Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tiina ja Repe remppa-reiskoina  (Luettu 2209 kertaa)

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
Vs: Tiina ja Repe remppa-reiskoina
« Vastaus #60 : 21.07.11 - klo:15:40 »

Voi miten ihana toi lintuseinä on.  [:36]
Malttaako siellä silmiään ummistaakaan, pitää nukkuakin silmät auki että näkee kauniita lintu-unia.  [:-)]
Parketti myös on oikein kaunis. kelpaa sinne kohta muuttaa.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #61 : 21.07.11 - klo:16:53 »

Tuo tapetti maksaa 59€/rulla. Antoivat kyllä alennusta 9€/rulla kun on hankittu kaikki tapetit ja maalit ym.  samasta kaupasta. Kolmella rullalla sai laitettua tuon seinänpätkän mikä meille laitettiin.

Kaijalla ja Pasilla taitaa olla sitä kiurujen yö-tapettia.

Joo, meillä on punaista Kiurujen yötä yhdellä työhuoneen seinällä. Kallishan se tapetti oli, mutta sitä ei tarvinnut kuin pari rullaa. Niin ja lisäksi se vaati erilaisen liisterin kuin nämä uudet tapetit. Piti jauheesta sekoittaa. Jos silloin 2008 olisin nähnyt tuota "Tiinan tapettia", sitä olisi varmaan vierashuoneessa.
Meillähän kävi silloin T. Loman, johon Pasi on tutustunut töiden kautta, laatimassa jonkinlaisen sisustussuunnitelman. Tämä punainen Kiurujen yö sai sen varmaan hiukan nikottelemaan, sillä sen suunnitelmissa ei ollut mitään punaista!  [:-DD]

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #62 : 21.07.11 - klo:16:57 »

Hyvältä näyttää isona pintana tuo Tintti-tapetti!  [:5]

Minkä värinen sängynpeitto teillä on? Vai käytättekö ollenkaan? Joku vaaleanharmaa sopisi tuohon.
Meillä on kaunis sängynpeitto kaapissa, ja sitä käytetään vain, kun tulee vieraampia vieraitä.... mä perustelen sitä sängyn tuulettamisella. No, nykyiset pussilakanat on niin nättejä, että miksi niitä pitäisi edes peittää?  [:50]

Vilukko

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #63 : 21.07.11 - klo:17:10 »

Kaija, olen samaa mieltä tuosta sängynpeitosta.. mitä sitä eestakasin pois ja takasin sänkyyn, pussilakanat ovat niin kauniita. Mutta jos makkariin on aina yhteys olohuoneeseen, niin kai se on asiallista sänky peitellä  :-))
On se vain ihana tuo lintutapetti Tiinalla, olispa vaikka semmosia pussilakanoita, kangasta jo kaipailinkin.
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #64 : 21.07.11 - klo:17:15 »

Ihana tapetti. Teille tulee nättiä. Ilohan tuonne on muuttaa.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #65 : 21.07.11 - klo:17:16 »

Kaija, olen samaa mieltä tuosta sängynpeitosta.. mitä sitä eestakasin pois ja takasin sänkyyn, pussilakanat ovat niin kauniita. Mutta jos makkariin on aina yhteys olohuoneeseen, niin kai se on asiallista sänky peitellä  :-))

Meillä on olohuoneesta näköyhteys sänkyyn, jos ovi on auki.... ei haittaa!  [:-DD]

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #66 : 21.07.11 - klo:23:23 »

Minkä värinen sängynpeitto teillä on? Vai käytättekö ollenkaan? Joku vaaleanharmaa sopisi tuohon.
Meillä on kaunis sängynpeitto kaapissa, ja sitä käytetään vain, kun tulee vieraampia vieraitä.... mä perustelen sitä sängyn tuulettamisella. No, nykyiset pussilakanat on niin nättejä, että miksi niitä pitäisi edes peittää?  [:50]
Ja minä kun olen luullut, että olen ainoa, jolla on päiväpeite kaapissa. Olen suorastaan kärsinyt huonoa omaatuntoa, kun on pelkät pussilakanat. Ja onhan pussilakanat paljon helpompia pestäkin kuin iso päiväpeite.

