Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 7.7.2011 Torstai  (Luettu 794 kertaa)

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: 7.7.2011 Torstai
« Vastaus #45 : 07.07.11 - klo:18:46 »

Voi miten on hieno kuva. Saisi pisteeni, jos olisi kilpailussa.
Ulpukasta tuli mieleeni, kun ajelimme tässä eräänä päivänä isännän kanssa autolla, niin sanoin hänelle, että tahdon jonain päivänä mennä kuvaamaan lumpeita ja ulpukoita. Siihen isäntä:"Sinä se olet vähän ihmeellinen, kun tahdot kuvata kaikkia lumpukoita"  :-)) Siis LUMme/ ulPUKKA= Lumpukka  :-)
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #46 : 07.07.11 - klo:18:48 »

Kotona taas [:-)]
Erästä miestä lainatakseni:"Koto parempi kuin kylä"  [:-)]
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #47 : 07.07.11 - klo:19:01 »

Voi miten on hieno kuva. Saisi pisteeni, jos olisi kilpailussa.
Ulpukasta tuli mieleeni, kun ajelimme tässä eräänä päivänä isännän kanssa autolla, niin sanoin hänelle, että tahdon jonain päivänä mennä kuvaamaan lumpeita ja ulpukoita. Siihen isäntä:"Sinä se olet vähän ihmeellinen, kun tahdot kuvata kaikkia lumpukoita"  :-)) Siis LUMme/ ulPUKKA= Lumpukka  :-)

[:-DD]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #48 : 07.07.11 - klo:19:50 »

Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #49 : 07.07.11 - klo:19:59 »

Nyt meidän maanpäälisiin pyörävarastoihin oli laitettu metallilevyt lukkojen läheisyyteen joiden pitäisi estää varkaat, saas näkee [:-I] Itse kiinnitin tosi jämäkällä vaijerilukolla pyörän takapyörästä seinässä kiinni olevaan pyörätelineeseen. Varkaiden homma ainakin vaikeutuu kun takapyörässä on vaihteet ja ketjut yms.
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #50 : 07.07.11 - klo:20:38 »

Voi Linda-pikkuista, kun osaat olla söpö apilaseppele pääsi päällä.  [:35]
Toivottavasti voit jo paremmin.  [:-)]

Tykkään myös Susun ulpukasta.  Hopeana hohtaa toi lehti.
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #51 : 07.07.11 - klo:22:12 »

On sitäkin koettu, siis telttailua. Vuosikymmeniä ja kymmeniä kiloja sitten.
Aikansa kutakin.  [:-DD]

Jos näin on, että nuorempana oli notkeampi ja kevyempi, niin silloinhan pitäisi kiivetä helpolla vaunuun tai autoon muutama rappunen ja sitten taas muutama rappunen kerrossänkyyn.

Sitten kun ikää on vähän enemmin ja ketteryys heikompi tai painoa aavistus enemmin, niin kuinka paljon helpompi olisi avata vain teltan vetoketju ja kaatuu sisälle majoitukseen ilmaan yhtään rappusten kiipeilyä.

[:-)] [:-)] [:-)]

täälläkin täytyy telttaan kun rappusten kiipeily ei ole mukavaa
« Viimeksi muokattu: 07.07.11 - klo:22:50 kirjoittanut Jarmo »
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #52 : 08.07.11 - klo:00:09 »

Ompas Linda haukusta suloinen kuva.  [:-)]

Susulta todella hieno ulpukkakuva.  [:-)]

Tahmatassulle  [:30]

Helteistä oli tänään, päivällä +27,2 astetta varjossa, auringonpaisteessa paljon enempi ja lämpöä on vieläkin ulkona 18 astetta ja
sisälläkin on kuumaa  [:18]
Kirjattu

Evis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #53 : 08.07.11 - klo:08:00 »

[:36] voi miten ihana kuva Lindasta  [:-)]
ja Susun ulpukkakuva myös mahtava  [:-)]
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #54 : 08.07.11 - klo:08:14 »

Aivan ihana kuva Lindasta  [:24] :-))

Ja Susun ulpukkakuva myös erittäin hieno  [:-)]  [KIPPIS]
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #55 : 08.07.11 - klo:08:47 »

On sitäkin koettu, siis telttailua. Vuosikymmeniä ja kymmeniä kiloja sitten.
Aikansa kutakin.  [:-DD]

Jos näin on, että nuorempana oli notkeampi ja kevyempi, niin silloinhan pitäisi kiivetä helpolla vaunuun tai autoon muutama rappunen ja sitten taas muutama rappunen kerrossänkyyn.

