Meillä tilttasi netti aamulla. Hiukan kyllä suututti, kun olin just aikeissa mennä verkkopankkiin hoitamaan yhden maksun
mutta sitten sainkin vihdoin vietyä kierrätystavarat (lehdet, pahvit, metallit, lasit, tyhjät tölkit ja pullot ja teinin autotalliin raahaamia UFFille meneviä pusseja ja käytetyt paristot).
Pahvinkeräysastiassa oli kerrankin tilaa ja kun olin Alepassa hoitanut vessapaperi- ym perustarvikehankinnat, tulin kotiin ja lastasin autotallista kyytiin takakontin täydeltä pahvia. Vastahan me reilut 3 vuotta sitten muutettiin tähän; ei kai ne muuttolaatikot olisi mitenkään voineet nopeammin häipyä? Mä olen kyllä odottanut, että Pasi hoitaisi ne
mutta sitä saisi kai odottaa seuraavaan muuttoon asti?
Pieni kiukku päällä noita hommia tein. Teinin jäljiltä autotallissa oli myös ihan roskikseen menevää tavaraa iso kassillinen. Kun se "siivosi" kaappinsa (haluatteko nähdä kuvan lopputuloksesta???) niin roskis tuli täyteen ja eihän se TIETENKÄÄN sitten osannut itse huolehtia, että välisijoituspaikasta, eli autotallista, voisi jossain vaiheessa siirtää ne eteenpäin?
Vajaa tunti aikaa. Palkitsin itseni €uron juustolla urakan jälkeen ja nyt kahvia. On kyllä ihan hyvä fiilis, kun sain hommia tehtyä!