Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 20.7.2011 Keskiviikko  (Luettu 474 kertaa)

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
Vs: 20.7.2011 Keskiviikko
« Vastaus #15 : 20.07.11 - klo:09:22 »

Sitä piti vielä sanomani, että ens kesänä Pyris saa kyllä viedä mut kesäretkelle tuonne missä noita ruusuja kasvaa. [:-)]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Laura

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Helsinki
« Vastaus #16 : 20.07.11 - klo:09:22 »

Huomentapäivää [:45]
Kaikenlaista touhua on ollut ihan kiireeksi asti. Alkava uusi elämäntilanne
vaatii asiointia veroviraston ja vakuutusyhtiön kanssa.
Aikoinaan oli naapurin rouvan kanssa sanaton sopimus, että kumpikin poimii
vadelmat oman tontin kohdalta metsästä. Sitten vadelmat jäivät puitten jalkoihin,
mutta viimesyksyisten hakkuiden jälkeen niitä on taas. Eilen viihtyi yksi pariskunta toista tuntia
tuossa meidän kohdalla poimimassa. Hieman katkerana katselin, mutta tokihan heillä oli jokamiehen lupa.
Kai tänään kypsyy lisää. [:-)]
Iloista kesäkeskiviikkoa :-))
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #17 : 20.07.11 - klo:09:31 »

Vihdoinkin sängyssä! Odottelen, että tiskari saa työnsä tehtyä ja saan sen sammutettua!
Linturetkeilin kameran kanssa takapihalla, kun odotin Pasin heräämistä. Sitten iski mieliteko ja pyöräytin pussista vohvelitaikinan. Muutaman paistoin aamu/iltapalaksi. Tytöt saavat sitten paistaa itselleen, kun joskus heräävät!

Toivottavasti tänään unta riittäisi! Olin aamuyöstä jo kahden vaiheilla, että yritänkö saada kaksi seuraavaa päivää vaihdettua aamuvuoroksi, mutta on se hankalaa kenenkään tulla lyhyellä välillä töihin. Lähdetään viikonlopuksi Tammisaareen hätrikin wanhojen partojen miittiin ja mä pelkään, että olen sekaisin kuin seinäkello 2 yöviikon jälkeen...  [NUT]

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #18 : 20.07.11 - klo:09:37 »

Täällä oli sumuinen aamu.  Kuudelta heräsin, niin innostuin seuraamaan kameran takaa auringon etenemistä puiden takaa.
Näky oli ihana, mut enhän sitä samanlaisena saanut ikuistetuksi.
Mahtavaa päivää kaikille.   [:45]

kohta fysik.....
Kirjattu

Evis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #19 : 20.07.11 - klo:09:44 »

aamua [:-)]
Eilisen ukkosmyräkän ja sateen jälkeen taas kaunis lämmin +24 aamu [:-)] Kpneet laitettu töihin jo aamusta ja ohjelmassa auton pakkaamista. Reissuun ollaan lähdössä mekin, mutta ei tiedetä vielä minne [:-I] :-)) no eiköhän tuokin selviä tässä ajanoloon. Eli tämä pönttö myös vaikenee muutamaksi päiväksi  [:-)]
Pitäkäähän huolta toisistanne [:-)]
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #20 : 20.07.11 - klo:09:47 »

Sitä piti vielä sanomani, että ens kesänä Pyris saa kyllä viedä mut kesäretkelle tuonne missä noita ruusuja kasvaa. [:-)]

Hoituu.  :-))
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #21 : 20.07.11 - klo:09:54 »

