Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 16.7.2011 lauantai  (Luettu 1087 kertaa)

Töyhtis

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Hämeen hidas
Vs: 16.7.2011 lauantai
« Vastaus #45 : 16.07.11 - klo:17:36 »

Mäkin alan hiljalleen heräillä, kun alkaa tulla ilta  [:-DD]
Pasi lähti iltapäivällä työmaalle: kaappikauppa muuttaa taas. Alue on edelleen sama, mutta tila parempi. Niille tulee nyt uutena myyntiin keittiöitä, kun löysivät Leppävirroilta hyvän yhteistyökumppanin: http://www.korona.fi/  [:-)]

Kävin kurkkimassa keittiömalleja ja totesin, että pitäis saada lottovoitto tai joku hyvä sponsori  :-))

Mä en ole katsonut hintoja yhtään. Meillä on 3 vuotta vanha keittiö, ja hyvässä kunnossa. Ei tarvii moneen vuoteen uusia!  [:-)]
Muoks! Mutta tulee olemaan hauskaa nähdä, mitä kaikkea uutta keittiörintamalla on tullut. Mä kaipaisin jotakin ratkaisua just noille vispilöille, puuhaarukoille ja kaikelle sellaiselle sekalaiselle kamalle, jotka on hujan hajan kahdessa laatikossa  [:17]

En minäkään hintoja katsonut, mutta joku aavistus on muutaman vuoden takaa, kun pyydettiin tarjousta kaapistojen uusimisesta ja tasojen [:-I]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #46 : 16.07.11 - klo:17:40 »

Mäkin alan hiljalleen heräillä, kun alkaa tulla ilta  [:-DD]
Pasi lähti iltapäivällä työmaalle: kaappikauppa muuttaa taas. Alue on edelleen sama, mutta tila parempi. Niille tulee nyt uutena myyntiin keittiöitä, kun löysivät Leppävirroilta hyvän yhteistyökumppanin: http://www.korona.fi/  [:-)]

Kävin kurkkimassa keittiömalleja ja totesin, että pitäis saada lottovoitto tai joku hyvä sponsori  :-))

Mä en ole katsonut hintoja yhtään. Meillä on 3 vuotta vanha keittiö, ja hyvässä kunnossa. Ei tarvii moneen vuoteen uusia!  [:-)]
Muoks! Mutta tulee olemaan hauskaa nähdä, mitä kaikkea uutta keittiörintamalla on tullut. Mä kaipaisin jotakin ratkaisua just noille vispilöille, puuhaarukoille ja kaikelle sellaiselle sekalaiselle kamalle, jotka on hujan hajan kahdessa laatikossa  [:17]

En minäkään hintoja katsonut, mutta joku aavistus on muutaman vuoden takaa, kun pyydettiin tarjousta kaapistojen uusimisesta ja tasojen [:-I]

Tasot on järkyttävän hintaisia. Ainakin jos haluaa umpipuuta (laminaatti puolet halvempaa) tai kiveä. Mä en uskaltanut edes ajatella puuta, kun sitten joutuisin koko ajan vahtimaan, ettei siinä lilli vesipisaroita tai mitään muutakaan!  :-O

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #47 : 16.07.11 - klo:17:49 »

Pitihän mun kertoa, että perhonen pääs vapauteen.
Sain sen pyydystettyä, kun oli huilimassa siivet supussa.  Laitoin lastikkapussiin ja kiikutin, (samalla elämänohjeita antaen) prtsille.  Sipasin vielä siipiään ja päästin vapauteen.  Ihan tuli haikee, mut hyvä mieli. [:´(] [:-)]
Kirjattu

Töyhtis

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Hämeen hidas
« Vastaus #48 : 16.07.11 - klo:17:50 »

Sain sen pyydystettyä, kun oli huilimassa siivet supussa.  Laitoin lastikkapussiin ja kiikutin, (samalla elämänohjeita antaen) prtsille.  Sipasin vielä siipiään ja päästin vapauteen.  Ihan tuli haikee, mut hyvä mieli. [:´(] [:-)]

Hyvin kävi perhoselle  [:-)] Toivottavasti annoit hyviä ohjeita  [:-DD]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #49 : 16.07.11 - klo:17:51 »

