Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Perjantai 29.7.2011  (Luettu 940 kertaa)

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
Vs: Perjantai 29.7.2011
« Vastaus #60 : 29.07.11 - klo:17:20 »

Päivää tältäkin pöntöltä!

No nii,en tiedä kiinnostaako ketään mutta vihdoin ja viimein tuli minulle eläkepaperit...siis TYÖKYVYTTÖMYYSELÄKE...
 Ja heti kamala kiire.....

Onnittelut! Ennätitpä mokoma ennen minua! Mutta ei enää käy katteeksi. Olen todella iloinen puolestasi! [:-)]
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #61 : 29.07.11 - klo:17:24 »

Melkeinpuolipäivää!

Tiinalla on niin suuret muutokset, ettei oo tosikaan. Toisaalta ehkä tuo, että kaikki muutokset on samassa rysäyksessä auttaa sopeutumista siihen töistä pois jäämiseen. Ehkä helpompi jatkaa arkea ihka uusissa oloissa, kuin vain jäädä pois töistä muuten samoihin vanhoihin kuvioihin. SILLOIN voisi joku tyhjyys ja masis iskeä. Mut nyt sulla on niin paljon tekemistä ja soputumista muihinkin asioihin, että ei ehkä oo aikaakaan kauheesti jäädä pyörimään ajatukseen, että työt loppu - nonni - mitäs nyt? [:-)] Se Iitin mökki on oikea onnenpotku!

Todella samaa mieltä Susin kanssa. Kun elämässä alkaa aivan uusi jakso ja kaikki on jokatapauksessa uutta ja ihmeellistä, niin on helpompaa pistää sitten koko pakka kerralla uusiksi. Jos jäis näihin samoihin ympyröihin, niin varmasti kävisi niin, että ajattelisi koko ajan että huomenna, huomenna sitten - tänään en vielä jaksa.
Ja siinä sitä sitten oltaisiin ja siihen sitä sitten helposti lössähtäisi.

Minunkin muutokseni tulevat olemaan suuret, mutta uskon, että siitä juuri saan ryhtiä ja puhtia tarttua aivan uusiin haasteisiin, uuteen elämään ja uusiin seikkailuihin! Ei voi jäädä tuleen makaamaan!
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #62 : 29.07.11 - klo:18:12 »

Muutama sadekuuro ja jyrähdys on ollut, mutta nyt paistelee hiukan.
Ruohoa ei voi leikata (harmi :-))),
Täällä ei satanut, joten ruoho oli pakko leikata (kivaa  [:-/])
Ajoin sekä etu-, että takapihan ja sen jälkeen kävin suihkussa. Nyt on ihan mukava olo  [:-)]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #63 : 29.07.11 - klo:18:16 »

Tunti sitten tuli vettä taivaan täydeltä ja nyt paistaa aurinko tosi kuumasti..myö näännytään kohta tänne kuumaan asuntoon.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #64 : 29.07.11 - klo:18:19 »

Älkää ihmeessä nääntykö  :-O. Mikä teillä on sisälämpötila?
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #65 : 29.07.11 - klo:18:25 »

Älkää ihmeessä nääntykö  :-O. Mikä teillä on sisälämpötila?

No just tällä hetkellä sisällä on +28.5 ja ulkona aste vähemmän, että huhhuh. Vera makaa tuulettimen  edessä ja ei läähätä yhtään [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #66 : 29.07.11 - klo:18:27 »

Meillä on 26 astetta, mutta kun on vähän vaatetta päällä, niin on ihan hyvä. Miten sitä tottuu sitten taas 21-22 asteen sisälämpötilaan. Minä ainakin palelen hrrrrrrrrr.  :-))
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #67 : 29.07.11 - klo:18:31 »

Saattaa se vilu tulla, mutta kärsin sitä mieluummin kun tätä tuskallista kuumuutta :-)) ihan päätä särkee ja on paha olo.
Kirjattu
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #68 : 29.07.11 - klo:18:37 »

