Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tiina ja Repe remppa-reiskoina  (Luettu 2204 kertaa)

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
Vs: Tiina ja Repe remppa-reiskoina
« Vastaus #75 : 22.07.11 - klo:21:02 »

Talossa on kai joku maksuton laajakaista? Mun veli on sitä omalla koneellaan kokeillut ja hyvin toimii. Johonkin? piti rekisteröityä ja jonkunlainen modeemi? pitää olla.
Huomannette mun asiantuntemuksen näissä nettiasioissa [:-DD].
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #76 : 22.07.11 - klo:21:05 »

Eilen just kattelin uutta sänkyä, kun tuli mainoksia kotia. Pitäis varmaan käydä koenukkumassa muutamia  [:-DD]

Oliskin kiva kun olis sellainen sänkykauppa, että sinne mentäisiin illalla hammarharja ja yöpaita kainalossa ja sit ventovieraitten seurassa koenukuttais erilaisia sänkyvaihtoehtoja. Yöllä herättelis viereisessä sängyssä nukkuvan  ja kysyis että vaihdetaanko, mä haluan kans kokeilla sitä sänkyä. :-))

Juu niin minäkin halauaisin koemaata muutaman sängyn. Surkeeta, kun pitäs sokkona ostaa ja het puolen tunnin päästä huomais, että eihän tässä kukkaan pysty nukkummaan...  [:-I]
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Pyyhältäjä

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #77 : 22.07.11 - klo:21:31 »

Onpa tosi kaunista lintutapettia ja kaunis parketti  [:-)]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #78 : 23.07.11 - klo:17:37 »

Täällä on lintuaiheista kamaa joista varmaan jotain kivaa löytyisi Tiinan "lintukotoon" ja toki muillekin.
http://www.somanet.fi/sisustus/tuotteet.php?kansioon=385
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Töyhtis

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Hämeen hidas
« Vastaus #79 : 24.07.11 - klo:16:02 »

Eilen just kattelin uutta sänkyä, kun tuli mainoksia kotia. Pitäis varmaan käydä koenukkumassa muutamia  [:-DD]

Oliskin kiva kun olis sellainen sänkykauppa, että sinne mentäisiin illalla hammarharja ja yöpaita kainalossa ja sit ventovieraitten seurassa koenukuttais erilaisia sänkyvaihtoehtoja. Yöllä herättelis viereisessä sängyssä nukkuvan  ja kysyis että vaihdetaanko, mä haluan kans kokeilla sitä sänkyä. :-))

Juu niin minäkin halauaisin koemaata muutaman sängyn. Surkeeta, kun pitäs sokkona ostaa ja het puolen tunnin päästä huomais, että eihän tässä kukkaan pysty nukkummaan...  [:-I]

Me käytiin eilen vähän koemakailemassa parissa kaupassa muutamia sänkyjä. Pari jenkkisänkyä sitten ostettiin...toinen vierassängyksi ja toinen meille. Kahden viikon päästä saadaan. [:-)]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #80 : 26.07.11 - klo:15:19 »

Mua alkaa hiukka huolestuttaa kuinka meidän remppa mahtaa valmistua, perjantaina pitäisi kuitenkin aloittaa muuttohommat. [:-I]

En ole nyt edes ottanut mitään uusia kuvia, kun ei ole silleen mitään uutta näytettävää. Parkettia ovat asentaneet makkariin, eteiseen ja keittiöön nyt pari viimeistä päivää ja sitten alkaa olla lattiat laitettu. Makkari valmistui eilen ihan valmiiksi, lattialistatkin on jo paikallaan. Keittiökoneet on eteisessä pakkauksissaan ja luulen että huomenna alkaa sitten keittiökalusteiden ja koneiden asennus. Sähkömies kai tulee asentamaan hellan ja liesituulettimen kuitenkin vasta perjantaina. No, onneksi on koko viikonloppu aikaa sitten muuttaa tavaroita jos menee aikataulu kovin tiukille.

