Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 8.7.2011 perjantai  (Luettu 705 kertaa)

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 8.7.2011 perjantai
« Vastaus #45 : 08.07.11 - klo:18:29 »

Iltaa töistä!  [:-)]
Luojan kiitos täällä on netti!  [:-I] Hulluksi tulisin muuten, kun tässä istun ja odotan, että pakkaus joskus loppuu. Saa nähdä, miten pitkään tässä menee. Pakkaushallin väkikään ei onneksi ole innostuneita jäämään ylitöihin  [:-I]
... piti vaan saada purettua!  [;-)]
« Viimeksi muokattu: 08.07.11 - klo:18:44 kirjoittanut Kaija »
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #46 : 08.07.11 - klo:18:44 »

Meillä mökkivääntöä, joka tekee mielen niin surulliseksi. Kaikesta on luovuttava tässä elämässä, mutta, mutta  [:-I]
Telkkiselle  [:1] [:1] 

Mesis kiitos [:-)]

Upea ruusukuva Pyrikseltä ja Marlelle mukavaa oloa veden äärelle [:-)]

Voi jos voisin tämän ruusun tuoksun välittää tänne pöntölle..aivan huumavan ihana. Kumpulan siirtolapuutarhalta räpsästy maanantaisella Hesan reissulla.

Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #47 : 08.07.11 - klo:18:48 »

Vielä vähän aikaa

« Viimeksi muokattu: 09.07.11 - klo:11:02 kirjoittanut Marle »
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #48 : 08.07.11 - klo:19:02 »

Iltaa töistä!  [:-)]
Luojan kiitos täällä on netti!  [:-I] Hulluksi tulisin muuten, kun tässä istun ja odotan, että pakkaus joskus loppuu. Saa nähdä, miten pitkään tässä menee. Pakkaushallin väkikään ei onneksi ole innostuneita jäämään ylitöihin  [:-I]
... piti vaan saada purettua!  [;-)]
Mä en pääse töistä nettiin, mut kännyllä pääsen ja tulikin jo ilmoitus että nettipakettisi on täyttymässä... on ollut vähän väljä viikko niin oon roikkunu netissä.  [:-DD]
Kirjattu

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #49 : 08.07.11 - klo:19:13 »

Voi villu! Täällä seikkailee yks kärpele ja se liikkuu vielä noppeemmin, ku Tenho, joka sekin on salamannoppee. Millähän sen kärpeleen sais pois päiviltä, kun se koko ajan rassaa. Tenho ossaa käyttäytyä paljon paremmin. Tai niinhän minä luulen.  [:-P]
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #50 : 08.07.11 - klo:19:16 »

Voi villu! Täällä seikkailee yks kärpele ja se liikkuu vielä noppeemmin, ku Tenho, joka sekin on salamannoppee. Millähän sen kärpeleen sais pois päiviltä, kun se koko ajan rassaa. Tenho ossaa käyttäytyä paljon paremmin. Tai niinhän minä luulen.  [:-P]

Turha kuvitella, että kärpästä saa kiinni!  [:-/]
Yöllä se tulee pörisemään korvan juureen ja kävelemään likaisilla tassuillaan naamalle! Sitten, kun yrittää suojautua peiton alle, loppuu happi. "Kärpänen tukehdutti nukkujan".... ihan lööppi-kamaa!  :-O [:-DD]

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #51 : 08.07.11 - klo:19:22 »

Ninja odottaa
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #52 : 08.07.11 - klo:20:43 »

Avonainen mehu/viini/sokerijuomalasi pöydälle, kärpäle on siinä alta aikayksikön ja hukkuu!
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #53 : 08.07.11 - klo:21:22 »

Eiks ookkin nätin värinen?  [:-)]

[:-P]
Ei oo!!!
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #54 : 08.07.11 - klo:21:29 »

Marlelta mukavia tunnelmakuvia  [:-)] [KIPPIS] Ja Telkkiseltä ja Pyrikseltä kauniit ruusukuvat  [:-)]

Meidän pitäisi saada syötyä pakasteet tyhjäksi ennen muuttoa. Löysin sieltä ternimaitoa, josta tein uunijuustoa. On muuten hyvää. Nam  [:-P]
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #55 : 08.07.11 - klo:21:54 »

Meidän pitäisi saada syötyä pakasteet tyhjäksi ennen muuttoa. Löysin sieltä ternimaitoa, josta tein uunijuustoa. On muuten hyvää. Nam  [:-P]

Vesi herahti kielelle. Lapsuuden ajan herkku.  [:-)]
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #56 : 08.07.11 - klo:22:01 »

Tak [:-)]  Tälläiselle kaupunkilaistollolle kaikki vanha on ihastuttavaa. Huvilassa on köksä joka on kaikkien "vuokralaisten" käytössä, pitihän siitäkin kuva ottaa

Ja olohuone

Huvilat ovat varmaan kuuluneet Helsingin kermalle aikoinaan kunnes Helsinki lunasti ne. Toivottavasti kaupunki vielä pitää niitä vuosia.
Ylhäällä oli kolme huonetta. Mä ja pari muuta kaveria lähdettiin pois, ja pari muuta jäi vielä sinne. Oli tosi kiva päivä ja kivat ystävät mutta kotiin on aina mukava tulla  [:-)]  Aurinko veden äärellä on aina petollinen, mä en ole kärtsännyt nahkaani vuosikausiin, nyt vasen käsi punoittaa ja kuumottaa mutta ei se mitään.
Mä jäin rannalle ruikuttamaan, en mennyt uimaan vaikka vesi oli todella lämmintä. Mulla on kantapää auki kun tossut hankasi. Ei ollut mukana laastareita.

Muut män liukkaille kiville

Että tälläinen oli mun päivä.
« Viimeksi muokattu: 08.07.11 - klo:22:09 kirjoittanut Marle »
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Laura

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Helsinki
« Vastaus #58 : 08.07.11 - klo:22:27 »

Jaahas, Iron Maiden panee parastaan :-)). Hyvin kuuluu.
Kirjattu

Lisa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Jippijei
« Vastaus #59 : 08.07.11 - klo:22:36 »

Hello kaikille. Lomailemasta tulimme alkuillasta ja kyllä täälläkin lämpöä piisaa. Kaikki muut simahtivat ruokailun jälkeen, mutta mun on pakko tsekkailla esmes tätä palstaa. Hienoja ja kauniita kuvia ja onko Marlella koira vai vai? Olen niin out kaikesta, että pieni lukaisu juttuihinne on paikallaan.  [:-)]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.381 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.