Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 7.7.2011 Torstai  (Luettu 586 kertaa)

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: 7.7.2011 Torstai
« Vastaus #15 : 07.07.11 - klo:12:07 »

Marlen viestiin: Siinähän ne, suomalaisuuden perusasiat  :-))

Mutta voi että minua nyt harmittaa. Olen koko viikon ajatellut, että minulla on suuhygienisti huomenna, perjantaina. Eilenkin vielä sanoin isännälle, että minua vähän se jännittää ja isäntä suunnitteli, että menee tänään torstaina viemään heti aamulla jotain levyjä tyttärelleen. Minä täällä kotona kaikessa rauhassa olen pönttöillyt ym., kunnes............se tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta. Tänäänhän on 7.7., eli suuhygienistipäivä!!!!!
Apua, kun pelästyin niin, että tuli ihan tuskanhiki. Aika olisi ollut 9.40, eli ohi meni. Kyllä otti päähän. Ei muuta kuin soittamaan uutta aikaa. Sakkoa sain tästä, kun en mennyt. Voi että, kun ihminen tulee vanhaksi, niin järki ei pelaa ja tulee huomaamattomaksi. Näin paljon minua nyt harmittaa  [:-//]. Uusi aika on vasta syyskuun puolivälissä.
Lähden nyt purkamaan harmitustani takapihan nurmikonleikkuuseen.
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #17 : 07.07.11 - klo:12:12 »

Päivää!

Harkitsen tekisikö kameraretken meren rantahan. Hommeli vielä harkinta-asteella. Poutapilvinen sää.

Haha, kiitti Marlelle Me suomalaiset - linkistä! :-))

Muksaa torstaita! [:-)]
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #18 : 07.07.11 - klo:12:13 »

Navassakin "asutaan" [:67]  Täytyyköhän tutkia suurennuslasilla [:19]

Lisäys, ei taida tutkiminen onnistua kun navan "pohja" on niin syvällä läskien sisällä :-))
« Viimeksi muokattu: 07.07.11 - klo:12:18 kirjoittanut Marle »
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #19 : 07.07.11 - klo:12:16 »

Marlen viestiin: Siinähän ne, suomalaisuuden perusasiat  :-))

Mutta voi että minua nyt harmittaa. Olen koko viikon ajatellut, että minulla on suuhygienisti huomenna, perjantaina. Eilenkin vielä sanoin isännälle, että minua vähän se jännittää ja isäntä suunnitteli, että menee tänään torstaina viemään heti aamulla jotain levyjä tyttärelleen. Minä täällä kotona kaikessa rauhassa olen pönttöillyt ym., kunnes............se tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta. Tänäänhän on 7.7., eli suuhygienistipäivä!!!!!
Apua, kun pelästyin niin, että tuli ihan tuskanhiki. Aika olisi ollut 9.40, eli ohi meni.

Joo, noi unohtamiset on kauheita! Muutama kerta on jokin tärkeä tapaaminen unohtunut kun en ole katsonut allakkaa, tai sitten merkinnyt sen sinne väärälle päivälle. Mä ja säikähdän niin että kaikki konseptit menee sekaisin [NUT]
Kirjattu

Titti

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Jyväskylä
« Vastaus #20 : 07.07.11 - klo:12:20 »

Huh, hellettä +27.6 Ei voi olla totta  :-O Mä meen joka taupauksessa takas seinälle maalaamaan!
Kirjattu
-Hyvät kuolevat nuorena, ihan hävettää olla hengissä -

tahmatassu3

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylivieska
« Vastaus #21 : 07.07.11 - klo:12:27 »

Keskipäivää täältä helteen keskeltä  [:-)]

Kesän ekat uudet perunat on nyt syöty ja kyllä hyviä olivatkin, keltaisia pieniä puikuloita,
jotain kesälajiketta.

Mulla on tälläerää nyt tämän alivuokralaisen häätämisen suhteen hoidot loppu, vajaan parin viikon päästä
on aika viipalekuvaukseen ja lääkärille.  Vähän meinaa välillä aina pelko pyrkiä pintaan, mutta en anna sille
yliotetta, se saa nyt tulla tuolla pari askelta perässä  [:-)]  Yritän ajatella yhtä myönteisesti kuin se sädehoito-
lääkäri joka sanoi että tuut sitten vielä kerran käymään täällä ja tuhotaan  se muistijälki sieltä aivoista niin se
ei enää uusiudu.

Meillä on kanssa työhuone ollut  pariviikkoa vaiheessa kun ei olla oikein löydetty isännän kanssa yhteistä säveltä
miten tästä jatkettais, no nyt saatiin kompromissi aikaseksi ja työt jatkuu  [:-)]
Kirjattu
Kaikkea saa tehdä, kaikkea pitää tehdä, kaikkia ovia täytyy tempoa, kaikkia kuita kurkotella.
On vain yksi ehto, elinehto; Värisevää sielua ei saa tallata.
- Tommy Tabermann -

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #22 : 07.07.11 - klo:12:30 »

Minä täällä kotona kaikessa rauhassa olen pönttöillyt ym., kunnes............se tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta. Tänäänhän on 7.7., eli suuhygienistipäivä!!!!!
Apua, kun pelästyin niin, että tuli ihan tuskanhiki. Aika olisi ollut 9.40, eli ohi meni. Kyllä otti päähän. Ei muuta kuin soittamaan uutta aikaa. Sakkoa sain tästä, kun en mennyt. Voi että, kun ihminen tulee vanhaksi, niin järki ei pelaa ja tulee huomaamattomaksi. Näin paljon minua nyt harmittaa  [:-//]. Uusi aika on vasta syyskuun puolivälissä.
Tuoreessa muistissa on työkkäriin menon "unohdus".  [:-(] Sulla ei sentään sakkoa tullut.

