Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Perjantai 22.7.2011  (Luettu 392 kertaa)

Sylvia

• Seniori
  • Poissa Poissa
Vs: Perjantai 22.7.2011
« Vastaus #15 : 22.07.11 - klo:12:08 »

Kuumaa keskipäivää ! Kaija kyllä ansaitsisi viikon vapaata yötyöputken jälkeen. Hienosti olet kestänyt  [KIPPIS]. Hyvä, että Tiinan patti laskee jo, aika hurja reaktio, jos on ötökkä purrut. Voihan se olla jokin rauhasjuttukin, kuten Kaarin kertoili. Anniinalle siivousintoa vaan jatkoonkin, pian puhdas uusi koti odottaa. Tuntuu, että aika monelta on tuo siivoustaito kadoksissa. Hyvää lomaa niille, kenellä sellainen on. Nyt lähden avustamaan tuttavaani kauppamatkalle.
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #16 : 22.07.11 - klo:13:37 »

Sain vinkin yhdeltä pönttökaverilta että toi mun korvanalusturvotus vois olla joku sylkirauhaseen liittyvä juttu ja nyt kun olen asiaa netistä tutkinut, niin käännyn kyllä itsekin samalle kannalle. Heti kun syön jotakin, niin turvotus lisääntyy ja sitten taas hetken päästä tasaantuu. Kovin kipeä se ei ole, mutta hiukan kuitenkin. Tietysti tällainen juttu tulee just perjantaina kun ei mitään mahiksia päästä lääkäriin [:-(] ja Koluunkin on kiire kun pikku-Viljami on siellä tänään :-))
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #17 : 22.07.11 - klo:14:32 »

Tiinalle tsemppiä vaivan kanssa! [:30]

Iltapäivää jälleen! [:-)]
Mä join äsken pihalla kaffeet ja hitsi siellä ON kuuma. Mittarissa nyt +27,4 astetta. [:67]
Helpompi on olla täällä sisätiloissa, kun täällä on viileämpää.

Yritin oikein ottaa aurinkoa vähän aikaa, mutta hiki virtaa niin, että sisään oli tultava. [:-DD]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #18 : 22.07.11 - klo:14:56 »

Huomenta!  [:-)]
Varjossa +28.  [:46]  Kahvin juonti takapihalla tuntui ihan hyvältä, kun istuin varjossa. Täällä on nimittäin aika kova tuuli!
Aamulla jo vietiin joitakin kamoja vaunuun, kun ei vielä ollut tukahduttavan kuuma. Pasi oli laittanut illalla jääkaapin kylmenemään. Nyt siellä on sänky pedattu - ja se lämmin talvipeitto, joka oli kesälomalla kovasti tarpeen, nostettu yläkaappiin  [:-DD]

Kunhan tästä heräilen, käyn suihkussa ja sitten mietin, käynkö lähikaupassa vai pysähdytäänkö matkalla ostamaan jugurttia ja leipätarvikkeita. En tiedä, pääseekö Pasi livahtamaan töistä ennen kuutta. Suuntana siis Tammisaaren leirintäalue tänä viikonloppuna!  :-))

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #19 : 22.07.11 - klo:16:06 »

Ei tässä olla tarttu lähteä minnekään  [:-/]
Koko pekkanen menee ihan hutluuseen. Viilenisi nyt hiukan että jaksaisi veivata tassut ylös vaunusta.

Mukavaa viikonloppua!
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #20 : 22.07.11 - klo:17:13 »

Pasi tulikin ihan ajoissa ja me ollaan oltu tien päällä jo lähes tunti!

telkkinen

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
  • Lahti
« Vastaus #21 : 22.07.11 - klo:17:31 »

Perjantai-iltaa pöntölle. [:-)]
Kyllä on ollut kuuma päivä.Tosi laaja musta pilvi nousi Vesijärven toiselta rannalta kohti Lahea, mutta tekikin käännöksen aivan toiseen suuntaan, että pahimmalta vältyttiin.Ukkonen kuitenkin jyristeli siellä kaikaisuudessa, että jossakin on saattanut olla kovakin ukkosenilma.