Kaarin teki "päivän hyvän työn" päästämällä perhosen vapauteen elämänohjeita antaen  [:-)]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #50 : 16.07.11 - klo:17:52 »

Hyvin kävi perhoselle  [:-)] Toivottavasti annoit hyviä ohjeita  [:-DD]
Juuu, yritin ainakin.  [:-DD]
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #51 : 16.07.11 - klo:17:59 »

Otso osaa jo pissiä pottaan  [:-)] Se pissii hoidossa pottaan 4-5 kertaa päivässä. Aamulla oli Jarinkin kanssa käynyt potalla ja tänään kummilla ollessaan hoidossa  :-O mutta miun kanssa se ei suostu potalle menemään  :-O Mistäköhän moinen johtuu  :-O
Kirjattu

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #52 : 16.07.11 - klo:18:03 »

[:-DD]  Otso meinaa että äidin kanssa saa hetken vielä olla vauva...

Kaarinille  [:5]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #53 : 16.07.11 - klo:18:06 »

Otso osaa jo pissiä pottaan  [:-)] Se pissii hoidossa pottaan 4-5 kertaa päivässä. Aamulla oli Jarinkin kanssa käynyt potalla ja tänään kummilla ollessaan hoidossa  :-O mutta miun kanssa se ei suostu potalle menemään  :-O Mistäköhän moinen johtuu  :-O
Voi Otsoa, kun jo osaa pottaan pissiä. Hyvä Otso!!!
Kymmenen pistettä ja papukaijamerkki.

Äidille aina vähän temppuillaan  :-))
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #55 : 16.07.11 - klo:18:39 »

[:-DD] Kivaa  [:-DD]
Kirjattu

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #56 : 16.07.11 - klo:19:00 »

Mitä minä tiiän 26 vuoden kokemuksella, niin kaikki ipanat koettellee äitisä hermoja niin paljo, ku ikinä vaan kärsii. Ja vielä pikkusen vähän enemmän.  [:-)]

Nyt toivoisin, että minun oma lapseni koittelisi minua paljon enemmän. Vaikka ihan joka päivä. Mutta kun hän on aspergerihminen, niin häntä ei voi pakottaa yhtään mihinkään. Niinkuin ei minuakaan.  Olen hänestä ylpeä.   [:44]
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #57 : 16.07.11 - klo:19:38 »

Otso on jo miehistymässä, kun pottaan pissaa. [:-)]  Kiva juttu! [:5] 
Anniina, äitiä koetellaan vielä monesti.  Rakasta niitä sitten!  [:-DD]
Mullehan ipana teki sillei, että makkarin sängyn viereen uhkas pissata.  Osas sen jopa sanoa.  Varoitin, mut ei totellut.  Tyttö pissas lattialle, mut sen jälkeen sai hakea luutun ja pyyhkiä jälkensä.  Toki mä sen sit viimeistelin, mut huomasin, että tekoni oli hyvästä.  Simputtamiseni loppui siihen, ainakin vähäksi aikaa.  :-))  Kaikkea äitienkään ei tartte sietää, siitä huolimatta ipanat ovat meille rakkaita mukeloita.  [:34]
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #58 : 16.07.11 - klo:20:38 »

Ehtoota! :-)) [:-)]
Täällä oli muutama sadekuuro ja nyt puolipilvistä sekä vain vähäsen tuulta.
Mittarissa päivän ylin lukema oli +21,9 astetta ja nyt +15,8 astetta.

Iltapalaa ja sit koht silleen nukkumattilaan. :))

Meseltä ihana kuva! [:-)]

Jarmon linkki taas ...hmmm, hervoton! [:-DD] :-))

Hienoa, kun Otso osaa jo pissiä pottaan! [:5]
Anniinalle tsemppiä, että Otso oppisi tekemään tempun myös hänen aikanaan. [:-)]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #59 : 16.07.11 - klo:20:49 »

Niin hyvin tsempititte, että tällä välin Otso suostuikin tekemään kahdet pissit pottaan  :-))
Mukava oli lukea teidän kertomuksianne  [:-)]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.239 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.