Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Perjantai 29.7.2011  (Luettu 995 kertaa)

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
Vs: Perjantai 29.7.2011
« Vastaus #15 : 29.07.11 - klo:09:33 »

Tiinalla varmaan tänään tunteita herättävä päivä edessä...  Marlen polvi on melkoisen kipeän näköinen. Itse keräilen voimia iltavuoroa varten, saatta olla vauhdikas päivä edessä.
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #16 : 29.07.11 - klo:09:41 »

Mun nilkka on nyt tälläinen. Odotan tietokonekuvaukseen joka on vasta 8.8. Tuon nuolen kohdalla ortopedi näki jotakin [:-I] Ortopedille on aika vasta 26.8. Miksi peijakkaan Peijakseen kun stadiin olisi vaivattomampi matka  [:-/]

« Viimeksi muokattu: 29.07.11 - klo:12:53 kirjoittanut Marle »
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #17 : 29.07.11 - klo:09:47 »

Huomenta!  [:-)]
Ei olisi tosiaan kannattanut kehua liian aikaisin, että paluu normaalirytmiin on tapahtunut nopeasti.... toinen huono yö takana.

Sun kantsis pyytää lääkäriltä Melatonin-resepti. Sehän ei ole nukahtamis- eikä unilääke, vaan auttais varmaan tuossa rytmin tasaamisessa. Just siinä että iltaisin tulis uni helpommin.

Mä ostin sitä aikanaan New Yorkista, kun sieltä saa ilman reseptiä. Ja kerran kokeilin. Voi olla ihan kuvitelmaa, mutta olo tuntui tokkuraiselta herätessä enkä mä varmaan edes nukahtanut sen nopeammin kuin lehden avulla!  [:-I]
Just jostain luin, että sekin alkaisi vaikuttaa vasta parin viikon käytön jälkeen, mutta enhän mä tarvii sitä kuin kerran kahdeksaan viikkoon yövuoron jälkeen.
Unilääkkeitä ei uskalla ajatellakaan, kun sitten pitäisi olla heräämislääkkeet aamuksi  [:-DD]

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #18 : 29.07.11 - klo:09:47 »

Huomenta!
Kylläpä Marlen nilkka on saanut kovan tällin  :-O. Kerrohan sitten, mitä siellä Peijaksessa sanottiin siitä. Toivottavasti ei luita mennyt poikki.

Nilkkahan murtui marraskuussa 2008. Nyt olen peijaksessa koska nilkka on jatkuvasti kipuillut. Josko ruuvit ja levyt pois? Saas nähdä.
« Viimeksi muokattu: 29.07.11 - klo:10:23 kirjoittanut Marle »
Kirjattu

Töyhtis

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Hämeen hidas
« Vastaus #19 : 29.07.11 - klo:09:48 »

Huomenii  [:-)]

TGIF tänään  :-))

Auts, mitä jalkakuvia Marlelta  [:1]

Eilen illalla tuli käytyä veljentytön kanssa uimassa. Vesi oli vähän viilentynyt sunnuntaista, mutta kivalta tuntui.
Rannalla ei ollut ketään muita...johtuen varmaan myöhäisestä ajankohdasta.

Voimia muuttopuuhiin, iltavuorolaiselle ja Perinteisen Perjantai Painajaisen kanssa painivalle (ymmärrän tunteen vallan hyvin) [:30]

Kaikille muillekin Pirtsakkaa Perjantaita [8-)]

Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #20 : 29.07.11 - klo:09:49 »

Huomenta.  [:-)]

Marlen polvelle puhallukset. Hyvä myös että nilkan tilannetta aletaan paremmin tutkia, jos vaikka kuitenkin olisi jotain tehtävissä.

Tiinalle toivottelen hyvää viimeistä työpäivää tässä tehtävässä. Uskoisin tunnelmien olevan sekä haikeat että onnelliset. Nyt päättyy yksi kausi ja aikanaan uutta edessä.  [:-)]

Muuttoihin myös tsemppiä sekä Tiinalle että Anniinalle !

Kaikille mukavaa perjantaita !  [:43]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #21 : 29.07.11 - klo:09:59 »

Huomenta!  [:-)]
Ei olisi tosiaan kannattanut kehua liian aikaisin, että paluu normaalirytmiin on tapahtunut nopeasti.... toinen huono yö takana.

Sun kantsis pyytää lääkäriltä Melatonin-resepti. Sehän ei ole nukahtamis- eikä unilääke, vaan auttais varmaan tuossa rytmin tasaamisessa. Just siinä että iltaisin tulis uni helpommin.

Mä ostin sitä aikanaan New Yorkista, kun sieltä saa ilman reseptiä. Ja kerran kokeilin. Voi olla ihan kuvitelmaa, mutta olo tuntui tokkuraiselta herätessä enkä mä varmaan edes nukahtanut sen nopeammin kuin lehden avulla!  [:-I]
Just jostain luin, että sekin alkaisi vaikuttaa vasta parin viikon käytön jälkeen, mutta enhän mä tarvii sitä kuin kerran kahdeksaan viikkoon yövuoron jälkeen.
Unilääkkeitä ei uskalla ajatellakaan, kun sitten pitäisi olla heräämislääkkeet aamuksi  [:-DD]

Siks just kantsis jutella lääkärin kanssa, koska se osais määrätä oikean annostuksen. Nuo amerikkalaisethan saattaa olla vaikka kuinka vahvoja. Melatoninin ei pitäisi nimittäin aiheuttaa just tuota aamun tokkuraa, vaan nimenomaan helpottaa sitä nukahtamista. Ainakin mulla ja mun siskolla on toiminut just noin.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #22 : 29.07.11 - klo:10:18 »

