Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 20.8.2011 - Lauantai  (Luettu 738 kertaa)

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: 20.8.2011 - Lauantai
« Vastaus #30 : 20.08.11 - klo:16:23 »

:-)) Hauska tenavajuttu.

Kiitos Marle Tumppivideoista. Kyllä hää niin ihana on.  [:-)]
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #31 : 20.08.11 - klo:16:28 »

Ihana Tumppi. Marlella on seuraa  [:-)]
Hyvä sänky ja patja on tärkee juttu, meilläkin uusittiin patja tässä ja oli hyvä ostos.
Hiukset taas värissä, en häviä enää harmaaseen massaan, eikä voi ampua sorsana.  [:-DD]
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #32 : 20.08.11 - klo:17:48 »

Oltiin just pikkulenkillä. Nyt mä ymmärrän koirille höpisijöita :-)) Halavalla on Marleena nukkumatarpeet saanut [:-)]
Kirjattu

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #33 : 20.08.11 - klo:18:05 »

Täällä on ainakin kaupungin kierrätyskeskus semmonen paikka, mistä tekee edullisia löytöjä. Sieltä on tuo koivusänky. Aikasemmin oon ostanu sieltä 15 euron 2-istuttavan sohvan. Siellä on joskus tarjouksia, esim. 10 senttiä/kappale. Eilen toisella kirpparilla oli 22 e plyyshinen pyörivä lepotuoli, jossa oli tosihyvä istua. Miks jätin sen sinne? Siksi kai kun se ei ollu sinisävyinen ja autoon olis voinu ollu hankala saada sitä sopimaan. Tännään aloin katumaan... Omkohan sitä huomenna ennää siellä, minun tuurilla... [:-I]
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Jarmo

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #34 : 20.08.11 - klo:18:10 »

Ja nyt vähän ulos [:42]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #35 : 20.08.11 - klo:18:14 »

Tumppi on hyvä vahtikoira. Kun joku portaikossa liikuu, niin eteiseen haukkumaan. Toivottavasti ei yöllä [:67] kun mulla ei ole pikkueteiseen ovea. Toki kaksi ovea on mutta ei ne ääntä pidä. Tuohon se minun lähelle tulee huilimaan [:-)] Nyt irtosi laiva laiturista, toivotaan ettei ihan kauheasti keiku ja siskoni saa ansaitun risteilyn [:-)]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #36 : 20.08.11 - klo:18:49 »

Päivä on iltaan vaihtunut ja ihan mukavasti aika on mennynnä [:-)]

Söpöläinen on Marlen hoidokki. Äippää varmaan on ikävä jos ajattelen Veraa joka parkuu mun perään
jos vähän etäämmälle menen esim. autosta kauppaan.

Jos ei ole leluja, niin sukat rullalle niin ne ajaa ihan pallon tehtävän,tai tyhjät pilleripurkit missä on painettava kansi sinne herkkuja sisään ja sen aukaisemisessa aika kuluu. Tai paketteja tyhjistä maito+tai mistä tahansa muista purkeista ja sinne sisään jälleen niitä herkkuja, niin repiessä niitä auki äidin ikävä unohtuu.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Evis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #37 : 20.08.11 - klo:19:17 »

Lauantai ehtoota  [:-)]
Pilvinen ja tihkusateinen päivä on iltaa kohden muuttunut selkeämmäksi eli arska paistaa tällä hetkellä. Lämpötila pysytellyt koko päivän 15 asteen molemmin puolin  [:-I] No hyvä sienestyssää oli kuitenkin ja tatteja, kanttarelleja ja mustatorvisieniä on poimitti yli oman tarpeen.  [:-)] Kuivuriin laitettiin torvisienet ja loput kuulolteltu pannulla pakastusskuntoon. Saunassa ja uimassa käyty ja kohta TVn äärelle "pilkkimään"  :-))
Selkävaivaisille paranemista  [:30] Marlella ihgu kaveri  [:24] [:36]
Kaikille leppoisaa lauantain jatkoa   [:-)]
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

Jarmo

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #38 : 20.08.11 - klo:21:36 »

Vilkas ilta tänään(kin) pönttölässä [:-DD] [:-DD]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #39 : 20.08.11 - klo:22:56 »

Niin on  [:-DD]. Minullakin on ollut oikea puheripuli  :-))
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #40 : 20.08.11 - klo:23:19 »

[:60] [:-I]
Kirjattu

Matkijalintu

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #41 : 20.08.11 - klo:23:40 »

Kokoilin 30 LPtä, jotka on joku suomalaisia tai suomeksi. Ne tarttis saada serkun kirpputorikojuun Tampereelle.

Kasan kasetteja heitin menemään. Jostain syystä ainakin kuuntelin Katarat soi kokoelman, rautalankaa. Sounds ym. mutta Dännykin laulaa yhdellä. Onks Dänny vielä elossa?
Kirjattu

Hilu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • - moro -
« Vastaus #42 : 21.08.11 - klo:00:07 »

Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #43 : 21.08.11 - klo:00:15 »

Marlelta ihania Tumppi videoita  [:-)]  [:24] [:-)]

Huomenta ja lauantaipäivä.
Sapettaa, kun mun kasvimaalla on viime yöllä käynyt kutsumattomia vieraita. Nyt en tarkoita variksia ja fasaaneja, en koiria en kissoja enkä jäniksiäkään. Vaan joku lenkkarijalkainen tyyppi on vienyt mun kirjavia auringonkukkia. Varret oli veitsellä leikattu viistoon poikki, harkittua toimintaa. Tälläinen on niitä palstaviljelyn kurjia puolia. Milloin viedään jotain, milloin tehdään tuhoa. [:-/]
Mulla selkä kipee. Kupsahtin kumoon pari päivää sitten ja saattoi olla niin, että noita nokinenä huomasi tilaisuutensa tulleen. Siinä hötäkässä pääsi tuikkaamaan selkään omia myrkkyjään. Vähän särkylääkettä olen ottanut vastamyrkyksi, niin jospa se häppeissään häipyis.
Pittää nyt alkaa puuhailla muuta, eihän tästä päivästä muuten mittään tule, ihan yhtä känkkäränkkää vaan.
Nautitaan kesäauringon lämmöstä.

Jo on röyhkeetä kun viedään toisen kasvattamia auringonkukkia.  [:-//]
Pikaista paranemista selälle.  [:30]
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #44 : 21.08.11 - klo:08:58 »

Kiitokset myötätunnostanne  Hippiäinen, Mesis, Kaarin, Telkkinen ja Evis.  [:30]
Onneksi tämä kokemus on ihan ensimmäinen, toivottavasti myös viimeinen.
Nyt alka jo hiukan helpottaa, eiköhän tämä vähitellen ohi mene. Onneksi pystyn jo istumaan, nyt on hyvää aikaa lukea Untinen-Auelin Maalattujen luolien maa. On odotellut yöpöydällä vuoroaan.  [:-)]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.058 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.