Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 3.8.2011 Keskiviikko  (Luettu 669 kertaa)

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: 3.8.2011
« Vastaus #15 : 03.08.11 - klo:11:48 »

Tosi hieno otus Mirin kuvassa  :-))  [KIPPIS]

Tänään menen tukan leikkuuseen. On päässyt niin pitkäksi taas. Ihmisellä täytyisi olla kolme kättä. Tukan leikkuukin sujuisi hyvin. Kaksi kättä leikkaisi ja yksi pitelisi peiliä  :-))

Vakkarikampaajani lopetti kampaajan työt ja en ole jaksanut vielä uutta etsiä. Leikkasin itse hiukset vähän aikaa sitten ja sen kyllä huomaa  [:-DD]

Illalla mennään Otson kanssa käymään uuden hoitotädin luona. Siellä on hoidossa myös yhden työkaverini lapsi, joka on muutaman kuukauden Otsoa nuorempi  [:-)] Jos jaksetaan/malttaa, niin mennään sen jälkeen match showhun. Koirat eivät kyllä osallistu, kun toisella on muuttomasennus  [:-(]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #16 : 03.08.11 - klo:12:06 »

Kyllä meidänkin koira kärsisi muuttomasennuksesta. Kerran vietiin Seri meidän kaupunkikotiin, ja koko ajan se oli levoton, että eiköhän jo lähdetä täältä pois. Siksi emme muuta ennen kuin koirasta aika jättää.
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #17 : 03.08.11 - klo:12:13 »

Kyllä meidänkin koira kärsisi muuttomasennuksesta. Kerran vietiin Seri meidän kaupunkikotiin, ja koko ajan se oli levoton, että eiköhän jo lähdetä täältä pois. Siksi emme muuta ennen kuin koirasta aika jättää.

Olen Unan kanssa muuttanut jo kuusi kertaa. Joka kerta se menee vähäksi aikaan "masentuneeksi". On paljon omissa oloissaan ja ei syö kunnolla, mutta tokenee kyllä onneksi nopeasti. Aidalle riittää, että lauma on koossa. Ei ole niin reviriinsä kiintynyt.
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #18 : 03.08.11 - klo:12:31 »

Koirat ovat niin erilaisia. Minulla oli joskus beagle, jonka kanssa muutin kaksi kertaa. Se ei ollut millänsäkään muutosta, kunhan sai vaan olla minun kanssani.
Kirjattu

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #19 : 03.08.11 - klo:13:10 »

Aurinkoista keksiviikkoa!  [:-)]

Onneks ei ainakkaa vielä oo näkyny sitä luvattua hellettä.
Vaan eiköhän se heti ala, kunhan koulut alakaa.  [:-DD]

Apuvitsi:

Tietääkö Pekka, mikä on myrsky?
-Se on ilma, jolla on kova kiire.

:-))
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #20 : 03.08.11 - klo:14:06 »

Hyvin vastattu  :-))
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: 3.8.2011 Keskiviikko
« Vastaus #21 : 03.08.11 - klo:15:46 »

Tapasinpas sellaisen nuoren naisen, jolle voin antaa tarpeettomia vauvatavaroita, jospa niistä luopuminen vaikka lopettaisi sen jatkuvan jankkauksen, että milloinkas se seuraava tulee. Ollaan kuitenkin päätetty jättää tämä lastenteko tähän yhteen ja se sopii meille kaikille oikein hyvin  [:-)] Itselleni jäi hirmuiset traumat synnytyksestä ja siitä miten huonosti kaikki olisi silloin voinut päättyä, vauva-aika ei muutenkaan tuntunut ruusuilla tanssimiselta, Otsolla on vain yksi isovanhempi, meillä ei ole oikein minkäänlaista sosiaalista turvaverkkoa ympärillä, esim. Otsonkin saaminen hoitoon on hankalaa, miehellä on jo ikääkin sen verran ettei enää halua enempää ja minullekin riittää Otso-mussukka vallan mainiosti. Vaikka tämän litanjan olen sen tuhat kerta sanonut, niin silti se jankkaaminen vaan jatkuu, kyllä se mieli muuttuu  [:-I]  Ei se muuksi muutu. Täällä ei kukaan ole sellaista udellut ja kiitokset siitä  :-))

