Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 6.8.2011 lauantai  (Luettu 1220 kertaa)

Sus

• Vieras
Vs: 6.8.2011 lauantai
« Vastaus #45 : 06.08.11 - klo:15:18 »

Pilveen veti, eiköhä kohta tuu sae...
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #46 : 06.08.11 - klo:15:52 »

No tuliko?  :-))
Kirjattu

mir

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • kaikkimullehetinyt
« Vastaus #47 : 06.08.11 - klo:15:57 »

Lauantai-iltapäivää.

Kumpia noi muuten on teille, punaisia viinimarjoja vai punaherukoita? Mulle ne on viinimarjoja.

mustaherukoita, punaherukoita, sekä punaviinimarjoja ja mustaviinimarjoja, miten milloonki, riippuu kuuntelijasta

Marlella mahoton kiivikasa.

Mä paistelin lettuja ja ne syötiin lakkahillon kanssa. Hyviä oli, täytyy sen verran itseään kehua, nimittäin ne keräämäni lakat, ja letutkii.
Isäntä meni lenkille ja mulle jäi luppoaikaa katsella mitä tekisin, vain tekisinkö mitään. Ehkäpä vedän pitkää tikkua. [NUT]

Leppoisaa lauantai-iltapäivän jatkoa.
 [:-)]
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #48 : 06.08.11 - klo:16:27 »

Nonni, nyt se ropsautti hiukka enemmän vesipisaroita, askattoo miltä jatko näyttää.
Ehkä jotain hiukka parempaa vermettä päälle kuin verkkarit  :-))  ja sitten menoksi, mukavaa päivänjatkoa kaikille, heips.  [:-)]
Kirjattu

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #49 : 06.08.11 - klo:16:48 »

Evikselle Myöhästyneet Syntymäpäiväonnittelut!   [:44] [:51] [:44]

Mielenaurinkoista lauantaiehtoota! Aamulla piti sattaa ja illalla piti sattaa.
Sehän on jo yhteensä kaks sattaa. Vielä ei oo näkyny yhtään sattaa. 
Aina hän muuttaa mieltään.   [:-I]

Tenholle vaihoin hiekat. Hyvin oli kevyet. Siellä kylpyosastolla. Ei yhtään
ollu pissiny sinne. Sanoin hälle, ettei ruokkivvaa kättä saa purra. Osasin
olla varuillani. Muuten olis napsassu. Ei hän ilikee oo, vaan niin säikky,
kun häntä ei oo käsitelty.  Pelekää kaikkee liikkuvvaa. Eli ihan on oma vika.
Kun en raskinu alakaaa käsittelemmään häntä sillon vaavana, kun hän oli
niin pieni ja just erotettu emosta ja sisaruksistaan. Annoin rauhassa kottiutua.
Hän on kohta kottiutunu jo 11 kuukautta.  :-))  Onkohan hän ouluks Teneho.  :-))
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #50 : 06.08.11 - klo:17:19 »

Teneho  :-))
Voi pientä, kun säikähtelee. Tenhon motto on varmaan, että :Hyökkäys on paras puolustus.  :-))
Kirjattu

Laura

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Helsinki
« Vastaus #51 : 06.08.11 - klo:17:28 »

Tunnin verran satoi ja vettä kertyi muutama milli.
Sinä aikana sain tehtyä yhden inhokkihomman eli silitin kasan pyykkiä.
Toisella silmällä katselin jotain hömppäleffaa.
Kotiloitakin keräsin taas sateen jälkeen pihalta. Ne ei sitten lopu koskaan!
Kohta vien siileille lionneet nappulat ja sitten on kaikki pakollinen tehty :-))
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #52 : 06.08.11 - klo:17:40 »

Meilläpäin sataa vettä, että ennusteet piti paikkansa.

Olen tässä manannut kun eilen sain elämäni ensimmäisen sakon, onneksi vain parkkisakon siis 40 ekee.
Kävin ystäväni kanssa Iskussa ja en huomannut, että pihan oli yksityinen parkkifirma ottanut hoitoonsa.
Menimme liikkeeseen 17.48 ja sakko oli kirjoitettu 17.47, että aika lähelle verkon virittäjä oli itsensä tällännyt kun ehti salama sakottamaan.

