Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Torstai 30.06.2011  (Luettu 745 kertaa)

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
Vs: Torstai 30.06.2011
« Vastaus #45 : 30.06.11 - klo:15:52 »

Mä olen kerran käynyt Enonsaaressa, juhannuksena, mutta siitä on aikaa jotain liki 30 vuotta. Silloin se oli aika kauhea paikka, humalikkoja joka paikassa ja tappeluita yms. Mutta nykyäänhän paikka on ihan toisenlainen, ainakin mun ymmärtääkseni. Enonsaaren paikkoja on kunnostanut tuo Messilän Hanski, jotain bisnestä sillä kai on siellä.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #46 : 30.06.11 - klo:17:37 »

Mun ystävä kävi miehensä kanssa viime kesänä Enonsaaressa ja hän kehui paikkaa kovin, Siistiytynyt ja hyvä uimaranta.Grillit sun muun hommat käytettävissä.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #47 : 30.06.11 - klo:18:32 »

Muikut savustuu savustuspöntössä ja nyt nopsaan ottamaan ne pois ettei savustu liikaa ja sitten nam  [:-P]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #48 : 30.06.11 - klo:18:38 »

Muikut savustuu savustuspöntössä ja nyt nopsaan ottamaan ne pois ettei savustu liikaa ja sitten nam  [:-P]

Just sanoin Pasille, että mun ei pää oikein toimi näin yövuoroviikoilla. Ei vissiin silmätkään, kun mä katsoin kahteen kertaan, että mitä se Hippiäinen oikein savustaa  [:17]  [:-I]  [:-DD]

Mulla olisi vielä 1,5 tuntia aikaa huilata ennen töihin lähtöä ja se taitaakin olla kovasti tarpeen!  :-))

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #49 : 30.06.11 - klo:18:58 »

Kävin google mapsista nappaamassa kuvan pihasta:

Mitäs tuo piha nyt olis... Oisko noin 1500 neliötä.

Kiitokset onnitteluista. Nyt ulos  [:-)]

Aidalla on korvatulehdus, mutta sai nyt lääkkeet.
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #50 : 30.06.11 - klo:19:05 »

Mukavalta näyttää talon kuva [:5]
saa nähdä harhautuuko sinnekin valkoselkä pihapinnaksi :-O
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #51 : 30.06.11 - klo:19:38 »

Nätti on talo ja onkos siellä jo aitakin valmiina, että saa päästää koirat vapaaksi pihaan?
Aidan korvalle paranemista.
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #52 : 30.06.11 - klo:19:54 »

Jopas on mukavaa, kun Anniinan porukka sai nuin nätin kodin.  Mitähän Otso tuumaa, kun saa mellastaa omassa pihassa?   [:-I] [:-)]  On oma vapaus.  Onnea uudelle kodille!  [:5] [KIPPIS]
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #53 : 30.06.11 - klo:20:24 »

Jännittävän näköinen talo Anninalla. Tosi jyrkkä katto ja ikkuna kolmennessakin kerroksessa. Tonttihan on iso, sinne sopii kasvimaata ja vaikka mitä.
Ja iso lääni ajettavaa nurmea  [:-)] Kiva tosiaan tuo aita, saa koirat vaikka vapaana juosta kun portille laittaa aidan.
Hyttyset ovat varmaan imeneet litran verta musta, en sit tykkää yhtään. Varjossa ne hyökkää kimppuun ja jalat kutiaa  [:-/]
Täytyy sanoa että onni että ilmastointi pelaa töissä, kun muutenkin on väsynyt päivän teputtelun jälkeen. Nyt täytyy mennä kukkia kastelemaan kun aurinko laskee.
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #54 : 30.06.11 - klo:20:41 »

Iltaa jälleen! [:-)]
Ihan kirkas taivas, vaikka päivällä hieman oli pilviäkin ja tuulta on ollut kohtalaisesti.
Mittarissa päivän ylin lukema oli +25,9 astetta.

Iltapalalla ja hetken päästä nukkumaan taasen. :)

Ihan kivan näköinen talo Anniinan perheelle on tulossa! [:-)]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #55 : 30.06.11 - klo:20:47 »

Kiitos kommenteista. Aita on tosiaan valmiina ja porttikin, joten koiratkin saa juosta vapaana pihalla. Pensasaita on nyt paljon tuuheampi ja korkeampi kuin tuossa kuvassa.
« Viimeksi muokattu: 30.06.11 - klo:21:05 kirjoittanut Anniina »
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #56 : 30.06.11 - klo:20:56 »

[:60]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #57 : 30.06.11 - klo:22:22 »

Just sanoin Pasille, että mun ei pää oikein toimi näin yövuoroviikoilla. Ei vissiin silmätkään, kun mä katsoin kahteen kertaan, että mitä se Hippiäinen oikein savustaa  [:17]  [:-I]  [:-DD]

Kaija  [NO]  ehkä sulla hiukka on silmissä lukihäiriötä mun savustus jutuissa  [:-DD], onneks ei mulle ole tälläkertaa tullut kirjoitusvirhettä  [:-DD] [:-DD]

Kaunis talo ja tontti kuvan perusteella Anniinan perheelle tulossa  [:-)]

Kyllä nakkas hetkisitten nopsaan 5mm vettä sademittariin  ukkosen säestyksellä ja nyt on edelleen 21 astetta lämpöä ja melkoisen hautova ilma, onkohan lisää ukkosta yöllä luvassa  [:-I]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #58 : 30.06.11 - klo:23:23 »

Hippiäinen, väsyneillä silmillä i näyttää ihan samalta kuin l  [:-I] [;-)]

No siitä nukkumisesta... Menin suihkuun, ja vesi tuntui yllättävän viileältä, eli lämmintä kyllä tuli, mutta hanan sai vääntää tappiin asti. Pasi katsomaan pannuhuonetta ja niinpä sieltä löytyi hälytys, että maalämpösysteemi on pois päältä, kun joku anturi on rikki  [:-/]

Sitten etsimään Seneran (maalämpöpumppu-firma) numeroita. Jätin Pasin soittelemaan ympäriinsä ja kerkisin tunnin sitten maata peiton alla rentoutumassa. taisin käydä hiukan unessakin, kun yhtäkkiä ajatukset tuntuivat niin kummallisilta  :-O [:-DD]
Seneran heput tulevat aamulla kahdeksalta. Toivottavasti ovat täsmällisiä, sillä meidän olisi tarkoitus startata vaunun kanssa aikas lailla kahdeksalta, että mä pääsen Lahdessa nukkumaan  [:-I] [:-)]

Töihin tulin silmät ristissä, mutta onneksi ei mitään fyysistä hommaa tänäkään yönä. Kun sain iltavuoron pihalle ja tulin Pöntölle, löysin Mesiksen hyvät uutiset Hopon illan juoksusta ja nyt ei väsytä yhtään, vaan on ihan  [:33] -olo!

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #59 : 01.07.11 - klo:00:06 »

Hippiäinen, väsyneillä silmillä i näyttää ihan samalta kuin l  [:-I] [;-)]

Juu, näin minä sen ymmärsinkin [:-DD]   onneks se oli vaan näköhäiriö, eikä mun kirjoitusvirhe, nimittän niinkin se olis voinut olla, kuka vaan mun kirjoitutaidon koneen näppäimillä tuntee  [:-I] [:-DD]

Rauhallista työyötä sulle.  [:-)]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.208 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.