Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tiina ja Repe remppa-reiskoina  (Luettu 2227 kertaa)

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
Vs: Tiina ja Repe remppa-reiskoina
« Vastaus #30 : 13.07.11 - klo:15:43 »

Keittiössä peiliovet on kyllä just sellaset että ne kerää pölyä ja rasvaa niihin "rimoihin". Ne sopii vaan ahkeralle siivoojalle [:-DD], jollainen mä en oo. Meillehän tulee nyt ihan sileät valkoiset ovet (tai oikeastaan laatikoiden etuseinämät), joissa vetimetkin tulee kiinni oven takapuolelle ja etupuolella näkyy vain kapea metallinvärinen reuna.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Titti

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Jyväskylä
« Vastaus #31 : 13.07.11 - klo:16:11 »

Hienoa  [:-)]
Tiina otappa kokeeksi muutama kuva salamalla.......
Kirjattu
-Hyvät kuolevat nuorena, ihan hävettää olla hengissä -

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #32 : 19.07.11 - klo:18:37 »

Kivoja uusia kuvia remonttin edistymisestä ja ihanaa toi tapetti on! [:-)]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Pyyhältäjä

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #33 : 19.07.11 - klo:20:09 »

Olohuone on mielestäni vaikeimpia tapetoitavia, kun sen pitäisi olla jollain tavalla maanläheinen ja hillitty värisävyiltään. Teidän tapettivalinta on mielestäni onnistuneen kaunis ja hillitty. Siihen sopii kaikki värit, mitä sisustuksessa tykkää käyttää, joulukin  [:-)]

Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #34 : 20.07.11 - klo:09:14 »

Lintutapetti on lentänyt ties minne [:-//]. Toimitusaika piti olla 3-4 viikkoa, ja nyt mennään jo viidettä viikkoa. Selvitysten mukaan se on mennyt sieltä Ruotsin tehtaalta ensin jonnekin ihan väärään paikkaan, mutta tänään sen kuulemma pitäisi olla täällä Lahdessa. En kyllä ihan vielä usko tuotakaan, mutta odotellaan jos ihme tapahtuisi ja soittaisivat tänään että tapetin saa hakea.

Olohuone ja osa eteistä on nyt parketoitu :-)) ja keittiön maalaukset on meneillään.
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #35 : 20.07.11 - klo:14:55 »

Just äsken soittivat että lintutapetin voipi hakea, on tullut kauppaan [KIPPIS]. Tänään varmaan se sitten saadaan jo seinällekin. Toivottavasti mun poistettu hammas ei vaivaa illalla niin paljoa etten pysty menemään katsomaan rakasta lintutapettiani :-)).
Kirjattu

Töyhtis

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Hämeen hidas
« Vastaus #36 : 20.07.11 - klo:15:08 »

Toivotaan, että saat tänään lintutapetin, että päästään mekin sitä ihailemaan kuvista  :-))

Olette kyllä tosi ahkeria, kun remppaatte itse. Minulta jäis tekemättä  [:-I]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #37 : 20.07.11 - klo:15:18 »

Repe siellä on ahkerana aina työpäivän päälle ollut, ja mun veli vaimoineen uhraa melkeen koko lomansa remontin teossa. Mä olen lähinnä katsellut sivusta. No, pesin mä eilen kaikki pistorasioiden kannet [:-DD].
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #38 : 20.07.11 - klo:16:15 »

Remppa-Repe ja Remppa-Tiina, ja jälkeä syntyy. Rempassa on tärkeintä hyvä pomo...  [:-I] [:-DD]
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #39 : 20.07.11 - klo:19:12 »

Mielenkiinnolla olen seurannut ja lintusten seinälle lennähtämistä erityisesti odottelen.  [:-)]
En ole paljon kommentoinut, mutta nyt uskallan myöntää, (peesaan Töyhtistä) kyllä meillä jäis itse tekemättä. Molemmilla peukalot keskellä kämmentä ja synnynnäinen laiskuus.  [:-DD]
Hattua nostan Remppa-Repelle ja Remppa Tiinalle. ( En löydä sopivaa Pyriötä)  [:-I]
Vinkin olen myös saanut, jos on avokeittiö, kristallikruunun voi siis sijoittaa noinkin.
Eipä tiedä vaikka tulisi tarpeeseen, katsellaan hiukan tilavampaa asuntoa talveksi, näyttää vaan hankalalta, alue jossa asumme on minulle mieluinen ja tilavampia rivareita sieltä ei tahdo löytyä.  [:-(]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #40 : 21.07.11 - klo:09:43 »

Eilen tosiaan lintutapetti oli mutkien kautta lennähtänyt Lahteen ja lennähti sitten samantien seinällekin :-)). Ja tämä olikin ollut tosi helppo laittaa seinään, kun sensijaan olkkarin tapetin kanssa oli monia vaikeuksia.

[:36]      [:36]      [:36]      [:36]      [:36]      [:36]

Parketti on siis valkolakattua tammea ja näyttää aikalailla tältä, värikin on suht oikea. Kuvassa vaan näkyy vasemmalla jotain vaaleita laikkuja joita parketissa ei kuitenkaan ole. :-))
Parketti on hyvin kaunis juuri sen takia että siinä on tuota värivaihtelua, eli välillä vaaleampaa ja sitten tummempaa. Tai siis meistä se on kaunis, nämähän on aika pitkälti makuasioita.

Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #41 : 21.07.11 - klo:09:48 »

Tapetille ja lattialle [:36] Tosi nättejä kummatkin. Nyt teillä tintit ja muutkin tirpuset laulavat koko ajan.  :-))
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #42 : 21.07.11 - klo:10:57 »

Onpas ihana tirppatapetti  [:-)]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #43 : 21.07.11 - klo:11:04 »

Aivan suloisen ihana tapetti on Tiinan ja Repen tulevassa kodissa. Melkein voi titityytä kuunnella  kun tässä huoneessa oleilee.Kokonaisuudessaan tosi kiva uusi koti tulee teille.Onnea jo etukäteen.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Töyhtis

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Hämeen hidas
« Vastaus #44 : 21.07.11 - klo:11:11 »

Siellähän on jo tiput seinällä  :-)) Nyt vaan linnunlaulua soimaan makuuhuoneeseen   [:5]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.083 sekunnissa. 17 kyselyä tietokannasta.