Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 30.7.2011 lauantai  (Luettu 577 kertaa)

Sus

• Vieras
Vs: 30.7.2011 lauantai
« Vastaus #15 : 30.07.11 - klo:11:06 »

Huomenta.

Nyt on ihanan viileetä, ainakin toistaiseksi, nippa nappa +21 ja tuulahtelee, puolipilvistä.

Meillä yleensä, kun Kirsikka tulee kintun juureen, se tarkoittaa sitä, että ruokakuppi on tyhjä. :-)) Mutkun toi Kirsikka ei ainoastaan kurnauta, se tökkää "pehmeällä" tassulla - meinaan kynnet pystyssä! - niin, että sattuu houskankaankin läpi, saatika paljain kintuin. Ei se pahaa tarkoita, ei vaan ymmärrä, että ihmisellä ei ole ihonsa suojana turkkia. [:-I] [:-DD] Eikä se lopeta, ennen kuin menen hänen kanssaan keittiöön. Joskus siellä on ruokaakin kupissa, joten mä vaan, että kato, onhan tätä tässä, ja hää rupee syömään. Ilmeisesti halusi vaan, että tulen katsomaan, kun hän syö. [:-I] :-)) No, takana voi olla myös se, että annapas mamma parempaa ruokaa, en mä jaksa aina näitä samoja papanoita. :-))

Nätti kärhö iipalla. Mä en saanut ikinä mun kärhöä menestymään. Kyllä se eka kesänä (alppikärhö) teki kaksi valtavaa, kämmenen kokoista, hienoa kukkaa. Seuraavana vuonna teki enää pari kolme ihan pientä kukkaa ja seuraavana vuonna enää lehtiä. :/

Kivaa kesälauantaita kaikille. [:45]

Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #16 : 30.07.11 - klo:11:23 »

Päivää  [:-)]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #17 : 30.07.11 - klo:11:32 »

Keskipäivää Lapista! Pilvinen seisova ilma. Asteita lie jotain tasan +18, ihan sopiva remppailma. Aamu tuli maalattua taas. Tai seinät minä maalasin en aamua.  [:-)]
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #18 : 30.07.11 - klo:11:34 »

Sus, Kirsikka haluaa ruokaseuraa. Ei oo kiva yksinään syödä  :-))
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #19 : 30.07.11 - klo:11:54 »

Niin taitaa haluta, Mesis. :-))

Me saatiin toissapäivänä vettä yhteensä 41 mm. :-O Herranpieksut ja taivaan kiitos. [:-)] :-))

Ekat rankkasateet ukkosen kera oli aamupäivällä ja tokat illansuussa, just kun lähdin pyöräileen äidiltä kotia kohti. Kastuin, mutta varsinainen rankkasade alkoi juuri, kun ehdin kotiin. [:-)] Kuvassa olen kotimatkalla, sade alkamassa, tai sataa jo vähän, mut se ei näy kuvassa. Minusta tässä vaan on niin ihanat värit...

Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #20 : 30.07.11 - klo:11:56 »

Tässä vaiheessa olin -onneksi - jo kotona. [:-DD] Ukkonenkin pauhasi kovasti ja salamoi.

Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #21 : 30.07.11 - klo:12:28 »

Huh, kylläpäs roikaa vettä  :-O. Aivan ihana kuva tuo ylin  [:5]
Kirjattu

Sylvia

• Seniori
  • Poissa Poissa
« Vastaus #22 : 30.07.11 - klo:13:01 »

Keskipäivää ! Ilma hieman viilentynyt, afa paistaa. Täällä ollutkin vauhdikasta, Anniinalla ja Tiinalla ( myös Pasilla ) muuttokiireet. Edessä sitten siintää kuitenkin palkinto, uudet tilat. Punikselle onnea eläkepäätöksestä, sinnittelyvoitto ! Hömiksellä vasta jännät ajat onkin. Töistä poisjääminen aiheuttaa kyllä
monenlaisia tuntemuksia. Mitenkähän on mesellä yö teltassa mennyt, kutsuikohan oma sänky ? Oikeastaan piti tulla kertomaan hassu uni : join kahvia mukista ja yhtäkkiä huomasin, että mukin sisäpuolella reunalla roikkui varsin upea kaulakoru. Siinä oli helmiä ja jalokivia kovasti ja siinä oli myös laatta, jos luki INKE. Tarkkailehan inke kahvimukiasi  :-)) Iltavuoroon töihin lähtö edessä. Mukavaa päivää kaikille !
Kirjattu

Laura

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Helsinki
« Vastaus #23 : 30.07.11 - klo:13:37 »

Päivää!
Torilla ja kaupassa on käyty ja nyt alkaa nurmikon leikkuu.

