Tänään oli mulla vähän actionia uimahallissa, tunnin vesijuoksin ja se meni kivasti, mutta kun menin lämminvesialtaaseen niin uimavalvoja tuli ilmoittamaan että uimahallissa ei saa käyttää mp3:sia eikä mitään missä on paristo. No mä vähän hölmistyin mutta sain sanottua että se on vedenpitävä. No tyttö meni sitten hieman hämilleen ja sanoi että hänen pitää käydä soittamassa neuvoa. Jätin sitten soittimen ja vesivyön penkille ja menin altaaseen, sanoin vielä tytölle että olkoot tässä, ei niitä kukaan vie.
Sitten tyttö tulikin takaisin ja kovasti anteeksipyyteli, ei ollut edes tiennyt että vedenpitäviä soittimia on ja että saa niitä olla. Kysyi jopa mistä niitä saa ostaa. No mä olin tyytyväinen ja nousin altaasta huomatakseni että soitin oli penkillä, mutta vesijuoksuvyö oli kadonnut... Arggggh!!!!! Olin jo menossa uimavalvojien kopista kysymään oliko ne nähneet mitään kun näin toisella puolella mummelin kiinnittävän vyötärölleen mun vyötä ja vielä väärinpäin. No minä pyyhälsin mummelin luo ja eikös se ollut vielä ulkomaalainen eikä puhunut englantiakaan. No minä osoittelin vyötä, nimeäni siinä ja itseäni, mummo polotti jotain vastaan. Lopulta mun piti irrottaa se solki itse ja vain ottaa se vyö. Mitä lie ajatellut sekin mummeli julmasta tyypistä joka haki vyön pois