Täytyy taas tänään ottaa muutama kuva niin näette missä mennään. [:-)]
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #81 : 26.07.11 - klo:16:31 »

Tohinaa teillä monessa suhteessa, mutta kivaa sellasta.
Kirjattu

pia58

• Konkari
  • Poissa Poissa
    • Pian päiväkirja
« Vastaus #82 : 26.07.11 - klo:22:38 »

Hieno kämppä tulee Remppa-Tiinalle ja - Repelle  [:-)] Lattia on kauniin värinen, ettei ne läikät olisi valon heijastuksia  [;-)]
Mulla on suosikeissa muutama tapettisivusto ja yks niistä on Borås  [;-)] ja tämä http://www.tapettitehdas.fi/ Sitten kun en enää tykkää isoista ikkunoista  [:-DD] ja seiniä on ja on ja on  [NUT] löydän täältä taatusti seinälleni koristusta  [:-)] [:-)] [:-)]
Kirjattu
Jos et elä tätä päivää, et voi elää huomistakaan.

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #83 : 27.07.11 - klo:09:51 »

Tätä katosta roikkuvaa sähköjohtoa luultiin ongelmaksi....

.....mutta kun oli ammattitaitoinen sähkömies asialla niin ei se mikään ongelma ollutkaan. :-)) Edes sitä paikkaa missä johto ennen oli, ei pysty katossa erottamaan.

Keittiön maitokahvin värillä maalattua seinää, valkoisille kohdille tulee kaapistoa ja siksi siitä ei ole maalattu. Väri on kuitenkin se mitä ihan ekaksi ajateltiin vaikka jossain vaiheessa luulin että se on liian tumma. Valkoiset kalusteet kuitenkin kirkastaa tuota väriä.

Makuuhuone on siis valmis, myös lattialistat on paikallaan. Maalasin nuo lattialistat täällä liikkeessäni, takahuoneessa tietty, kahteen kertaan piti maalata ja listaa oli noin 40m.

Kirjattu

Töyhtis

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Hämeen hidas
« Vastaus #84 : 27.07.11 - klo:10:13 »

Hyvältä näyttää  [:5]
Kirjattu

inke

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pohjanmaa
« Vastaus #85 : 27.07.11 - klo:11:07 »

Olettepas olleet ahkeria. Hieno tulos.  [:5]
Ihana herätä,kun näkee heti tinttiparven.Vielä herätysääneksikin titityy.  :-))
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #86 : 27.07.11 - klo:11:12 »

Wau! Kyllä kelpais mullekin.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

pia58

• Konkari
  • Poissa Poissa
    • Pian päiväkirja
« Vastaus #87 : 04.08.11 - klo:17:19 »

Hienoa jälkeä  [:-)]
Kirjattu
Jos et elä tätä päivää, et voi elää huomistakaan.

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #88 : 04.08.11 - klo:19:14 »

Kivasti remppa edennyt ja on se kaunista toi lintutapetti!  [:-)]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #89 : 29.08.11 - klo:19:28 »

Remppa on ollut jo pitkään valmis, mutta lomalla ei ehtinyt laitella kuvia [:-I]. Ja onhan sitä kyllä vielä jotakin pikkuista rempan suhteen keskenkin, kuten jalkalistojen viimeistelyä yms. Ja sisustushommatkin on vielä puolitiessä ja osa tavaroista paikoilleen laittamatta. Kestää oman aikansa kun kaikki löytää järkevän ja käytännöllisen paikan.
Mutta tässä teille nyt muutama kuvanen siitä miltä meillä nyt näyttää. :-))

Tuo kello mikä näkyy tässä eka kuvassa taulun alla, löytyi äitini tavaroista. Sen on minun Pentti-vaarini, isänisäni, saanut 50-vuotislahjaksi vuonna 1959 (minun syntymävuoteni). Halusin laittaa sen esille ja nyt se on tuossa, mutta aika näyttää onko se oikea ja sopiva paikka. Kellossa on kovat lyöntiäänet mutta onneksi ne saa pois päältä. Tunnistaakos joku muuten mitä taulu esittää [:-DD].

Vissiin ekaa kertaa elämässäni mulla on kaikki kodinkoneet uusia. (paitti vedenkeitin on Kaijan vanha [:-DD])Tiskikonekin on niin hiljainen että ei sen luulisi päällä olevankaan.

Olkkarista puuttuu vielä se vanha lipasto joka on Kolun tuvassa, se tulee tuohon vasemmalle seinustalle. Ja ikkunan edessä on siis jotain purkamatonta kamaa vielä tuossa sinisessä muovilaatikossa. Ja koipi on Repen :-)).

No makkarista nyt ei ole mitään erityistä sanottavaa, paitsi että tuo verho edellisestä asunnosta ei oikein istu tuohon ikkunaan, mutta saa nyt toistaiseksi olla siinä

Päiväpeittokin menee uusiksi, tuo on liian iso tuohon sänkyyn.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.261 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.