Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Lauantai 2.7.2001  (Luettu 893 kertaa)

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Lauantai 2.7.2001
« Vastaus #15 : 02.07.11 - klo:10:35 »

Aamupäivää.  Helle jatkuu. Mun puolesta sää vois jo viilentyä.  [:-I]

Mesis on näköjään tavannut sukulaisia, kuvasta päätellen.   :-))
Kirjattu

inke

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pohjanmaa
« Vastaus #16 : 02.07.11 - klo:10:43 »

Huomenta  [:-)]
Vähän on ilma raikastunut,kun illalla satoi ja ukkonen jyrisi ja yöllä vieraili toisen kerran.Silti mittarit näyttää jo samaa kuin eilenkin. Vettä oli tullut yöllä 8mm.
Kauniita kukkakuvia.  [:-)] "Kärräporreja" ei enää näekään paljon missään,liekö lannoitukset ja hoidetut pihat hävittäneet sen.  [:-I]
Eilinen saunanpesu tuntuu ropassa,ei onneksi tarvi mitään ihmeitä tehdäkään.Sisätiloissa piileskelen.  :-))
Lokoisaa lauantaita pönttöihin.  [:-)]

Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Lauantai 2.7.2011
« Vastaus #17 : 02.07.11 - klo:10:47 »

[:42]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Laura

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Helsinki
« Vastaus #18 : 02.07.11 - klo:11:00 »

Helteistä lauantaiaamua [:45]
Aamukahvin juominen pihalla nosti jo hien pintaan, joten
mihinkään raskaampaan puuhaan ei kannata ryhtyä. Jokaikinen ovi ja ikkuna
on auki ja auringon puolella verho ikkunoiden edessä. En tiedä, vaikuttaako mihinkään,
mutta onpahan yritetty :-))
Taidan siirtyä tammen varjoon lueskelemaan ja katselemaan vilskettä lintujen juoma-altaalla.
Vara-altaana näkyy toimivan siilien juomakuppi talon toisella puolella :-))
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #19 : 02.07.11 - klo:11:22 »

Mesis on näköjään tavannut sukulaisia, kuvasta päätellen.   :-))

Joo  :-))
Hetken mietin, että mitä ihmeen sukulaisia. Meinasin jo palata katsomaan, että mitä kuvia olen oikein sinne laittanut epähuomiossa, kunnes välähti  :-))
Mahtoikohan se täyteen itsensä imenyt hyttypyttynen lentää sukulaisesta toiseen?  :-))
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #20 : 02.07.11 - klo:11:25 »

Isäntä lähti hakemaan minulle mansuja, nam-nam!
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #21 : 02.07.11 - klo:11:45 »

Huomenta-Päivää,

Ei kerennyt aikaisemmin toivotella, kun kävin pesemässä neljä mattoa tuossa aamutuimaan ja sen jälkeen meni aika kaupassa käynnissä ja ruuanlaitossa. Nyt pitäisi lähteä pyykit viemään ulos. Taidan käydä Otson kanssa päiväunille  [:-)] Mukavaa lauantaita ja viikonlopun jatkoa  [:-)]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #22 : 02.07.11 - klo:11:51 »

Huomenta.
Hihiii, aurinko meni pilvien taa.  [:-)] Saiskin pysyä siellä.  On niin vietävän kuuma.
iipan "lehmän hengestä" heräs mieleeni kysymys, että minkälainen se henkäys oikeesti on?  :-))
Systeri tuo mulle ruuat kaupasta.  Mä vaan tässä laiskana odota. [:-)]
Kiltti sisko mulla. [:34]
Kivaa päivää kaikille.  Jaksuja!  [:44] [:9]
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #23 : 02.07.11 - klo:11:55 »

Etkö koskaan ole saanut tuntea aitoa lehmän henkäystä? Se on kuuma ja kostea, ihan tuoksunkin voin kuvitella.  [:-DD]
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #24 : 02.07.11 - klo:12:01 »

Nyt ois kyllä lähdettävä hakemaan cittarista päivän mansikat. Ei ne kovin makeita ole mutta eivät ainakaan ole lötsöjä [:-)] Uusia perunoitakin ois ostettava ja mitäs vielä muuta [:-I] Katselin kännykästä Helsingin asteet joita se ilmoitti olevan 28, auringossa omassa mittarissa 31. Ihanan läkähdyttävää [:-P] Monta suihkukertaa tulee päivässä jos oikein hiottaa  Mutta just nyt ei hiota. No lumpui ja rätei niskaan ja kauppaan.
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #25 : 02.07.11 - klo:12:04 »

iipa, en ole koskaan ollut niin lähellä lehmää. [:-(]  Kyllä kuitenkin olen aika lähellä lehmiä ollut.  Rauhallisia olivat, mutta en tiedä uskaltaisinko niin lähelle mennä, että hengen ominaisuuden tuntisin.  [:-)]

Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #26 : 02.07.11 - klo:12:08 »

Mitä kukkia tuossa Marlen kuvassa on?  Erikoisia ovatten.  [:-)]
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #27 : 02.07.11 - klo:12:09 »

Aamupäivää.  [:-)]
Helteistä on Punkaharjullakin. Onneksi yöllä viileni niin että oikein hyvin tuli nukuttua.
Nyt on varjossa auton vieressä +29. Oli pakko nostaa kine ulos, sisällä ei pysty olemaan.
Tämä päivä vietetään viellä täällä. Iltapäivällä nähdää kunnon höyrylaivoja.
Huomenna siirrytään yksi askel kohti kotia. Pysähdytään kai Tykkimäelle yhdeksi yöksi ja maanantaina kotiin katsomaan miten hirveässä kunnossa nurmikko on.  [:67]
Mukavaa kesäpäivää pönttöihinne !  [:43]
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #28 : 02.07.11 - klo:12:36 »

iipa, en ole koskaan ollut niin lähellä lehmää. [:-(]  Kyllä kuitenkin olen aika lähellä lehmiä ollut.  Rauhallisia olivat, mutta en tiedä uskaltaisinko niin lähelle mennä, että hengen ominaisuuden tuntisin.  [:-)]

Kyllä sun pitäs päästä lehmiä silittämään, samalla kun saisin tuntea lehmän henkäyksen, se voisi vaikka lipasta. Ne on symppiksiä ja niillä on maailman pehmeimmät korvat.
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #29 : 02.07.11 - klo:12:48 »

Kyllä sun pitäs päästä lehmiä silittämään, samalla kun saisin tuntea lehmän henkäyksen, se voisi vaikka lipasta. Ne on symppiksiä ja niillä on maailman pehmeimmät korvat.

Lehmät on ihania! 14-vuotiaana juostiin yhdessä maatalossa hevosta hoitamassa, ni samalla tuli harjattua maatalon lehmätkin. [:-DD] Talon isäntä oikein antoi meille valkoiset navettatakit ylle. :-)) Kotiin kun pääsin, oli ihanaa haista niin navetalle niin navetalle. :-))
Kirjattu

Sivu luotiin 0.182 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.