Tosi on, että helle aiheuttaa juuri tuota. En minäkään ihan näin kuumista ilmoista tykkää.
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #69 : 29.07.11 - klo:18:40 »

Täällä kun paljon muutoksista keskusteltu ihmisen elämässä, niin itse jäin kovin miettimään kuulemaani.
Tässä lähistöllä asuu iäkäs pariskunta, ikää lähelle 75 vuotta. Ovat olleet 57 vuotta naimisissa ja nyt rouva haluaa eron miehestään.On vielä vakavasti sairas, niin ei halua enää loppuelämäänsä elää miehensä kanssa joka käyttää alkon tuotteita aika reippaasti.Siinä sitä on haastetta molemmille kun aloittavat elämäänsä ikäänkuin alusta pitäen uudestaan, uudet kodit molemmille ym.
« Viimeksi muokattu: 29.07.11 - klo:18:46 kirjoittanut telkkinen »
Kirjattu
Arvo Ylppö

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #70 : 29.07.11 - klo:19:16 »

Täällä kun paljon muutoksista keskusteltu ihmisen elämässä, niin itse jäin kovin miettimään kuulemaani.
Tässä lähistöllä asuu iäkäs pariskunta, ikää lähelle 75 vuotta. Ovat olleet 57 vuotta naimisissa ja nyt rouva haluaa eron miehestään.On vielä vakavasti sairas, niin ei halua enää loppuelämäänsä elää miehensä kanssa joka käyttää alkon tuotteita aika reippaasti.Siinä sitä on haastetta molemmille kun aloittavat elämäänsä ikäänkuin alusta pitäen uudestaan, uudet kodit molemmille ym.

No sitten, kun jompikumpi alkaa seurustella uuden kumppanin kanssa ja tulee riitaa lastenlastenlasten tapaamisesta yms, mä tiedän hyvän uusperheellisten palstan!  [;-)]

Ei vaan; tuntuu todella käsittämättömältä.... mutta jos on ongelmia, niin parempihan se on erota ja elää viimeiset vuodet rauhassa. Harvemmin kyllä enää tuossa vaiheessa tehdään radikaalia ratkaisua. Suurin osa varmaan kärsii loppuun asti!  [:-(]

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #71 : 29.07.11 - klo:19:17 »

Viimeiset pesut taisivat loppua. Mä pääsen kohta lähtemään kotiin!  :-))
Tosin Pasikin on vielä töissä. Niillä on huomenna se varsinainen myymälän muutto, mutta on vetänyt koko viikon aika pitkää päivää!

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #72 : 29.07.11 - klo:19:45 »

Aurinkoista ja lämmintä kesäehtoota.  [:-)]

Punikselle onnittelut eläkepäätöksestä.  [KIPPIS]

Laurallakin viimeinen "työpäivä" ja Tiinalla myös. [KIPPIS]

Marlen nilkka ja polvi on kipeen näköisiä.  [:1]

Muuttohommeleita tässä helteessä tekeville tsemppiä, juotavaa pitää muistaa juoda riittävästi.  [KIPPIS]  :-))

Sisällä ja ulkosalla suurinpiirtein yhtä lämmintä siinä +25 asteen paremmalla puolella molemmissa, tuuli hiukan onneksi vilvoittaa ulkoilmaa.  [:-)]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #73 : 29.07.11 - klo:20:37 »

Sulkasiipin kuuluvahan se pikku perhonen oli [:-)]

Löytyisikös netistä kuvaa sulkasiivestä (yritin etsiä mutta en löytänyt mitään pitsisen tai korun oloista). Haluaisin nähdä minkälainen se on kun Luscy niin kauniisti siitä kertoi.

Siinä jotain, kannattaa hakea sanalla sulkaperhoset
http://www.jkt.1g.fi/Sulkaperhoset/Sulkaperhoset.htm
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Jarmo

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #74 : 29.07.11 - klo:20:45 »

[:60] [:-I]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Sivu luotiin 0.192 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.