Näin yöllä unta, että minullakin oli pieni hamsteri jota ylpeenä esittelin. Menin lemmikkikauppaan hamsun kanssa ja myyjä kysyi siellä, että saako antaa merilevää hamsterilleni, että se on niiden suurta herkkua.
En ehtinyt vastata myyjälle kun hän jo tuputti minun suloiselle hamsterilleni jotain korren näköistä syötävää.
Hamsteri kun maistoi sitä niiin samalla kellahti selälleen ja kuoli siihen paikkaan. Rupesin parkumaan suureen ääneen, että olet inhottavin ihminen mitä tiedän tapoit mun rakkaan lemmikin. Samalla löin naista monta kertaa kasvoille ja olin hyvin vihainen..siihen onnekseni heräsin. Väkivaltainen en ole ollenkaan, että nyt sekin sitten tuli tehtyä lyötyä ihmistä. [:-)] ehkä sakko provosoi uneni näin kummalliseksi.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #53 : 06.08.11 - klo:18:15 »

Telkkisellä on ollut oikein painajaisyö, -ja vähän -päiväkin, kun sakon sai.
Kyllä on helpottavaa herätä tuollaisesta unesta ja huomata, että on omassa sängyssä nukkumassa, eikö vaan?  [:-)]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #54 : 06.08.11 - klo:18:16 »

Telkkinen, tarviiko niitä yksityisten parkkifirmojen sakkoja edes maksaa???  [:-I]
Grillattiin, syötiin ja juotiin kahvit. Nyt hetkeksi huilaamaan!  [:-)]

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #55 : 06.08.11 - klo:18:23 »

Telkkinen, tarviiko niitä yksityisten parkkifirmojen sakkoja edes maksaa???  [:-I]
Grillattiin, syötiin ja juotiin kahvit. Nyt hetkeksi huilaamaan!  [:-)]

Enpäs tiedä tarviiko maksaa, mutta hoidin sen pois päiväjärjestyksestä heti. Iskuun laitoin terveiset tutulle myyjälle, että hänen antama alennus ystäväni ostoksille meni siihen sakkoon joten ostos jää tekemättä ihan periaatteen vuoksi.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #56 : 06.08.11 - klo:18:29 »

Hohhoijaa, kyllä onkin ollut vetämätön olo nyt iltapäivällä. Mä en yleensä käy päikkäreillä mutta tänään sen tein. Sitä taas nukuinko vai en, en tiedä [NUT] Ulkona on maa vielä märkä sateen jäljiltä. Nyt ei sada vaan on puolipoutaista, ties vaikka aurinkokin vielä näyttäytyisi. Mitähän sit' alkais [:-I] Katsomaan tallenteita vai töhertämään yhden kiven? Suihkussakin pitäisi käydä, tukka suorastaan huutaa shamppoota. No, mä mietin kotvasen aikaa [:-)]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #57 : 06.08.11 - klo:18:36 »

Musiikkia meille +50 ikäisille.

http://www.radionostalgia.fi/etusivu
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #58 : 06.08.11 - klo:18:44 »

Harvoin painajaisia näen, mutta joskus ne minutkin yllättää ja tosiaan helpotuksen huokaus pääsee kun huomaa, että untahan se olikin ja omassa sängyssä makoilen :-))
Kirjattu
Arvo Ylppö

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #59 : 06.08.11 - klo:19:41 »

Nostalgia soi parhaillaan [:-)] Painajaiset ovat inhoja mutta yleensä itsekin herään kun uni on pahimmillaan. Nyt valitan tänne. Alahampaiden ikenissä on pikkuinen patti joka vuotaa verta. Kyllä ronklasin sen kipeäksi hammasväliharjalla, langalla ja tuikkasin sinne väliin Corsodylgeeliä. Sitä käytän satunnaisesti määräajoin kun mulla nuo ientaskut ovat ongelma. Nyt jomottaa. Ennen nukkumaan menoa vielä yksi kidutuskierros. Sitten toinen kumma juttu, vasemman jalan isovarpaan tienoilla saan ikäänkuin "sähköiskun", ei, ei se ole kihti kun en juo olutta enkä juuri syö lihaakaan. Jokin kumma juttu se on [:-I] Mun piti mennä viikolla labraan kokeisiin vaan kun on ollut niin paljon kaikenlaista, en ole kerinnyt. Hammaslääkäri sitä ehdotti. Täytyy ensi viikolla... Tiistaina Tallinnanreissu vaan en tiedä millä kipolla. Se selviää huomenna. Tukkakin ja koko akka on nyt suihkupuhdas. Jospa sitä vaikka koristelisi yhden pikkukiven jolakin kukkasen tapaisella. Tuleekohan tellusta mitään. Terapiassa sarjassa on Paul Westonilla potilas nimeltä Jesse. Pari kertaa on siinä näkynyt mutta aion skipata Jessen yli, sen verran hirveetä kieltä poika käyttää vastaanotolla. Nyt kiven kimppuun mutta ei saksien eikä paperin [:-)]

Kivi män pilalle kun laitoin ruusun ääriviivat mustalla ohuella tussilla ja kun vetäsin lakan päälle niin se musta levisi [:-(] Ainiin, maanataina mun nilkka "radiokuvataan" Peijaksessa.
« Viimeksi muokattu: 06.08.11 - klo:20:19 kirjoittanut Marle »
Kirjattu

Sivu luotiin 0.117 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.