Mukavaa illan jatkoa. Aamulla taas koneella seuraavan kerran, kun kotiin saadaan nettiyhteys vasta huomenna.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #22 : 03.08.11 - klo:16:06 »

Anniinalta tuli niiin kattava lista syitä olla hankkimatta lisää lapsia, että voisi kuvitella, että joutuu itselleen perustelemaan, miksei tekisi toista!  :-))

Töissä. Tylsää. Kurkku kipeä ja väsyttää. Mulla on projekti "vessasta siivouskomeroksi" huomioon ottaen hygienia-alueet... sen varjolla laiskottelen!  [:-DD]

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #23 : 03.08.11 - klo:16:47 »

Tervehdys!
Päivä paistaa kirkkaasti.  Onneksi oli asioinnit ja fysikaalinen aamulla.
Nyt voin hyvällä omallatunnolla liihotella paitulisillani, menemättä minnekään.
Pyris soitti Kuusamosta ja pyysi kertomaan terveisiä kaikille.  [:-)]
Anniinalle sen verran, että Otsoa ajatellen, ois kiva jos hänellä ois kaveri, mut hyvät syyt sulla on jatkaa eloasi nuinkin.
Ois se ihanaa, kun saisit tukiverkoston ympärillesi.  Kaikille tulee joskus väsymyksiä, miksei siis sinullekin.  Silloin ois hyvä saada olla rauhassa.
Olet ihailtavan topakka tyttö,(minusta olet tyttö  [:-)] ) jaksamista edelleenkin.
Hei, onko Otso kommentoinut mitään uudesta kodista? [:-I] :-))
Jopas on mainio örmelö mirin kuvassa.  :-))
Marleenalta juttu; Apuvitsi:

Tietääkö Pekka, mikä on myrsky?
-Se on ilma, jolla on kova kiire.   :-))

Kivaa jatkoa päiväänne.
Kirjattu

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #24 : 03.08.11 - klo:16:56 »

Hohhoijaa  [:56]  huomasin just tietämättäni ottaneeni sohvalla liki tunnin torkut. No oon mä tänään saanut hieman aikaiseksi, käynyt asioilla ja kaupassa ja vesijuoksemassa tunnin verran. Jos nyt jaksaisi aloitella ruuan laittoa...
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #25 : 03.08.11 - klo:17:02 »

Mää kans torkahdin kesken lehden luvun. [:-)]
Pitäis keittiö laittaa kondikseen.  Eiliset tiskit on vielä tiskaamatta.  Tuhma mää!  [:-DD]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #26 : 03.08.11 - klo:17:12 »

Anniina, minullakin on vain yksi lapsi, enkä toista olisi halunnutkaan, (eikä tytär ole koskaan valitellut yksinoloaan), että ymmärrän kantasi oikein hyvin  [:-)]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #27 : 03.08.11 - klo:17:26 »

Yksi mullakin on ja hyvin on kai pärjännyt, kun osas olla ittesäkin kanssa. [:-)]
Kirjattu

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #28 : 03.08.11 - klo:19:03 »

Kun on yksi, joka vastaa kuutta, niin miksi niitä enempää tarvitsisi. [:-)] Hyvä kun selvittiin molemmat hengissä, joten ymmärrän hyvin Anniinan kannan. Jos joku kyselee vielä, niin sano vaan niinku minäkin aina uteluihin. Minä olen alottanu, isäntä saa tehä seuraavan. Siis silleen vuorotellen. Lakkasivatpa kyselemästä.  :-))
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #29 : 03.08.11 - klo:19:15 »

:-))
Kirjattu

Sivu luotiin 0.137 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.