Tiinan poskijuttua kun luin tuli tunne, kuten Tiinalle itselleenkin, että kyseessä voi olla sylkirauhanen.Aivan samanlaiset oireet on Ruotsin veljelläni, jolle turposi poski samoin.Meni lääkäriin ja sylkirauhasen tulehdus oli diagnoosi. Sai antibioottikuurin ja  syksymällä rauhanen poistetaan, kun nyt on näin lämmintä eivät rupea kesällä operoimaan.

Mukavaa viikonloppua pönttöläisille [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #22 : 22.07.11 - klo:18:23 »

Perjantai-iltaa Lapista! Kotona taas... reissu itärajan taka Jäniskönkäälle taas tehty. Voi pyhä byrokratius sentään! Viisumiongelmien vuoksi reissu meni vähän poskelleen, muuten mukava reissu, sääkin suosi ja porukka oli kiva. Reportaasin laitan tuonne muu luontoon myöhemmin.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #23 : 22.07.11 - klo:19:28 »

Kesäisenkuumaa perjantai ehtoota.  [:-)]
Kuuma päivä aherruksessa takana ja kuumaa on ollut ulkonakin ja on vieläkin.
Päivän lämpimin +30 - +31 astetta varjossa ja vieläkin mittari näyttää +28,8 astetta, ukkostellut jonkinverran, mut ei ole satanut pisaraakaan, sisälläkin ihan mukavan lämmintä +26,5 astetta.
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #24 : 22.07.11 - klo:20:10 »

[:60]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #25 : 22.07.11 - klo:21:02 »

Tuo Oslon juttu järkyttää. Norja kuuluu NATO:on. Ja meilläkin jotkut on haluamassa sinne hirveesti. Ei kannattais.  [:-I]

Onneksi nämä kultsit on vielä täällä ja siellä Oslon päässäkin pitäis olla asiat läheisten kohdalla hyvin.  Kultsit kävi täällä ja yrittivät panna remonttiin meijän huushollin. Pienempi maisteli mun käytettyjä korvatulppia. Ne kun on oranssit ja kiinnostaa. Kysyin, että maistuko hyvältä? Hän ei antanu mittään lausuntoo.  :-))

Tenholle vaihettiin hiekat ja kuivaruuat. Hänelle esiteltiin uutta kyber-hyber-hausea. Hän ei oikein näyttäny tietävän, mitä sillä tekis.  [:-I] Hälle laitettiin sallaattipeti ja jätskituutin kappaleita ja kinuskijätskiä. Ipanat ilmotti, että nyt Tenho teki papanan! T.O.T.T     [:-DD]
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #26 : 22.07.11 - klo:21:37 »

Terveisiä orimattilan kantrifetareilta

Kuvassa en ole minä

« Viimeksi muokattu: 22.07.11 - klo:21:51 kirjoittanut Marle »
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #27 : 22.07.11 - klo:23:21 »

Kiitos, voi kun oisin saanut olla mukana. On mun lempparimusaa. [:-)]
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #28 : 22.07.11 - klo:23:46 »

Pave maijanen

Kyllähän tätä kuuntelee
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #29 : 23.07.11 - klo:00:22 »

Sylvialle kiitokset myötätunnosta! Kyllä tää kesällä menee, mutta talvella pimeässä olisi aika rankka juttu! Mä itseasiassa heitin työkavereille sen kalliin kameran ostamisen jälkeen, että nyt mä kirjoitan itselleni kaikki yövuorot.... Koko alkuvuoden selvisin aika vähillä yövuoroilla ja yhtäkkiä lista onkin yö-loma-loma-loma-aamu-yö-ilta-yö-yö...  Onneksi väki tietää, että mä inhoan yövuoroja ja teen niitä vain pakon edessä, vaikka ne satapros yölisät on tietty tarpeen

Sivu luotiin 0.322 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.