Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 9.7.2011 - Lauantai  (Luettu 678 kertaa)

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: 9.7.2011 - Lauantai
« Vastaus #45 : 09.07.11 - klo:21:13 »

Hyvvää Yötä Kaikille Runsain Mitoin!!!  Menen kylelleni aivastammaan. Herra ties mitä Tenho saa taas ens yönä aikaseks. Partsin ovi on auki ja aivastelen  joka kymmenes sekuntti. Laitan siis sen oven kiinni.  [:-I]  Ja meen kylelleni. Tenhosta viis.  [:-)]
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #46 : 09.07.11 - klo:21:43 »

Hih, mulla ei ollut kahvin kanssa mitään hyvää, niin levitin vaniljajäätelökerroksen korpun päälle.  Ihan mukiinmenevää oli.  [:-)]
Ukkosta luvattiin tännekin.  Mua ei ainakaan painosta siihen tyyliin, et ois  vielä tulossa.
Tjaa [:-I]  Mä taas levitin masikat litlin vaniljajäätelön päälle, NJAM!
Ainakaan torilta en ole saanut vielä maukkaita mansikoita.  Tykkään syödä mansikat mansikkana, mut nuihin tartti laittaa ripaus sokeria. 
Jospahan ens viikolla ois mansikoiden lajissa valinnanvaraa.

Surkeassa kunnossa oli eilen kotimaiset mansikat sekä K-kaupassa että Alepassa. Ostin K-kaupan pihasta litran ja pistin jääkaappiin. Ei ne oikein kovin hyvin olleet pärjänneet; aika paljon joutui heittämään pois, mutta sainpa kuitenkin tarpeeksi marenkikakun päälle!

Jestas, kun on kuuma! Ulkona enää +22, mutta sisällä +25. Saisi hiukan kämppä viilentyä ennen yötä. Etupihan puolen ikkunat auki, mutta takapihalta tulee helposti hyttysiä, eli ei saa läpivetoa!

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #47 : 09.07.11 - klo:21:48 »

Lämmintä riittää... vieläkin +25, eikä hyttysen hyttystä, kai nekin on pökrässä. Tuolla rakennustyömaalla oli karmea "sarvijaakko". En ehtinyt kuvata, (se tais jäädä isännän vasaran alle  :-))). Muuten ei oo hyttyset vaivanneet. Paarmoja jokunen, mutta niiden kans pärjää. Aika puuskainen tuuli oli.
Senga senga taitaa olla se makein mansikkalajike.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Laura

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Helsinki
« Vastaus #48 : 09.07.11 - klo:21:53 »

Polkaa ostin torilta ja se oli aika makeata.
Nyt on sitten valittu taas tangohenkilö, tai siis tangokuningatar.
Mitään mielipidettä asiasta ei minulla ole esittää, koska katsoin vain viimeiset kymmenen minuuttia :-))
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #49 : 09.07.11 - klo:21:54 »

Mitään mielipidettä asiasta ei minulla ole esittää, koska katsoin vain viimeiset kymmenen minuuttia :-))

Mä kuulin ko kuningattarelta vain viimeisen kappaleen, enkä ymmärrä, miten se voitti???  [:-I]

Laura

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Helsinki
« Vastaus #50 : 09.07.11 - klo:22:02 »

Mä kuulin ko kuningattarelta vain viimeisen kappaleen, enkä ymmärrä, miten se voitti???  [:-I]

Laulamalla?? [:-I]
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #51 : 09.07.11 - klo:22:20 »

Minulla oli kyllä parikin suosikkia. Eivät vaan olleet tuomariston mieleen. Voittaja ei ollut suosikkieni joukossa. Näissä kisoissa tuntuu olevan samantapainen "nokkimisjärjestys" kuin taitoluistelussa. Eli sitkeys palkitaan. Tokihan vuosien tuoma kokemus on hyvästä - entä nuoruus ja tuoreus - sekin saattaisi joskus toimia.
Todella taidokkaita esiintyjiä ihan kaikki, en olisi halunnut olla tuomaristossa.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #52 : 09.07.11 - klo:22:29 »

Niin, laulamalla varmaan! Mä kyllä kaipaisin tangolaulajalta hiukan voimakkaampaa ja "tummempaa" ääntä!

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #53 : 09.07.11 - klo:22:51 »

Käykää kaikki äänestämässä heinäkuun lintua! Saat äänestää 3 suosikkiasi!  :-))
http://www.ponttokamera.net/foorumi4/index.php?topic=20740.msg532327;topicseen#msg532327

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #54 : 09.07.11 - klo:22:54 »

Herkullisen näköisiä tomaatteja iipalla kypsymässä.  [:-P]  :-))
Marlelta tullut lisää hienoja kuvia.  [:-)]

Tänään oli taas vaihteeksi oikein kunnon lämmin ja hikinen ukkospäivä, jytisteli ja salamoi ihan kohdalla ja vettäkin ripsautti 16mm.
Lämpöä oli +28 - +30 asteen välillä mittarista rippuen, vanha kunnon elohopeamittari näyttää korkeempaa lukemaan kuin digimittari,
nyt vielä +20 astetta ulkosalla ja sisällä +25 astetta, tuskainen yö taas edessäpäin.  [:18]

Ja yhteydetkin taas tökkii  [:-/]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #55 : 09.07.11 - klo:22:58 »

En minäkään!!! En tykännyt yhtään. Olisin suonut voiton Antti Ahopellolle, tai sitten Heikki Koskelolle.
Marko Maunuksela vie voiton kaikista entisistä kuninkaista, jopa Jari Sillanpäästä. Tää on mun mielipide  [:-)]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #56 : 09.07.11 - klo:22:59 »

Meillä on tällähetkellä ulkolämpötila +21 ja sisällä +27.5 että tarkenee nukkua.

Katselin minäkin tangokisat ja pojat oli suosikkejani Heikki ja Antti, vaan annas olla
tämä Mervi voitti jolla ei minun mielestäni ollut yhtään karismaa esityksissä. No ehkä
nämä ovat niitä levy-yhtiö kisoja enemmänkin :-))
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #57 : 09.07.11 - klo:23:00 »

[:48]             [:60]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #58 : 09.07.11 - klo:23:18 »

Mun suosikit oli miehistä Heikki ja Antti.  Naisista Maria ja se vaaleahiuksinen nainen.  Voittajan laulutyyli ei mua miellyttänyt.  En tykännyt niistä loppuvenytyksistä.  Yhden laulun voittaja veti niin hitaasti, että oli pakko vaihtaa siksi ajaksi kanava kolmoselle, katsomaan Biisikärpästä, muuten oisin nukahtanut.
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #59 : 09.07.11 - klo:23:25 »

Voittajan laulutyyli ei mua miellyttänyt.  En tykännyt niistä loppuvenytyksistä.  Yhden laulun voittaja veti niin hitaasti, että oli pakko vaihtaa siksi ajaksi kanava kolmoselle, katsomaan Biisikärpästä, muuten oisin nukahtanut.

Niin veti, toooooooooooooooosi hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitaaaaaaaaaaaaaaastiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii  :-)). Eikä nämä tangosovitukset tunnu edes tangoilta. Minä kaipaan vanhanaikaista kunnon tangoa.
Naisista tykkäsin kaikkein eniten siitä vaaleasta joka putosi heti.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.208 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.