Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 28.7.2011 Torstai  (Luettu 636 kertaa)

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
28.7.2011 Torstai
« : 28.07.11 - klo:02:39 »

Oli pakko nousta ylös kun pelkäsin "putoavani" jonnekin syvään, hengityskin korahteli ja päässä tuntui kamalalta [:67]
Jospa loppu yö olisi parempi. Mutta, hyvää torstaita [:-)]
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: 28.7.2011 Torstai
« Vastaus #1 : 28.07.11 - klo:05:28 »

Huomenia, kiva kuva.  [:-)]
Lämmintä ja kosteaa on ilma heti aamusella, aurinko noussut jo paistamaan, +19,5 astetta mittarissa.
Sisällä myös kuumaa ja levottomasti nukuttu yö takana. Päivän aherrukset kohta taas odottaa tekijää.

Kaunista kesäistä torstaipäivää kaikille.  [:45] [:45] [:45]
Kirjattu

Jani

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #2 : 28.07.11 - klo:05:40 »

Huomenta Oulusta!

Aurinko paistelee.. lämpötila +15 asteen vaiheilla.. eilen ylin +22-+24.. tänään mennään samoissa lukemissa.

työpäivä.. eilen oli kiva työpäivä tapahtuma päivä, ulkona satoja asiakkaita, henk kunta eri työpisteissä ja myyntipisteissä..

Mukavaa kesätorstaita kaikille! * Torstai toivoa täynnä *
 [:9] [:43] [:44] [:44] [:45] [:45] [:45] [:43] [:44] [:44] [:44]

kuva kalevan lukijakuva: Peruna kukkii pottupitäjä Tyrnävällä
Kirjattu
#Jani#

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #3 : 28.07.11 - klo:06:50 »

Huomenia pöntöille. Mulla on Ukkosta ilmassa, vissiin. Painostava sää. No, jospa aamukaffeet kirkastaisivat ajatukset.

Kaunista päivää kaikille.
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #4 : 28.07.11 - klo:06:53 »

Huomenta Lapista! Akku sippas kännykästä ja en tiennyt ajasta mitään...sumuinen aamu. Illalla oli jo sumua, kai oli koko yön. Huonosti tuli nukuttua täälläkin, rakentelin ja sisustin jotain taloa koko yön.  [:-I] [:-)]
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Evis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #5 : 28.07.11 - klo:07:11 »

Aamua [:-)]
Paluu normi kotielämään tapahtunut   :-)) huonosti nukutti omassa sängyssä eka yö jo neljän jälkeen olin pihalla käpistelemässä.  [:-)] Ukkonen kuuluu jytisevän tuolla etelän suunnalla [:-I]
Jospa kohta saunaan ja sitten puuhastelemaanpihahommeleihin. Onneksi lomaaon vielä jäljellä  [:-)]
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #6 : 28.07.11 - klo:08:17 »

Huomenia kaikille!

Töissä jo ollaan ja odotellaan iloisena asiakkaita, joita toki riittääkin!

Olen nukkunut kuin tukki. Kun tämä työelämä alkaa jo olla aika vähissä niin unikin tuntuu aivan erilaiselta!
Ajatella, kohta ei tarvitse aamulla nousta ylös vain lähteäkseen töihin - voipi aivan rauhassa nousta ylös, venytellä, helliä kissoja ja itseään! Voi tätä riemua!!!
Käypikö kellään katteeksi? [;-)]
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #7 : 28.07.11 - klo:08:27 »

Huomenta,

Täälläkin huonosti nukuttu yö. Ensin yhdestätoista kahteentoista rassaili mopot pitkin poikin ja moottoripyörät kuului ajaneen kilpaa. Parin tunnin päästä saapui naapuritalon huumehörhö kotiin pörisevällä autollaan. Törmäsi ensin johonkin puuhun, tolppaan tms. kauhealla metelillä. Sen jälkeen kaahaili kerrostaloja ympäri. Pelotti, että se törmää jonkun muun autoon tai johonkin ihmiseen... Joku ilmeisesti hermostui tästä ja alkoi huudattaa moottorisahaa (virolaiset metsurit varmaan). Onneksi tämän jälkeen hiljeni. Otso nukkuikin melkein kahdeksaan ja minä tulin "myöhässä" töihin. No pidempää päivää se vain tarkoittaa.
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #8 : 28.07.11 - klo:08:56 »

Mukava kuva Marlelta! [:-)]

Janilta kiva perunankukka kuva! [:-)]

Huomenta! [:-)]
Täällä aurinkoista, hieman tuulta.
Mittarissa yön alin lukema oli +15,0 ja nyt +20,2 astetta.

