Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: KESKIVIIKKO 22.6.2011  (Luettu 842 kertaa)

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: KESKIVIIKKO 22.6.2011
« Vastaus #30 : 22.06.11 - klo:14:06 »

Tosiasiahan on, että maailmasta loppuu ruoka tällä menolla. Joten uusiutuvaa ainesta harjoitellaan jo nyt käyttämmään. Kiinalaiset ovat iän ajan syöneet koiria ym. Nyt kuulemma lanseeraavat rottapihvejä yms. herkullista.  [:-I]  Siellä päin maailmaahan ovat aina syöneet luonnonkasveja, käärmeitä, hyönteisiä, matoja yms.  [:64]
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #31 : 22.06.11 - klo:14:09 »

Tosiasiahan on, että maailmasta loppuu ruoka tällä menolla. Joten uusiutuvaa ainesta harjoitellaan jo nyt käyttämmään. Kiinalaiset ovat iän ajan syöneet koiria ym. Nyt kuulemma lanseeraavat rottapihvejä yms. herkullista.  [:-I]  Siellä päin maailmaahan ovat aina syöneet luonnonkasveja, käärmeitä, hyönteisiä, matoja yms.  [:64]

Onneks sitä on jo itte luultavasti siinä vaiheessa mullan alla kun rottia tai paskaa tarvii alkaa syömään. (tässä pitäis olla taas se Pyrden yöks pyriö!)
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #32 : 22.06.11 - klo:14:20 »

Olen kyllä Mesiksen kanssa samaa mieltä, että se ei ole rypsiä eikä rapsia, vaan se on niitetty pelto. Siinä etualalla näkyy niitetty pelto ja samaa on siellä taka-alallakin  [:-)]

Kokous meni hyvin  [:-)]

Tahmatassulle voimahaleja  [:30]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #33 : 22.06.11 - klo:14:20 »

rypsi rapisee ja rapsi rypisee.. [:-DD] :-))

ja kone vinoilee!  [:-/]

[:-DD] [:-DD] Voi teijän juttujanne. Minä kyllä luulen, että se keltainen alue on sitä, kun on heinät niitetty pois, koska rypsi ja rapsi ei kuki vielä...kai?

Jo kukkii ainakin syysrypsi eli syksyllä kylvetty  [:-)]

Kyllä määkin olen sitä mieltä, että rypsiä tai jotain sen sukuista toi keltainen on.  
Oli monien pelloilla ja sillai siistin näköisesti.  [:-DD]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #34 : 22.06.11 - klo:14:25 »

Olen kyllä Mesiksen kanssa samaa mieltä, että se ei ole rypsiä eikä rapsia, vaan se on niitetty pelto. Siinä etualalla näkyy niitetty pelto ja samaa on siellä taka-alallakin  [:-)]

Perun edellisen mielipiteeni.  Lähensin kuvaa, niin siinä huomaa, että pelto on niitetty.
Kauempana vasemmalla näkyy niitä valkoisia peltomunia (?).  Jospa niitosjätteet on niissä.  [:-DD]
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #35 : 22.06.11 - klo:14:31 »

Perun edellisen mielipiteeni.  Lähensin kuvaa, niin siinä huomaa, että pelto on niitetty.
Kauempana vasemmalla näkyy niitä valkoisia peltomunia (?).  Jospa niitosjätteet on niissä.  [:-DD]

Niin varmaan onkin  :-)) Hieno kuva kyllä kauniista maisemasta  [KIPPIS] Minusta juuri tuollainen pienipiirteinen mosaiikkimainen maisema, jossa on eri vihreän sävyjä, on ehdottomasti kaunein  [:36]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #36 : 22.06.11 - klo:14:40 »

Olis kiva kuvakilpailun aihekin tuo "kaunis kesämaisema" [:-)]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #37 : 22.06.11 - klo:14:52 »

Taidankin lähteä tältä päivältä jo kohta kotiin  [:-)]
Jospa kävisi Juhannukseksi pullon viiniä ja koiralle koiranruokaa ostamassa matkalla.

Huomenna vielä töitä, sitten Juhannuksen viettoon mökille, jonne ei ollakaan melkein vuoteen keretty  [:-)] Nyt helpottaa kiireet vähän, kun maastotyökausi päättyy toistaiseksi (heinäkuuksi).
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #38 : 22.06.11 - klo:15:23 »

Se on kesä, oi kesä. [:-)]

Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #39 : 22.06.11 - klo:15:26 »

Nätti nätti kuva  [:-)]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #40 : 22.06.11 - klo:15:38 »

Harmaan sateista keskiviikkopäivää. Äsken tuli sitä itteään ihan kaatamalla.

Aivan ihanan kauniita kuvia yhdeltä sun toiselta täällä keskiviikko ketjussa :-)) [:-)]

Kävin Veran kanssa sairaalan lammella ja siellä on lokin pojat kyllä selvinneet, vaikka lätäkkö on tosi
pieni.Telkän pojille on käynyt huonosti. Yksi ainokainen oli jäljellä [:-(] lieneekö lokin poikaset kasvaneet niiden kustannuksella.

Tahmatassulle peukutuksia että kunto kohenee [:72]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #41 : 22.06.11 - klo:16:13 »

Heheeee nyt vasta luin miksi keskusteltiin edes rypsistä  :-))  mun mielestä myös etuosa näyttää niitetyltä pellolta  [:-)]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #42 : 22.06.11 - klo:16:38 »

Se on kesä, oi kesä. [:-)]

Tykkään.  [:-)]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #43 : 22.06.11 - klo:16:43 »

Söpöjä noi lokinpoikaset.  [:34]
En ole vähään aikaan käynyt tarkistamassa lammella, mitä sinne kuuluu.
Partsilla kiikaroin ja huvittuneena katselen telkän sukelluksia.
Tiiä, vaikka jossain pusikossa on telkänpoikasia. :-O  Pittääpä käydä tarkistamassa.
Ekana on juotava päiväkahvetta.  [:26]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #44 : 22.06.11 - klo:16:49 »

Eilinen hesarin artikkeli oli niiiin oikeassa: "Mehutehtaan vauhti kiihtyy"
Tänään oli ihan tosi vauhdikas päivä; välillä en tiennyt, olenko hullujen huoneella vai mehutehtaassa töissä ;)
Tytöt on lomilla ja mulla siellä rantapallopojat ja harkkarilikka!!!

Kaupassa käyty ilman ostoslistaa. Tarkoituksena keventää huomista kauppareissua, jos selviäisi sitten varsin tuoretuotteiden ostolla. Lihaa, kanaa, salaattia!
Me ollaan aika kyllästyneitä grillattuun lihaan yms raskaaseen kamaan. Mitäs kevyempiä ideoita teillä muilla on? Kesäkurpitsaa ja halloumi-juustoa ostin. Joku päivä voisi tehdä itse jauhelihapihvit grillissä hampurilaisiin.

Pitäis mennä suihkuun. Teiniä ei näy ja mä olin ajatellut nakittaa herkkusieni-pasta-aterian teon sille... Höh!
Voi olla, että painun ajoissa nukkumaan ja aikaisemmin töihin... Yölle ja aikaiselle aamulle jäi vielä paljon tehtävää!

Sivu luotiin 0.081 sekunnissa. 17 kyselyä tietokannasta.