Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Perjantai 01.07.2011  (Luettu 771 kertaa)

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Perjantai 01.07.2011
« Vastaus #30 : 01.07.11 - klo:12:52 »

En mä vaan. Kun oon jo.  [:-DD]
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #31 : 01.07.11 - klo:12:54 »

Vuokrasopimusta ei tehtykään, kun asuntoasioita hoitava henkilö jää tänään lomalle, niin sanoi, että tehdään sitten loman jälkeen, mutta mikä tärkeintä: Sain avaimen  :-)) Mainitsi, että takat on lämmityskiellossa toistaiseksi, kun siellä on vanha naakanpesä  [:-DD]  :-O En kyllä ehkä oliskaan tänään käynyt lämmittämään  [:-DDD] [8-)]
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #32 : 01.07.11 - klo:12:57 »

Lämmitystarvetta tuskin tulee lähiaikoina.  :-))
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #33 : 01.07.11 - klo:13:01 »

...... tahtoo eläkkeelle ..... tahtooks kukaan muu?????

Minäminäminä  :-))
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #34 : 01.07.11 - klo:13:02 »

Vuokrasopimusta ei tehtykään, kun asuntoasioita hoitava henkilö jää tänään lomalle, niin sanoi, että tehdään sitten loman jälkeen, mutta mikä tärkeintä: Sain avaimen  :-)) Mainitsi, että takat on lämmityskiellossa toistaiseksi, kun siellä on vanha naakanpesä  [:-DD]  :-O En kyllä ehkä oliskaan tänään käynyt lämmittämään  [:-DDD] [8-)]
Ai et vai  :-))
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #35 : 01.07.11 - klo:13:03 »

Hyvä alku! Lähikosketus lintumaailmaan het kättelyssä! [:-DD]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #36 : 01.07.11 - klo:13:04 »

...... tahtoo eläkkeelle ..... tahtooks kukaan muu?????

Mie oon ollu taiteilijaeläkkeellä jo kauan... :-))
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #37 : 01.07.11 - klo:13:06 »

Voi voi, Repe äsken soitteli että hänellä menee varmaan myöhään tänään töissä, ainakin klo 17 asti, vaikka jos ei menis ylitöiksi, niin olis pitänyt päästä jo klo 12.30 kotiin. Eipä löydy niillä paljoa solidaarisuutta työkavereilta, Repe on mennyt ekana ja joutuupi olemaan viimeisenä kun kukaan muu ei halua olla perjantaina myöhään. No ei halua olla Repekään, mutta taitaa olla liian kiltti sanomaan mitään työkavereille. Repe on mennyt tällä viikolla (ja menee myös ensi viikolla) klo 4.00 aamulla töihin, kun on tuurannut yhtä työkaveria aamusta, jotain lihoja pitää nimittäin hakea jo aamuneljältä jostakin, joten siis herätys on ollut klo 3.20 :-O. Tänäänkin tulee noin 13 tunnin työpäivä, joten aika puhki on varmaan ukkeli, varsinkin kun yöunet on jääneet tuon aikaisen herätyksen takia väkisinkin lyhyiksi. No, onneksi viikonloppuna saa nukkua.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Sus

• Vieras
« Vastaus #38 : 01.07.11 - klo:13:09 »

Voi Repe-parka, tuo nyt on kyllä jo epistä! [:-(] Terkkuja!
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #39 : 01.07.11 - klo:13:12 »

Sus tykkää kaikista remppamiehistä. :-))
Mä tykkään sellaisista, joilla on työ/virkapuku.  Penskana ihailin Kinkomaalla haalaripukuisia remonttisetiä.  Olivat olevinaan niin turvallisen näköisiä  [:-DD]
Ai niin, pitikin Kaarinille vastata, että olen ottanut joskus aamuin ja illoin jopa 3 annosta Symbicortia ja ihan lääkäriin suosituksesta esim. kovien pakkasten aikoihin estämään keuhkoputken tulehduksia joten uskon ettei siitä sinullkaan mitään haittaa ole jos olet vahingossa liikaa ottanut , enkä voi ylimääräisistä annoksista pahoin. Oliko sinulla tämä sama lääke kuin minulla.
Mites mä muistin, että meillä on saman nimistä lääkettä?  Mulla on Seretide.  
Otin sen toisenkin annoksen ja tässä vielä istua nakota. [:-)]

