Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Perjantai 01.07.2011  (Luettu 761 kertaa)

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Perjantai 01.07.2011
« Vastaus #60 : 01.07.11 - klo:17:06 »

Meillä oli ukkonen oikein kohdalla. Pari kertaa napsutti terävästi pistorasian kohdilla. Ilma ei viilentynyt yhtään.
Kirjattu

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #61 : 01.07.11 - klo:18:18 »

Huh hellettä... töissä mun jobina oli siivota paikka lomakuntoon eli hiki virtasi. Kävin sitten haistelemassa bluesmeininkiä keskustassa, jo oli paljon porukkaa liikenteessä. Pikku päikkäritkin tuli otettua. Kesäflunssa ei oikein meinaa mennä ohi, olo töttöröö ja nenä tukossa  [:-I]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #62 : 01.07.11 - klo:18:27 »

Mitä luulet, Sus, voisko sen suolapaukun sekottaa johonki muuhunki ku vetteen?  Romanit ja lappalaiset laittaa vissiin kahviin.  [:-DD]

Ihan mun luvalla saa sekottaa vaikka kahvilikööriin, kunhan sitä kahvilikööriä ei oo enempää ku sen paukun verran. [:-DD]
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #63 : 01.07.11 - klo:19:04 »

Nuohooja kuulemma tulee poistamaan sen naakanpesän ja sitten vielä palomestari käy tarkistamassa hormin.
Tuttavani myös kertoi, että heiltä oli metrin verran poistettu tavaraa hormista, kun siellä oli ollut naakanpesä.

Pitää kyllä maanantaina kysellä muutamista jutuista, kun ei se remontti meidän mielestä nyt ollut ihan valmis vielä  [:-I]
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #64 : 01.07.11 - klo:19:14 »

Iltaa jälleen! [:-)]
Ukkospilviä on tuossa seilannut, mutta ei nyt ole kohdille tullut. Tuulikin on ajoittain hellittänyt otettaan on tyyntä.
Mittarissa päivän ylin lukema ehti käväistä +29,6 asteessa ja nyt +25,4 astetta.

Mitähän mun taas pitikään... [:-I] [:-DD]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #65 : 01.07.11 - klo:19:48 »

Annuli, kun sinä oot ihan ammatti-ihminen näisssä ympärystekniikoissa sun muissa,voisitko olla erityisen huomaavainen varsinkin niistä sisäjutuista???  Ettei  vain kävis niin, ettette voi joskus ellää siellä turvallisesti. [:-I]  Nyt varsinkin, kun ette ole tehnyt vuokrasopimusta, kannattaisi tutkia, tai kannattais tutkituttaa se asumus kunnolla. Koska, jos myyjällä on kiire,  niin silloin asuntokin on epäkunnossa.    [:-)]  Pyydän hirveesti anteeks, mutta kun olen huolissani susta, otsosta ja jarista.   [:-)]
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #66 : 01.07.11 - klo:19:52 »

Iltaa. Aamupäivä alkoi tissin litistämisellä. Kyllä se vaan on niin inhoittava, irvisteltävä juttu [:29] Sitten soitti sisko ja mä soitin toiselle siskolle ja sitten me siskokset mentiin kolmannen siskon luo kylään [NUT] Menin vielä itikseen alusvaate ostoksille. Monta liikettä kiersin kunnes löytyi sopivat [8-)] Sitä se lihominen tekee että kaikki numerot suurenee. Nyt sitten käyn läpi pönttölän viestit [:-)] Voi kun tulisi oikein kunnon ukkosmyräkkä!
Kirjattu

Evis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #67 : 01.07.11 - klo:19:52 »

