Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Maanantai, 18.7.2011  (Luettu 387 kertaa)

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Maanantai, 18.7.2011
« Vastaus #30 : 18.07.11 - klo:22:26 »

Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #31 : 18.07.11 - klo:22:40 »

mesen kuvia 
Tummat pilvet tuntureiden yllä eilen...

Tänään rentunruusut hehkuivat auringossa...

[/quote]
Uijui, kun on upeet maisemat!  [:-)] [:-)]
Tää päivä meni Jyväskylässä ostoksilla. 
Onneks huomenna saan huilia, oli sen verran rankka päivä.  [:-)]
Johan meikää onnisti.  Löysin itselleni avokkaat. Ovat jo kolmannet.  Jospahan nää ois niin hyvät jalassa, että tulis pidettyä.  [:-I]

iipa, millainen yö teillä oli?  [:-)]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #32 : 18.07.11 - klo:23:28 »

Iltaa töistä!  [:-)]

Menishän nää yövuorot, mä kyllä jollain tavalla tykkään, kun saan hääräillä yksikseni, mutta nukkuminen ja syöminen on ongelma.  [:´((]
Kotona ei taaskaan ruoka maistunut ja eväänä on pikkupussi sipsejä (oli jo viime viikolla jemmassa, mutta säästyi), iso levy Fazerin suklaata ja viinirypäleitä. Ei kuulosta siltä, että saisi vatsan täyteen!  [:´((] 
Kävin paikallistamassa tuolta kylmävaraston puolelta eväs-automaatin, mutta eipä ne eineksetkään hirveesti innostanut. No, kun saan yhden ikävän homman tehtyä, haen sieltä jonkun leivän ja keittelen kahvit!  [:-I]

Tosi kova tuuli, mutta aika lämmintä silti. Kävin pihalla tupakalla ja juomassa mansikkagrandia. YÖK! Nyt alkaa etoa nää mun "herkut"  [:18] [:-DD]

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #33 : 18.07.11 - klo:23:38 »

Kaija, koitahan nyt saada rauha mieliteoillesi.  [:-DD]
On se sit kumma, kun et liho, vaikka herkuttelet ja syöt aika täyteläistä ruokaa. [:-I]
Koitahan Pysyä pirteänä aamuun asti.
Mun on mentävä yöpuulle. 
Valvomisötyä!  [:-)]

Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #34 : 18.07.11 - klo:23:48 »

Iltaa Lapista! Päivä meni taas tuolla rajalla. Oli pienimuotoinen juhla meillä siellä. Viisumiongelmien vuoksi 20 v-juhlat lässähtivät mutta perinteiset seppeltenlaskut sotavainajien haudoille sentään tehtiin ja voileipäkahvit nautittiin kauniissa kesäsäässä. Kyllä se pannukahvi vaan maistuu eri hyvälle luonnon helmassa. Kun vielä oli mahtavat maisemat ympärillä, johan siitä nautti. Aamulla vaan piti jo kuuelta herätä ja eilinen hillareissukin painoi kintuissa. Käväisin lähijängältä 4 litraa hilloja, jo vain. Tänä iltana onkin olo sitten tööt! Siihen vielä piti käydä illansuussa näyttelyä vilkaisemassa ja sinnehän se piti jäädä "omaa esitystä näyttämään", kun ei ne sitä itse osanneet.

Tummat pilvet tuntureiden yllä eilen...

Tänään rentunruusut hehkuivat auringossa...

Kyllä nuo tunturit ja erämää jaksaa kiehtoo aina. "Jäi lappin sydämmein" sanoo laulukin jota en löytänyt mutta laitetaan Tapsan Rako valkealla
http://www.youtube.com/watch?v=eyefoghrDxY

[:-)]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #36 : 19.07.11 - klo:02:55 »

Kaija, koitahan nyt saada rauha mieliteoillesi.  [:-DD]
On se sit kumma, kun et liho, vaikka herkuttelet ja syöt aika täyteläistä ruokaa. [:-I]

Kyllä suklaata voi syödä, kun ei ihan joka päivä mussuta! Suklaata ja varsinkin sipsejä tulee syötyä tosi harvoin. Nyt mulla oli hätävarana töissä... pitäisi varmaan käydä kaupasta hakemassa jotain järkevää evästä, mutta eilen en kertakaikkiaan jaksanut. Nyt tuli kyllä korvattua kunnon ruoka noilla mässyillä... mä en saanut illalla kotona syötyä kuin pari haarukallista ruokaa! Ja jälkkäriksi marenkia, mansikoita ja kermavaahtoa, jonka teetin likoilla!!!  [:-P]

Sivu luotiin 0.256 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.