Sitten kun ikää on vähän enemmin ja ketteryys heikompi tai painoa aavistus enemmin, niin kuinka paljon helpompi olisi avata vain teltan vetoketju ja kaatuu sisälle majoitukseen ilmaan yhtään rappusten kiipeilyä.

[:-)] [:-)] [:-)]

täälläkin täytyy telttaan kun rappusten kiipeily ei ole mukavaa

Kaatumisesta jos vielä selviytyisikin, ylös pääsemiseen tarvitaan sitten apuvoimia.   [:-DD]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #56 : 08.07.11 - klo:12:03 »

Minä täällä kotona kaikessa rauhassa olen pönttöillyt ym., kunnes............se tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta. Tänäänhän on 7.7., eli suuhygienistipäivä!!!!!
Apua, kun pelästyin niin, että tuli ihan tuskanhiki. Aika olisi ollut 9.40, eli ohi meni. Kyllä otti päähän. Ei muuta kuin soittamaan uutta aikaa. Sakkoa sain tästä, kun en mennyt. Voi että, kun ihminen tulee vanhaksi, niin järki ei pelaa ja tulee huomaamattomaksi. Näin paljon minua nyt harmittaa  [:-//]. Uusi aika on vasta syyskuun puolivälissä.
Tuoreessa muistissa on työkkäriin menon "unohdus".  [:-(]Sulla ei sentään sakkoa tullut.

tahmatassulle tsemppiä "alivuokralaisen" nujertamiseen! Kyllä se on jo menneen talven lumia.
Heti tänään tuli lasku. Peruuttamaton käynti 33€, että kyllä kannatti unohtaa  [NUT] [:-(]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #57 : 08.07.11 - klo:12:15 »

Havaitsin aika hyväksi jutuksi tuon kännykkään laitettavan muistutuksen. Senhän voi laittaa jo vaikka edellispäivälle: Muista huominen suuhygienisti! [:-)]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #58 : 08.07.11 - klo:12:28 »

Minä täällä kotona kaikessa rauhassa olen pönttöillyt ym., kunnes............se tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta. Tänäänhän on 7.7., eli suuhygienistipäivä!!!!!
Apua, kun pelästyin niin, että tuli ihan tuskanhiki. Aika olisi ollut 9.40, eli ohi meni. Kyllä otti päähän. Ei muuta kuin soittamaan uutta aikaa. Sakkoa sain tästä, kun en mennyt. Voi että, kun ihminen tulee vanhaksi, niin järki ei pelaa ja tulee huomaamattomaksi. Näin paljon minua nyt harmittaa  [:-//]. Uusi aika on vasta syyskuun puolivälissä.
Tuoreessa muistissa on työkkäriin menon "unohdus".  [:-(]Sulla ei sentään sakkoa tullut.

tahmatassulle tsemppiä "alivuokralaisen" nujertamiseen! Kyllä se on jo menneen talven lumia.
Heti tänään tuli lasku. Peruuttamaton käynti 33€, että kyllä kannatti unohtaa  [NUT] [:-(]

Mä taas oli laittanut allakkaan tapaamisen sh:n kanssa väärälle päivälle. Mun ois pitäny mennä keskiviikkona ja olin siellä torstaina. Laskuhan siitä erehdyksestä rapsahti tänään postiluukusta [:-/] Mä olen ihan varma että puhe oli torstaista koska mulla lukee se kahdessa allakassa, mutta minkäs teen, en mä stadia vastaan voi nousta, 33 €uroa siitä rapsahti. Sama täällä, peruuttamaton käynti  [:21]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #59 : 08.07.11 - klo:13:09 »

Inhimillisiä erehdyksiä, -mutta niistä sakotetaan.  [:-(]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.058 sekunnissa. 17 kyselyä tietokannasta.