Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tiina ja Repe remppa-reiskoina  (Luettu 2198 kertaa)

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: Tiina ja Repe remppa-reiskoina
« Vastaus #120 : 24.10.11 - klo:22:08 »

Kyllä on Tiinan ja Repen koti tosi kaunis.  [:-)] [:-)]    Onnea uuteen kotiin.  [KIPPIS]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #121 : 16.11.11 - klo:18:05 »

Jos haluatte tinteille seuraa niin tällaiseen tapettiin itse törmäsin [:-)]

http://www.tapettitehdas.fi/fi/tapetit/kaikki-mallit/64675
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #122 : 12.01.12 - klo:13:09 »

Vielä vaan remppa jatkuu :-)). Tänään tulee eteisen ja makkarin liukuovet. Kunhan saadaan ne paikoilleen niin laitan sitten kuvia.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Vilukko

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #123 : 12.01.12 - klo:14:53 »

Hei Tiina, sitten kun saat ne ovet toimintaan, niin kertoisitko, liukuvatko hienosti? Minulla nimittäin on huonoja kokemuksia tuttavilta ja sukulaisiltakin 10-20 vuotta vanhoista eteisen vaateovista.. ne eivät toimineet! Minulla on vain yksi liukuovi kahden huoneen välissä (115 cm leveä) ja se kyllä toimii, mutta on raskas. Uudet varmaan ovat mekanismeiltaan erilaiset ja hyvät.  [:-)]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #124 : 12.01.12 - klo:15:23 »

Hei Tiina, sitten kun saat ne ovet toimintaan, niin kertoisitko, liukuvatko hienosti? Minulla nimittäin on huonoja kokemuksia tuttavilta ja sukulaisiltakin 10-20 vuotta vanhoista eteisen vaateovista.. ne eivät toimineet! Minulla on vain yksi liukuovi kahden huoneen välissä (115 cm leveä) ja se kyllä toimii, mutta on raskas. Uudet varmaan ovat mekanismeiltaan erilaiset ja hyvät.  [:-)]

Nämä Tiinalle ja Repelle tulevat on taattua Kirena-laatua. Pasi on ne myynyt ja saisi varmaan kuulla loppuikänsä, jos ne olisi huonot!  [:-DD]

Vilukko

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #125 : 12.01.12 - klo:16:30 »

Kaija hei! Odotinkin kaappikaupasta kommenttia  [:-DD] Niin pasi möi, mutta kukahan on valmistanut ja missä? No, leikki leikkinä, ovat varmasti hyvät systeemit, ei Pasi uskalla huonoa myydä..  :-)) Silti odottelen Tiinalta käyttäjän kommentteja, koska mulla voi tulla eteen kaikennäköisiä remppoja, jos aion tässä asua vielä eläkepäivillä..  [:-I]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #126 : 12.01.12 - klo:16:45 »

Kaija hei! Odotinkin kaappikaupasta kommenttia  [:-DD] Niin pasi möi, mutta kukahan on valmistanut ja missä? No, leikki leikkinä, ovat varmasti hyvät systeemit, ei Pasi uskalla huonoa myydä..  :-)) Silti odottelen Tiinalta käyttäjän kommentteja, koska mulla voi tulla eteen kaikennäköisiä remppoja, jos aion tässä asua vielä eläkepäivillä..  [:-I]

Kirena kuljettaa ihan koko maahan ne systeemit, ihan vinkkinä!  [;-)]
Kirenan kaapit ja ovet valmistetaan niiden omalla tehtaalla Lahdessa, eli siinä Tiinan ja Repen naapurissa  [:-)]

Evis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #127 : 12.01.12 - klo:17:25 »

Tiina varmaan laittaa meille kuvia sitten näytille  [:-)]
Meilläkin on eteisen kaapisto uusittavana, joten vinkkejä kaivataan  [:-)]
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #128 : 12.01.12 - klo:19:15 »

Juu, kuvia tulee heti kunhan ovet on paikoillaan. Ja käyttökokemuksia kerron myös kunhan niitä on kerrottavana. Komerojen rungothan meillä siis pysyyy vanhat ja vain oviksi tulee uudet hienot liukuovet.
Pitääkin ottaa kuvat noista vanhoista komeroista ja sitten uusista, niin näkee huiman eron. [:-)]
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #129 : 12.01.12 - klo:19:23 »

Ja vain remppa jatkuu! Niin täällläkin. Tänä aamuna tuli noi 70 jm lautatavaraa, jota olen jo alkanut käsitellä puunkäsittelyaineella. Se käsittely on nopeaa, koska se kuivuu nopeasti. Mutta se haju on niin hirvittävä, että kaikkia ei viitsi kerralla tehdä. Täytyy tuuletella kunnolla välillä.
Sitten vaan ruvetaan kasaamaan kirjahyllyä ihan minun toiveitteni mukaan tehtyjen piirustusten kanssa.  Tulee siis mittatilaustyötä! Kun on valmista, koetan minäkin laittaa kuvia.  [:-)]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #130 : 19.01.12 - klo:15:54 »

Eteisen vaatenaulakko ennen

Eteinen jälkeen

Makuuhuoneen vaatekomerot ennen

Makuuhuone jälkeen

Ollaan kyllä tällä vajaan vuorokauden kokemuksella tyytyväisiä noihin liukuoviin, ovat kauniit ja toimivat. Meinaa vaan säihkähdellä, kun noissa on niin paljon peiliä ja yhtäkkiä näkee oman kuvansa niistä [:-DD]. Mutta siihen varmaan tottuu.
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #131 : 19.01.12 - klo:15:56 »

Onpa vähän ulkonäkö muuttunut. Kyllä se piristää kovin kun saa kotiin näin kivannäköisiä kaappeja tai mitä muuta tahansa [:-)] uutta.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #132 : 19.01.12 - klo:16:20 »

Mun eteisessä on samanlainen kaapisto, kuin sun vanhassa, Tiina.
Onhan se siistin näköistä, kun vaatteet ei ole näytillä. 
Ja fiksun näköistä on myös.  [:-)] [:5] [KIPPIS]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #133 : 19.01.12 - klo:16:54 »

Onpa vähän ulkonäkö muuttunut. Kyllä se piristää kovin kun saa kotiin näin kivannäköisiä kaappeja tai mitä muuta tahansa uutta.

No mä kun pääsin eilen katsomaan Tiinan ja Repen uutta sisustusta ja kaikkia ihania esineitä, joita siellä oli, ainoastaan lumipyry esti mua tänään painumasta jonnekin sisustusliikkeeseen  [:-DD]
Ikeasta tarttis yhtä sun toista ja Anttilasta jne....
No, oikeesti meillä paras olisi varmaan karsia jo ennestään olevista koriste-esineistäkin puolet pois  [:17]

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #134 : 19.01.12 - klo:17:03 »

Eteisen seinään (ihan siihen heti ovenpieleen) pitää vielä tilata tällainen tekstitarra.

http://www.rauhanranta.com/verkkokauppa/index.php?main_page=product_info&products_id=23
Kirjattu

Sivu luotiin 0.061 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.