Meilläpäin sataa vettä, että ennusteet piti paikkansa.
Olen tässä manannut kun eilen sain elämäni ensimmäisen sakon, onneksi vain parkkisakon siis 40 ekee.
Kävin ystäväni kanssa Iskussa ja en huomannut, että pihan oli yksityinen parkkifirma ottanut hoitoonsa.
Menimme liikkeeseen 17.48 ja sakko oli kirjoitettu 17.47, että aika lähelle verkon virittäjä oli itsensä tällännyt kun ehti salama sakottamaan.
Näin yöllä unta, että minullakin oli pieni hamsteri jota ylpeenä esittelin. Menin lemmikkikauppaan hamsun kanssa ja myyjä kysyi siellä, että saako antaa merilevää hamsterilleni, että se on niiden suurta herkkua.
En ehtinyt vastata myyjälle kun hän jo tuputti minun suloiselle hamsterilleni jotain korren näköistä syötävää.
Hamsteri kun maistoi sitä niiin samalla kellahti selälleen ja kuoli siihen paikkaan. Rupesin parkumaan suureen ääneen, että olet inhottavin ihminen mitä tiedän tapoit mun rakkaan lemmikin. Samalla löin naista monta kertaa kasvoille ja olin hyvin vihainen..siihen onnekseni heräsin. Väkivaltainen en ole ollenkaan, että nyt sekin sitten tuli tehtyä lyötyä ihmistä.
![Hymyilee [:-)]](http://mylly.hopto.me:8080/pkfoorumi/Smileys/Ponttola_1/2.gif)
ehkä sakko provosoi uneni näin kummalliseksi.