Kaunista tulee Tiinalle ja Repelle. Tosi nättiä  [:5]

Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #67 : 22.07.11 - klo:09:38 »

Minä olen niitä ihmisiä joka petaa joka aamu sängyn ja virittää päälle päiväpeiton :-)). Mulle on ihan kauhistus jos en ehtisi pedata ja illalla tulisin kotiin ja sängyt oli petaamatta :-O. Annan kyllä ensin tietysti petien tuulettua ja kuivua ennenkun laitan päiväpeiton. Nykyinen päiväpeitto saa lähdöt ja tilalle tulee ehkä äidillä ollut Amerikasta lahjaksi tullut kudottu paiväpeitto, se on luonnonvalkoinen ja siinä on sellainen kalanruotokuvio. Tuosta selityksestä saa varmaan ihan väärän käsityksen, mutta mun mielestä se on tosi kaunis ja jos se vaan sopii niin se laitetaan. Jos se ei näytä hyvältä niin sitten kai ostetaan uusi.

Vilukolle: En tiedä onko tuosta lintukuosista olemassa kankaita tai lakanoita. Lakanat oliskin tosi ihanat jos saisi samaa kuosia. Tapetin merkki on Borås Falsterbo ja suunnittelija Hanna Wendelbo-Hansson.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Laura

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Helsinki
« Vastaus #68 : 22.07.11 - klo:09:48 »

Päiväpeittoasiassa olen samoilla linjoilla Kaijan kanssa. Sen
on ihan hyvä olla kaapissa ja tulla esille vain vieraitten aikana :-))
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #69 : 22.07.11 - klo:09:57 »

Sänkyyn hommataan uusi pääty, luultavimmin tällainen.

http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/90180308
Kirjattu

Töyhtis

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Hämeen hidas
« Vastaus #70 : 22.07.11 - klo:10:09 »

Eipä meilläkään nykyään laiteta päiväpeittoa kuin vieraiden tullessa. Pussilakanat riittää  [:-)]

Eilen just kattelin uutta sänkyä, kun tuli mainoksia kotia. Pitäis varmaan käydä koenukkumassa muutamia  [:-DD]
Kirjattu

Sylvia

• Seniori
  • Poissa Poissa
« Vastaus #71 : 22.07.11 - klo:12:10 »

Vallan hieno lintuseinä on Tiinalla. Vieraiden tullessa päiväpeitto vasta käyttöön täällä.
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #72 : 22.07.11 - klo:12:48 »

Eilen just kattelin uutta sänkyä, kun tuli mainoksia kotia. Pitäis varmaan käydä koenukkumassa muutamia  [:-DD]

Oliskin kiva kun olis sellainen sänkykauppa, että sinne mentäisiin illalla hammarharja ja yöpaita kainalossa ja sit ventovieraitten seurassa koenukuttais erilaisia sänkyvaihtoehtoja. Yöllä herättelis viereisessä sängyssä nukkuvan  ja kysyis että vaihdetaanko, mä haluan kans kokeilla sitä sänkyä. :-))
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #73 : 22.07.11 - klo:14:35 »

Tollanen sängynpääty onkin varmaan kätevä, kun on säilytystilaa siinä. [:-)]

Hauskaa juttua oli tässä muutenkin. :))
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #74 : 22.07.11 - klo:14:52 »

Mulle välähti viime yönä työpaikan pihalla istuessa yksi Erittäin Tärkeä Seikka: Oletko, Tiinaseni, muistanut ruveta puuhaamaan nettiyhteyden siirtoa liikkeestä uuteen kotiin? Mokkulayhteys riittää hupisurffaamiseen, mutta -ainakin meillä- kuvien lataaminen sen kansa on sellaista takkuamista, että siitä ei tule mitään!

Sivu luotiin 0.061 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.