Tiina, mä yritän selvitä ilman lääkkeitä.... vasta ihan hätätilanteessa!  [:-)]
Meillä on yhteisellä sopimuksella yöviikon jälkeen myöhäinen iltavuoro, eli tässä on mahdollisuus nukkua aamulla vaikka kuinka pitkään, jos iltayö menee pyörimiseksi. Kunhan seuraavan viikon maanantaiksi saa itsensä aikaiseen aamuun.
Kyllä mua huvitti, kun maanantaina ja tiistaina join yövuorolaisen kanssa kahvit hiukan ennen klo 22 ja uni tuli sapuskan jälkeen hyvin. Keskiviikkona EN JUONUT KAHVIA ja sitten alkoi se pyöriminen. Tosin meillä oli tässä kotosalla ylimääräistä hässäkkää: Pasi oli tehnyt 12-tuntisen päivän enkä mä viitsinyt vaatia sitä hoitamaan ruokakauppareissua, vaan tein sen itse töiden jälkeen. Sitten tekemään kiireellä sapuskaa ja sitten piti vielä miettiä, miten Pasin katkolahjehousujen pieni repeämä hoidetaan, eli ennen puolta yötä häärättiin "liimakankaan", silitysraudan, neulan ja langan kanssa! Ei ihme, että sitä kävi ylikierroksilla!
Niin ja eilinen iltaruoka korvattiin klo 23 kahvilla ja voileivillä, kun teiniprinsessa jäikin äitinsä luokse!  [:-DD]

Kyllä tää tästä. Ihan kohtalaisen virkeä olo on kuitenkin! Tai ei kyllä niin virkeä, että tekisi mieli lähteä kauppaan!  [;-)]

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #23 : 29.07.11 - klo:10:27 »

Löytyykö vapaaehtoisia hoitamaan kauppareissun mun puolesta? Eikö? Niin mä vähän pelkäsinkin!  [:´((] Kai se on sitten pikkuhiljaa lähdettävä liikkeelle. ostoslistaa en laatinut; koitan säveltää kaupassa!  :-))

Punarinta(Pettirosso)

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #24 : 29.07.11 - klo:10:31 »

Päivää tältäkin pöntöltä!

No nii,en tiedä kiinnostaako ketään mutta vihdoin ja viimein tuli minulle eläkepaperit...siis TYÖKYVYTTÖMYYSELÄKE...
 Ja heti kamala kiire.....
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #25 : 29.07.11 - klo:10:32 »

Punis, onnittelut!  [:-)]

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #26 : 29.07.11 - klo:10:35 »

Päivää tältäkin pöntöltä!

No nii,en tiedä kiinnostaako ketään mutta vihdoin ja viimein tuli minulle eläkepaperit...siis TYÖKYVYTTÖMYYSELÄKE...
 Ja heti kamala kiire.....

Tottakai kiinnostaa. Onnittelut! Aina se helpottaa kun saa päätöksen, tietää mihin kategoriaan kuuluu. :-))
Täytyy pitää siellä pääkaupunkiseudulla syksylla semmoinen eläkeläisten ja työttömien pönttötapaaminen. [KIPPIS]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #27 : 29.07.11 - klo:10:35 »

Onnittelut Punikselle!
Niin ne sitten alkoi eläkeläisen kiireet......  :-))
Kirjattu

inke

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pohjanmaa
« Vastaus #28 : 29.07.11 - klo:10:36 »

Huomenia  [:-)]
Vähän tuuli viilentää,mutta aurinko paistaa kuumasti.
Eilen nokin punaherukoita kilpaa rätkien kanssa,mä voitin.  [:-DD]  Vähän jäi kartteja alaoksille ja mustat eivät olleet vielä läheskään kypsiä,kmutta niitä eivät rätkät onneksi niin helposti syö.  [:-I]
Marlella pahan näköinen polvi.  :-O Toivottavasti nilkkavaiva helpottaa lääkärissä.  [:-)]
Tiinalle tsemppiä viimeiseen työpäivään. [:30]  Vielä on mullakin muistoissa 11 vuotta sitten,kun jouduin lopettamaan mieluisan yritykseni tekniikan tieltä.
Punikselle hurjasti onnea,olet ne paperit ansainnut.  [:30]

Löytyykö vapaaehtoisia hoitamaan kauppareissun mun puolesta? Eikö? Niin mä vähän pelkäsinkin!  [:´((] Kai se on sitten pikkuhiljaa lähdettävä liikkeelle. ostoslistaa en laatinut; koitan säveltää kaupassa!  :-))

Mä lähen kohta kaupanpuhtoon.   :-))
Pirtsakkaa perjantaita pönttöihin.  [:-)]
Kirjattu

Punarinta(Pettirosso)

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #29 : 29.07.11 - klo:10:43 »

Tiina,ehdottomasti pidetään kokous... ja kiitos onnitteluista.
On toi kyllä aika kova paperi ja puhelinsota ollut minkä olen tässäö nyt parin viikon aikana käynyt läpi..
No nyt se on takanpäin ja ei ku eteenpäin sano mummo lumessa...

[:9] [:9] [:9] [:9] [:9] [:9] [:9] [:9] [:9] [:9]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.057 sekunnissa. 17 kyselyä tietokannasta.