Huomenta vaan täältä Kokemäenjoen suistosta. Lämpötila täällä on + 21, tuntuu olavan taas tulossa lämmin päivä. Pitäis tästä pikkuhijlaa valmiastautua lähtöön. Mennään käymään Tammelassa; Liesjärvellä Lasten Kyläjuhlassa.
Hauskaa reissua Liesjärvelle! Meillä on siellä suvun mökki. :-))
Kirjattu

Töyhtis

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Hämeen hidas
« Vastaus #24 : 30.07.11 - klo:16:25 »

Iltapäivää  [:-)]

Aurinko paistaa ja tuulee mukavasti  [8-)]

Odotellaan vanhempaa veljentyttöä vierailulle myöskin...nuorempi onkin ollut täällä jo torstaista saakka.
Ilta menee varmaan mukavasti grillaillessa ja maistellessa hyviä juomia  [KIPPIS]

Ehdittiin nuoremman kanssa jo käydä pyöräilemässä kahden kaupan taktiikalla  :-))
Nyt ollaan vaan nautittu kiireettömästä lauantaipäivästä ja auringosta takapihalla  [:46]

Onhan sitä pyykkiäkin pesty ja imuroitu, ettei nyt ihan laiskotteluksi mennyt tämä päivä.

Leppoisaa lauantaita [:-)]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

mir

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • kaikkimullehetinyt
« Vastaus #26 : 30.07.11 - klo:17:58 »

Sus, hehhe, taidat olla oikeessa. Ruokaa sillä mielessä oli taikka herkkujen pyytäminen. Raksukupissa on kyllä jatkuvasti diettimuonaa, sillä vanhemmalla kisulla on ylipainoa. Mutta
tää nuorempi saa muuta, vahvempaa ruokaa sen lisäksi. Saa lisäruokaa ja siitähän se ilmoitti. 
Vaikka nää kyllä ilmoittaa kun kakka on tullut ja astia on siivottava, monenlaista tavanomaista ja tavatonta. Jos vaikka mulla tietokone on tavallista myölhempään auki, niin sitä kumpikin kisu ilmoittaa, jos en heti hoksaa ne nostaa metelin. Kun sitä ihminen osaisikin aina lukea kaiken mitä kisut yrittää sanoo.

Tänne oli ennustettu ukkosta ja sadetta, mutta ohi män, niinkuin Savonmuaan pikajuna.
Nyt mä menen taas kahveelle, mä olen kahvikissa.

Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #27 : 30.07.11 - klo:18:07 »

Mää just join kahvia partsilla.  Kirkonkellot soivat samalla, julistaen sunnuntain alkaneeksi.
Täällä paistaa aurinko. 
Ois vaan huomennakin tällainen, sekalainen sää.  Jokaiselle jotakin. [:-)]
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #28 : 30.07.11 - klo:18:54 »

Saunottu ja uitu. Saunajuomaa mukissa  [KIPPIS]
Sää on nyt muuttunut minulle sopivaksi, mittarilukema iltapäivällä varjossa +23 ja tuuli raikastaa
ilman ihanan kesäiseksi. Tätä tilaan jatkossakin......   [:-DD]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #29 : 30.07.11 - klo:19:21 »

Mir, Kirsikallakin on ylipainoa. Papanoina mä käytän nykyään ainoastaan Friskies "For sterile cats", koska kaikki mun kissat on leikattu. Leikkauksen jälkeenhän jotkut lihoo. Kirsikka lihoo. Mun muut kissat erityisesti ei, mut Kirsikalla on siihen alttius.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.219 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.