Aamiaiset ja sit kaffeet ja puuhat ...mitä nyt jaksaa... ei varmaankaan paljoa mitään. [:-DD] :-))

Hyvää torstaita toivotaan kaikille!    [:46]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #9 : 28.07.11 - klo:09:15 »

Huomenta!  [:-)]

Mä liityn Pönttölän Huonosti Nukkuneiden Kerhoon  [:-DD]
Eilen vielä kehuin, että yllättävän hyvin olen päässyt normaalirytmiin kahden yöviikon jälkeen, kun yleensä yhden viikon jälkeenkin menee viiikko toipua. Just joo... viime yönä sainkin sitten lukea Yhteishyvää kahteen asti ja sittenkin sai vielä pyöriä. Pasilla oli aikainen herätys, kun piti isompi likka viedä kentälle. Eli unet jäi reiluun 5 tuntiin.

Hirveän painostava keli. Olen kylpytakkibongannut takapihalla kameran kanssa. Paljon on rastasta, peippoa ja sieppoa liikkeellä. Ja yksi tervapääsky lenteli TODELLA matalalla. Ihan muutamassa metrissä. On vaan niin pahuksen nopea, ettei toivoakaan ehtiä reagoida kameran kanssa, kun se viuhahtaa nurkan takaa esiin!

Jenna

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aurinkosta Mieltä Joka Päivään ;o)
« Vastaus #10 : 28.07.11 - klo:09:25 »

Huomenta Kaikille  [:-)]

Reipasta Torstai - Päivän Aamua  [:-)]

Nyt Aamukahvia Nauttimaan Ja Päivän Askareisiin  [:26] [:27]

Mukavaa Päivän Jatkoa Jokaiselle  [:75] [:59]

[:43] [:45] [:43] [:45] [:43]
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #11 : 28.07.11 - klo:09:28 »

Huomenta  [:-)]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #12 : 28.07.11 - klo:09:34 »

Huomenta.  [:-)]
Minä nukuin viime yön autossa ja todella hyvin. Makkarin +28 on minulle liikaa.  [:-(]
Ihme kyllä auton sai illalla viilennetyksi sopivasti. Nyt maistui heti aamusta kuuma kahvikin.
Laiskottelupäivä taitaa tulla, mitään suunnitelmia ei vielä ole.
Hyvää kesäpäivää kaikille ! [:45]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #13 : 28.07.11 - klo:09:53 »

Huomenta!

Mä nukuin erittäin hyvin, mutta en ihan tarpeeksi. Aamulla pakkailin taas muuttokamoja ja hiki virtasi ihan suoranaan. Ja yhtään helpotusta ei ole luvassa, vaan samanlaista hiostavaa kuumuutta on luvassa koko viikonlopuksi. No, sille ei voi mitään joten täytyy sitten vaan hikoilla. Onneksi uudessa asuintalossa on sellainen vanhanajan kylmäkellari, täytyy mennä vaikka sinne sitten vilvottelemaan jos helle käy kunnon päälle liikaa.
Onneksi meillä on muuttomatka nyt vain jotain noin 400m, joten tavaroita ei tarvi pakata samoin kun pitemmälle muuttomatkalle. Astiat ja muutkin keittiökamat sekä valaisimet olen laittanut ihan sinällään sellaisiin leipomolaatikoihin (mulla on niitä täällä töissä parikymmentä) ja suojannut ne vain froteepyyhkeillä. Niistä on sitten helppo tyhjentää kamat kappeihin ja taas voipi laatikoilla hakea lisää tavaraa vanhasta asunnosta. Repe saa perjantaina töistä kuorma-autoa lainaksi ja sillä viedään isommat huonekalut kuten sängyt, kirjahyllyt ja sohva. Omalla autolla viedään sitten viikonloppuna muuta kamaa.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Laura

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Helsinki
« Vastaus #14 : 28.07.11 - klo:10:15 »

Torstaiaamua :-))
Ei sujunut nukkuminen hirveen hyvin täälläkään. Oli nihkeätä.
Aamuyöstä oli onneksi viileämpää.
Ukkosen jyrähtelyä kuuluu ikkunasta.

Kirjattu

Sivu luotiin 0.311 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.