Perjantai ehtoota [:-)]
Mukavan lämmin päivä ollut ja edelleenkin +29 näyttää ulkomittari. sisällä lämmintä +21 kyllä tuo ilmalämpöpumppu on hyvä keksintö  [:-)]
Päivä vietetty lokoisasti lueskellen ja välillä uimassa käyden. Nyt sauna tulilla ja kohta sinne vielä hieman lämmittelemään. Äsken kuuntelin minulle uutta lintua kuhankeittäjä (niin olin tunnistavanani tuolta lintu cd:ltä) lauleskelee tuossa rantapusikossa. Vastasi oitis kun yritin matkia viheltämällä hälle [:-)]  Hiirihaukalla myös pesä tuolla lähikalliolla käy tässä pihan yläpuolella lliitelemässä.   [:-)] Mukava paikka tuo riippukeinu seurailla esim. harmaasiepolla taas poikaset tuossa aitan oven vieressä pajukorissa, riippukeinnun matkaa vajaa metri. Siinä kantoivat emot ruokaa jatkuvasti pesueelleen  [:-)]
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #68 : 01.07.11 - klo:20:00 »

...... tahtoo eläkkeelle ..... tahtooks kukaan muu?????

Juu, mä olen nyt ollut määräaikasellatyökyvytttömyyseläkkeellä (kuntoutustuki) alkuvuodesta ( töissä viimeksi ollut 2009 helmikuu) ja harras toive olisi se että pääsisin kokonaan pois työelämästä kun sitä ei kertakaikkiaan pysty tekemään. Vuoden lopulla se selviää. Jos pääsen niin hyvä, jos en niin sanon itteni irti ja roikun vaikka kortistossa... Ei tälläistä vanhaa koukkua kukaan edes huolisikaan töihin. Vaan en mä nyt niin ole nauttinut eläkepäivistä kun asiat eivät ole kunnossa.
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #69 : 01.07.11 - klo:20:11 »

Tämmöinen hirvitys sai mun hyppäämään pitkälle pöydän äärestä, oli kesän ensimmäinen kauhun kohtaaminen :-))

Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #70 : 01.07.11 - klo:20:38 »

Marle, mäkin olin kuntoutustuella 6 vuotta ennen kuin sain eläkkeen. [:-)] Kävin kaiken aikaa terapiassa... Sä tuskin joudut oleen niin kauan. Olin silloin niin nuori vielä, että kaikkee yritettiin, vaan kun ei musta saatu kalua. [8-)] Nyt se jo hiukan hymyilyttää, mutta silloin oli kyllä aika rankkaa. Nykyään musta jopa tuntuu, että musta on jo saatu "kalu". [:-DD]
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #71 : 01.07.11 - klo:20:43 »

Ohhoh ja huh... ulukona tuli kylymä! Pohjoistuuli puhalsi ja arska vilahti pilven taa. Kylmähän se tuli.+22 on tosin vielä lämmintä. Puolipilivistä, ei oo satannu.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

jaTa69

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #72 : 01.07.11 - klo:20:58 »

Meillä oli ukkonen oikein kohdalla. Pari kertaa napsutti terävästi pistorasian kohdilla. Ilma ei viilentynyt yhtään.

Täällä kolme kertaa jysäytti aika lähellä, ilmakin viileni, enää +20
6mm satoi vettä  [:-)]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #73 : 01.07.11 - klo:21:29 »

[:60]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #74 : 01.07.11 - klo:22:00 »

Annuli, kun sinä oot ihan ammatti-ihminen näisssä ympärystekniikoissa sun muissa,voisitko olla erityisen huomaavainen varsinkin niistä sisäjutuista???  Ettei  vain kävis niin, ettette voi joskus ellää siellä turvallisesti. [:-I]  Nyt varsinkin, kun ette ole tehnyt vuokrasopimusta, kannattaisi tutkia, tai kannattais tutkituttaa se asumus kunnolla. Koska, jos myyjällä on kiire,  niin silloin asuntokin on epäkunnossa.    [:-)]  Pyydän hirveesti anteeks, mutta kun olen huolissani susta, otsosta ja jarista.   [:-)]

Kyllä kunta siellä on jonkinlaiset kuntotarkastukset tehnyt, eikä sieltä talosta ollut mitään löytynyt. Piharakennus on sen sijaan huonokuntoinen. Eihän ne olis sitä ostanut, jos se olisi kovin huonossa kunnossa ollut. Kunta osti talon sen takia, kun omistaja muutti toiselle paikkakunnalle ja talo sijaitsee kunnan vuokratontilla, josta umpeutuu vuokrasopimus. Tämä hankaloittaa taas yksityisen talon myyntiä. Hyvähän se on, kun huolehdit  [:-)]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.127 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.