Huomenta!
Mä nukuin erittäin hyvin, mutta en ihan tarpeeksi. Aamulla pakkailin taas muuttokamoja ja hiki virtasi ihan suoranaan. Ja yhtään helpotusta ei ole luvassa, vaan samanlaista hiostavaa kuumuutta on luvassa koko viikonlopuksi. No, sille ei voi mitään joten täytyy sitten vaan hikoilla. Onneksi uudessa asuintalossa on sellainen vanhanajan kylmäkellari, täytyy mennä vaikka sinne sitten vilvottelemaan jos helle käy kunnon päälle liikaa.
Onneksi meillä on muuttomatka nyt vain jotain noin 400m, joten tavaroita ei tarvi pakata samoin kun pitemmälle muuttomatkalle. Astiat ja muutkin keittiökamat sekä valaisimet olen laittanut ihan sinällään sellaisiin leipomolaatikoihin (mulla on niitä täällä töissä parikymmentä) ja suojannut ne vain froteepyyhkeillä. Niistä on sitten helppo tyhjentää kamat kappeihin ja taas voipi laatikoilla hakea lisää tavaraa vanhasta asunnosta. Repe saa perjantaina töistä kuorma-autoa lainaksi ja sillä viedään isommat huonekalut kuten sängyt, kirjahyllyt ja sohva. Omalla autolla viedään sitten viikonloppuna muuta kamaa.