Huomenta,

Onpas tullut lenkkeiltyä tälle aamulle  [:-)] Ensin koirien kanssa tunnin lenkki ja sen jälkeen lähdettiin pihaan Otson kanssa leikkimään. Otsoapa ei kiinnostanutkaan olla pihalla vaan hän lähti viemään minua leikkikentälle, jonne on noin 500 metriä matkaa. Siellä leikki vähän aikaa ja päätti, että nyt jatketaan matkaa. Otso talutti minut kaupan ovelle. Kaupassa nappasi pikkukärryt, joilla kurvaili ensin mehuhyllylle, josta nappasi trip-mehun. Sieltä matka jatkui karkkihyllylle, josta nappasi pienen karkkiaskin. Kassan kautta ulos istumaan. Josta kiertotietä tultiin kotiin. Kaksi tuntia meillä meni reissuun. On kyllä sippi poika. Mutta täytyy ihmetellä, että miten 1 v 10 kk voi olla noin fiksu  :-O  :-)) Uskomaton suuntavaisto ja reittimuistikin Otsolla on  :-))
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #22 : 20.07.11 - klo:10:03 »

Jahas, Otso on alkanut pitää jöötä! Mutta täytyy sanoa, että hieno suoritus, osaa jo niin paljon!

Mä tein koiran kanssa kerran sellaisen lenkin, että päätin mennä koko ajan sinne minne koira vie. En enää muista mihin päädyttiin, mut sen muistan, että oli mielenkiintoista. Hauva siis sananmukaisesti ulkoilutti minua. Susoittelen. :-))
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #23 : 20.07.11 - klo:10:06 »

Anniina, nyt mä olen pettynyt! Valitsiko Otso tosiaan Tripin eikä Grandia???  :-O [:´((]

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #24 : 20.07.11 - klo:10:13 »

Anniina, nyt mä olen pettynyt! Valitsiko Otso tosiaan Tripin eikä Grandia???  :-O [:´((]

Kyllä Otso tosiaan valitsi Tripin  [:-DD]  :-O
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #25 : 20.07.11 - klo:10:38 »

Mä tein koiran kanssa kerran sellaisen lenkin, että päätin mennä koko ajan sinne minne koira vie. En enää muista mihin päädyttiin, mut sen muistan, että oli mielenkiintoista. Hauva siis sananmukaisesti ulkoilutti minua. Susoittelen. :-))

Itsekin tein meillä lapsena olleen pystykorvan kanssa aina samanlaisen lenkin koiran syntymäpäivänä. Sitä tuli jos jonkinlaisessa pöpelikössä rämmittyä  [:-DD] Metsästyskoira, kun oli.
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #26 : 20.07.11 - klo:10:49 »

Keskiviikko aamupäivää.

Upea kuva Pyrikseltä, Kaarinin ja Marlen kuvat myös  [:5]

Kiva lukea Otson tekemisistä, taitaa olla laumanjohtaja ainesta.

Hoidetaankohan muuten missään hautoja näin kun täällä ei siis leikata nurmea niiltä ketkä eivät nurmen hoidosta maksa erikseen. kuva ei ole oman läheisen haudasta.

Minä lenkkeilen melkein aina kuten Veeruska haluaa, muuten tulee lenkistä perässä veto lenkki.
Eilen saivat kaverukset johdattaa meitä flexin päässä tulevia ja matka päätyi tänne.
Vera ja Lenny mäykky tahtoivat järveen ja pääsivät.

Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Laura

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Helsinki
« Vastaus #27 : 20.07.11 - klo:10:59 »

Keskiviikko aamupäivää.

Hoidetaankohan muuten missään hautoja näin kun täällä ei siis leikata nurmea niiltä ketkä eivät nurmen hoidosta maksa erikseen. kuva ei ole oman läheisen haudasta.

Kyllä! Ainakin Helsingin ortodoksisella hautausmaalla kasvaa metrin korkuista horsmaa monella haudalla. [:-(]
Kirjattu

inke

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pohjanmaa
« Vastaus #28 : 20.07.11 - klo:11:00 »

Huomentapäivää  [:-)]
Kuuma ja aurinkoinen päivä,sisätiloissa tiiviisti. Illalla tulee ystäviä ja vohvelitaikinan aattelin kans pyöräyttää.  [:-P]
Kivoja juttuja ja kuvia ketjussa.  [:-)]
Mukavaa keskiviikkoa pönttöihin.  [:-)]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #29 : 20.07.11 - klo:12:12 »

Alkaa olo olla aika nihkee, puuh. [:-I] Ei sovi tää sää määlle.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.143 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.