Nyt ei paista, mutta kosteaa ja lämmintä on. Hyvin olen jaksanut menneet päivät mennä ja touhuta.  Nyt tekee tenää. Mut eipä tässä ole mitään pakollista tekemistäkään, onneksi!
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #40 : 01.07.11 - klo:13:15 »

Tänään pitänee käydä kuitenkin talolla (vaikka ei saakaan lämmittää  [:-DD]), kun remontti on nyt valmis. Viimeksi, kun kävin siellä, oli remontti vielä pahasti kesken. Entiset omistajat oli kyllä käyttäneet erittäin rohkeasti värejä. Siellä oli mm. kirkkaan punaiseksi maalattu palomuuri ja siinä keskellä vihreä takka (joka oli kyllä kaunis), vessa oli tumman violetti ja siihen oli maalattu pinkkejä kukkia ja tähtiä kattoon, keittiössä oli siniset puolipaneelit, jotka jatkuivat eteiseen puna-ruskeina. Ilmeisesti ovat vähän rauhoittaneet  värimaailmaa.

Repelle tsemppiä  [:30]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #41 : 01.07.11 - klo:13:16 »

Tiina, ota sit Repe avosylin hellään huomaasi.  Harmittaa tuollainen epäsolidaarisuus, ja vielä aikamiesten keskuudessa.
Repelle sympatiani.  [:-)]
Kirjattu

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #42 : 01.07.11 - klo:13:21 »

Huomenta! Viikon parasta perjantaita!  :-))

Oottako muuten huomannu, että päivä on alakanu lyhenemmään? Meilläki jo yli 20 minnuuttia.  [:-I] Mitähän multa on jääny tekemättä...  [?]  25  pussaa varjossa. Onneks illaks on luvattu ukkosenpoikasta ja sitten viilenevvää. Kyllä tämä kärvistely mulle riittääkin jo. Nauttikkaa te muut, jotka kuumasta tykkäätte ja kynnelle kykenettä. Minä en jaksa nauttia enkä kykene. 

Minä oon kymmenkunta vuotta ollu ns.  "toilailueläkkeellä". Lopetin sillon kaiken järkevän tekemisen. Ja hyvinhän tuo on aika kulununna. Iliman vaikeeta. Ja tulostaki on välillä syntyny. Vaihtelevalla menestyksellä. [:-DD]

Ja puolen vuoden päästä on jo vuos 2012. Ja ihmisten kankkuset kohillaan. Äkkiä se vuos vaihtuu, ennenku huomattaan kissaa sannoo pitkähäntä luikeroks.  :-))

Lissäys: piti korjata tuo kakkuset-sana kankkuset-sanaks    [:-DD]  Osaskohan muut lukkee sen niinku pitikin? Ite huomasin vasta nyt.
« Viimeksi muokattu: 01.07.11 - klo:16:08 kirjoittanut Marleena »
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Sus

• Vieras
« Vastaus #43 : 01.07.11 - klo:13:28 »

Muistakaa ottaa merisuolapaukkuja, niin helteen kestää paremmin. Esim. puoli teelusikallista suolaa, lasin pohjalle sen verran vettä, että jaksaa liueta ja kerralla naamariin! Suosittelen! :-)) Ja vettä päälle, on se niin h***tin pahaa. [:-DD]
Kirjattu

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #44 : 01.07.11 - klo:13:50 »

Jos se kerta on niin pahhaa, niin sen täytyy sitten varmasti olla hyvvää lääkettä.  [:-DD]
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Sivu luotiin 0.175 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.