Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Perhosbaaribongaus, löytyisikö kiinnostuneita osallistujia??? :)  (Luettu 805 kertaa)

Sus

• Vieras

Tässä on pönttölän ketju perhosbaareista. Siellä on jotain vinkkiäkin immeisiltä.

http://www.ponttokamera.net/foorumi4/index.php?topic=15835.0;all

Toissa vuonna oli näemmä 7 baaripistettä. 

Lueskelin tuota vanhaa ketjua ja voi että se oli hauska :-))

Mäkin luin vähän alkua, hauskaa näyttää olevan. :-)) Minni ihmetteli siellä miksi vaaleat perhoset ei mene baariin, mm. lanttu- ja sitruunaperhoset. Miksen minäkään silloin tajunnu??? :-O Sinne baariin pitää laittaa tiätenki lanttu ja sitruuna!!! :-O [:-DD]
Kirjattu

Sus

• Vieras

Mistähän saisi mätääntyvän omenan? Onks kellään...?

[:-DD]
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa

Määkin luin menneiden vuosien perhosbaarijuttuja.  Nehän oli hauskoja!  :-))
Tekis niin mieli osallistua kilpailuun, mutta minulta ei löydy hapanta, kuin vanatallinnaa.  Sitä tuskin saa nuin nuorille antaa. [:-I] [:-DD]
Vielä suurempi syy, etten voi osallistua kisaan,  on ampparipelko.  Kattelin nuita Minnin kuvia, niin niissä oli just niitä äkäisiä amppareita. [:-/]
Muuten, onko Malista kuulunut mitään?  Aloin kaipaamaan, kun luin nuita vanhoja juttuja.
Kirjattu

mir

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • kaikkimullehetinyt

Olishan se mukava laittaa, mutta kun sinne tulee ampiaisia ja muita ötököitä. Silloin kun oli viimeksi, sinne pyrki suruvaippa, mutta se ei uskaltanut mennä ampiaisten sekaan. Lisäksi varislinnut laittoi aina perhosbaarin matalaksi, vei nesteen täyttämät imusienet ja kaatoi liemet ja astian.

Kaarin, Mali näkyy kirjoitelleen melko viimepäivinä hyönteisfoorumin puolelle.

Kirjattu

Sus

• Vieras

Jännä, kun mun pihassa ampparit on hyvin harvinaisia vierailijoita perhosbaarissa. Täällä kai ei sitten ole ollut ampparipesää lähistöllä viime vuosina. (On semmoinen joskus ollu, rappusten yläpuolella välikatossa ja sain kuin sainkin sieltä kerran tuiman pistoksen Auts! Mutta sen jälkeen ei oo ollu.)
Kirjattu

Sus

• Vieras

Kamera on kyllä hyvä olla hollilla siitäkin syystä, jos baariin tulee joku tuntematon vierailija! Mulla ainakaan ei oo perhoset hanskassa hyvin, ei  ollenkaan! Sen lisäksi oon jo unohtanut aikaisempina kesinä oppimani.
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa

Olishan se mukava laittaa, mutta kun sinne tulee ampiaisia ja muita ötököitä. Silloin kun oli viimeksi, sinne pyrki suruvaippa, mutta se ei uskaltanut mennä ampiaisten sekaan. Lisäksi varislinnut laittoi aina perhosbaarin matalaksi, vei nesteen täyttämät imusienet ja kaatoi liemet ja astian.

Kaarin, Mali näkyy kirjoitelleen melko viimepäivinä hyönteisfoorumin puolelle.

:-)) variksille.
Ai Malis on kuitenkin kirjoitellut.  No hyvä, että on "elossa" ja varmaankin huomaa tään kilpailun.  [:-)]
Kirjattu

Hilu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • - moro -

Voin tulla kyllä mukaan, kun baaria kuitenkin pidän auki. Hirveästi en kyllä ehdi bongailla, kun täytyy töissäkin käydä...
Kirjattu

Töyhtis

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Hämeen hidas

Mukana ollaan, mutta päivisin töissä, kuten Hilukin...joten bongaus hiukka hankalaa.

Baari on auki  [KIPPIS], just laittelin takapihalle  :-))
Kirjattu

Sus

• Vieras

Kivaa, lisää mukaantulijoita!

Nyt on suruvaipat liikenteessä, tänään oli baarissa neljä yhtaikaa. Ja sitte oli tämä, mikäs tää nyt on? En saanut kuvaa siivet levällään.

Kirjattu

Sus

• Vieras

Tässä mun baari ja suruvaipat. Huomenna koristellaan kukkasilla vähän nätimmäksi... :-))

Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa

Määkin laitoin baarin pystyyn, mut tais tulla liian pieni ja ruokaa on kovin niukanlaisesti. [:-I]
Sus, mä matkin sua.
Siis, mulla kanssa aukee kunnon baari, kunhan olen käynyt tuulettumassa.  [:70]

Vielä ei ole asiakkaita baarini lähettyvillä näkynyt, mutta kunhan sana kiertää, niin eivätköhän hyötyläiset löydä kerröstalonkin kuppilaan.  :-))
Kirjattu

Sus

• Vieras

Onks tuo herukkaperhonen miun kuvassa??
Kirjattu

jaTa69

• Konkari
  • Poissa Poissa

Onks tuo herukkaperhonen miun kuvassa??

Juu, siun kuvassais on herukkaperhonen  [:-)]

Punaviini-sokeri-etikkabaarilla voisin osallistua, tosin lajimäärä saattaa jäädä kolmeen,
ainakin tähän mennessä vain suruvaippa, amiraali ja herukkaperhonen ovat baarissa käyneet.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.199 sekunnissa. 26 kyselyä tietokannasta.