tahmatassulle tsemppiä "alivuokralaisen" nujertamiseen! Kyllä se on jo menneen talven lumia.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #23 : 07.07.11 - klo:13:09 »

Olkoonkin kuuma päivä ja helle, mutta silti en tajua että mies kulkee kaupungilla ilman paitaa ja tulee vielä mun liikkeeseen asiakkaaksi. Yök yök ja vielä kerran yök!
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #24 : 07.07.11 - klo:13:38 »

Isot isot isot halit Tahmatassulle!   [:30]
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #25 : 07.07.11 - klo:13:40 »

Heippa vaan,

Siikalahdella käyty tekemässä haastattelua. Tämän päivän työt jo oikeastaan tehty, joten harkitaan töistä lähtöä aikaisemmin. Paitsi, että minun pitää illaksi yhteen tapahtumaan neljäksi tunniksi töihin. Töiden välissä ajattelin mennä talolle  [:-)] Turvaportit sekä portaiden ylä- että alapäähän tulivat, joten menen niitä maalaamaan ja vähän mittailemaan mm. verhotankojen korkeuksia. Jossain vaiheessa pitääkin aloittaa verhojen lyhennysurakka, kun tällä hetkellä menee 250 cm verhot, mutta tuolla ei mitenkään. Olen ollut yhteyksissä vuokranantajaan, kun siellä ei ole pyykinpesukoneelle järkevää vedenotto eikä -poistopaikkaa. Ei ole vielä kuulunut heidän ratkaisuaan, että miten sen kanssa toimitaan. Jos he eivät asenna, niin me asennetaan, ja heidän kustannuksellaan  [:-P] Laki tulee tässä asiassa sentään vuokralaisen puolelle  [:-)]
« Viimeksi muokattu: 07.07.11 - klo:14:00 kirjoittanut Anniina »
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #26 : 07.07.11 - klo:13:46 »

Olkoonkin kuuma päivä ja helle, mutta silti en tajua että mies kulkee kaupungilla ilman paitaa ja tulee vielä mun liikkeeseen asiakkaaksi. Yök yök ja vielä kerran yök!

Aivan liian "vapaaksi" on mennyt pukeutuminen nykyisin. Jonkinlaiset säännöt pitäisi olla kesähelteelläkin. Paidattomuus kuuluu vain rannalle.
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #27 : 07.07.11 - klo:15:23 »

Minä täällä kotona kaikessa rauhassa olen pönttöillyt ym., kunnes............se tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta. Tänäänhän on 7.7., eli suuhygienistipäivä!!!!!
Tuoreessa muistissa on työkkäriin menon "unohdus".  [:-(] Sulla ei sentään sakkoa tullut.

tahmatassulle tsemppiä "alivuokralaisen" nujertamiseen! Kyllä se on jo menneen talven lumia.
Tuli-tuli, mutta en tiedä, paljonko. Kun soitin uutta aikaa, se ihminen sieltä sanoi, että tästä kyllä sakotetaan.

Täältäkin tsemppiä. "Usko siirtää vuoria", ja kun oikein yhdessä uskomme, että "alivuokralainen" on lopullisesti häädön saanut, niin se myös on.
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #28 : 07.07.11 - klo:15:42 »

Näin tänä aamuna kamalan unen. Olin hereillä vähän ennen kuutta, mutta en viitsinyt vielä nousta, ja sainkin unen päästä kiinni. Unessa olin tyttäreni kanssa kävelemässä hankea pitkin (tytär oli unessa ehkä joku viiden vanha). Oikealle lähti latu, jota pitkin tytär meinasi mennä. Sanoin hänelle, että emme voi sinne mennä rikkomaan kenenkään latua. Läksimmekin sitten toiseen suuntaa. Edessämme oli jyrkkä kallio, jossa oli kielekkeitä. Tytär kiipesi kuin orava suoraa kallionseinämää kielekkeelle. Minäkin pääsin yhdelle. Tytär oli minua ylempänä ja sanoi, että tule nyt tänne vaan. Sanoin, että enhän minä, vanha ihminen pysty sinne kiipeämään. Koko ajan oli kamala tunne, että putoamme kalliolta alas. Yhtäkkiä tytär hyppäsi yläkielekkeeltä samalle tasolle kuin missä minä oli, mutta horjahti, ja putosi pää edellä rotkoon. Minä pelästyin kamalasti ja ajattelin, että sinne kuoli, ja tuskan tunne oli valtava. Sitten alkoi kuitenkin kuulua alhaalta itkua, ja siihen heräsin. Voitte arvata, että olin onnellinen, että se oli vain unta.
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #29 : 07.07.11 - klo:16:03 »

Olisitko ollut samaa mieltä, jos se mies olisi nuori reenattu koppainen kaveri ? Kyl mää sellattia ihan mielikseni katselen  [:-I]
Oli taas oikein vauhtiaamu, ei kerinnyt huomenia toivotella. Eilen ilta meni Eino Leino-runoillassa, siitä sai taas potkua oloon  :-))
Isäntä tekee uunisilakoita ja muussia, muussin jätän muille mutta silakat syön ja toivottavasti Lindakin syö sille varatut, siis mausteettomat.
Olen niin huolissani siitä.
Mutta tänään oli paikallislehdessä iso Lindan kuva. Sitä kuvaa en kai voi tänne laittaa, olen antanut julkaisuoikeudet lehdelle, mut samantyyppisen pistän pian.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.227 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.