Huomenta.
Nyt on ihanan viileetä, ainakin toistaiseksi, nippa nappa +21 ja tuulahtelee, puolipilvistä.
Meillä yleensä, kun Kirsikka tulee kintun juureen, se tarkoittaa sitä, että ruokakuppi on tyhjä.
Mutkun toi Kirsikka ei ainoastaan kurnauta, se tökkää "pehmeällä" tassulla - meinaan kynnet pystyssä! - niin, että sattuu houskankaankin läpi, saatika paljain kintuin. Ei se pahaa tarkoita, ei vaan ymmärrä, että ihmisellä ei ole ihonsa suojana turkkia.
Eikä se lopeta, ennen kuin menen hänen kanssaan keittiöön. Joskus siellä on ruokaakin kupissa, joten mä vaan, että kato, onhan tätä tässä, ja hää rupee syömään. Ilmeisesti halusi vaan, että tulen katsomaan, kun hän syö.
No, takana voi olla myös se, että annapas mamma parempaa ruokaa, en mä jaksa aina näitä samoja papanoita.
Nätti kärhö iipalla. Mä en saanut ikinä mun kärhöä menestymään. Kyllä se eka kesänä (alppikärhö) teki kaksi valtavaa, kämmenen kokoista, hienoa kukkaa. Seuraavana vuonna teki enää pari kolme ihan pientä kukkaa ja seuraavana vuonna enää lehtiä. :/
Kivaa kesälauantaita kaikille.