Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 26.8.2011 Perjantai  (Luettu 1414 kertaa)

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: 26.8.2011 Perjantai
« Vastaus #30 : 26.08.11 - klo:11:43 »

Kiitos ihanat  [:30]

Ollaan valmiina lähtöön, äitiäni vain odotellaan. Otsoa nukuttaa kauheasti, joten jo tässä saataisiin lähteä etenemään. Kiirekin tietysti on.
Kirjattu

Evis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #31 : 26.08.11 - klo:12:23 »

Keskipäivää työpaikalta  [:-)]
Lämmin syyskesän aamu ja edelleen lämpenee [:-)]
Ny tulee sitten osastoa Vali,vali....kävin tuossa äsken kaupungilla työasioilla ja lankesin suoraan katuun  [:-/] polvi ruvella, käsivarsi myös asfalttiihottumaa ja kämmenet auki. Eka rektio oli heti että näkikö kukaan ja siten pikana ylös ja kulman taakse tarkistamaan tilannetta [:-I] Ei oo mikkään poikki ja hyvin voi liikuttaa käsisä ja jalkoja taitaa olla henkisellä puolella pahimmat nolousvammat  :-)) No kohta käväsen tt-huollossa näyttämässä vaivoja jos jotain myöhemmin ilmenee.  
Anniinalle onnea   [KIPPIS]

Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #32 : 26.08.11 - klo:12:29 »

No voi kamala!  :-O
On se kyllä kumma, kun eka reaktio on, että näkikö kukaan, ja sitten vasta että kuinka pahasti kävi. Näin se on meillä jokaisella  [:-)]
Toivottavasti ei myöhemminkään ilmene mitään pahempaa. Aika pahasti Sinulle kuitenkin kävi. Pikaista paranemista vammoille!
Kirjattu

Vilukko

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #33 : 26.08.11 - klo:12:36 »

Anniinalle muistorikasta valmistujaispäivää!  [:51]  [:28]

Kaikille lämmintä perjantaipäivää!  [:45]

Kävin elomarkkinoilla, ostin kotimaisia omenoita, joitain kahvallisia muovipusseja ja arvan grillikotaan..
Siellä kuulin, että täällä on eilen bongattu arotasku, joten pitänee yrittää viimeistään huomenna kävellä rautatietä (ei käytössä!) pitkin pari kilometriä, josko olis vielä siellä  [:-)]

Evis,  [:1] , kyllä se siitä
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #34 : 26.08.11 - klo:12:37 »

Joo, toi on aina ensi reaktio, "näkiks kukaan?" Eviksen vammoille paranemista!

Mä suoritin kerran talvella pihalla sellaisen huippusuorituksen, että todellakin vilkaisin ensin näkiks kukaan... [:-DD] Mulla oli kädessä tuhkakuppi, iso semmoinen ja ihan täynnä natsoja, liukastuin jäisessä paikassa, kuppi lensi mun kädestä kaaressa korkeuksiin, samalla mä jatkoin lentoani, tasapainoillen, mä EN loppujen lopuksi kaatunut, mut n. 5 metriä tasapainoilin maailman kummallisimmissa asennoissa täydessä vauhdissa, JONA AIKANA: Ne tupakantumpit satoivat taivaalta minun päälleni!!! [:-DD] [:-DD] Se tilanne kesti siis kauan ja tuntui ikuisuudelta! Ei mua sattunut eikä kukaan vissiin nähnyt. [:-I] :-))
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #35 : 26.08.11 - klo:12:38 »

Tää oli feissarissa iipan seinällä, ihan pakko laittaa tänne, kun on niin ihana:

Tyttövauva kysyi poikavauvalta: Mistä tiedät olevasi just poika?
Poika nosti peittoa, hymyili ja sanoi ylpeästi:

Katos tänne, mulla on siniset tossut.

:-))
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #36 : 26.08.11 - klo:12:43 »

Eviksen tarinaan liittyen: harjoitteluaikana sain päälleni kuumaa lipeäliuosta ja ihan ekaksi piti käydä katsomassa, miten pahasti ripsiväri levisi  :-O [:-DD]

Kannattaa tosiaan käydä jossain työterveydessä tai vastaavassa kirjauttamassa vahingot. Huomenna voi olla heräressä ranne rikki... Mulle kävi kerran niin. Olin kaatunut aamupäivällä töissä ja vasta seuraavana päivänä tuli kipu. Saikkua jouduin pitään aina 3 päivää loppuviikosta talvilomaan asti!

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #37 : 26.08.11 - klo:12:51 »

Yhden potilaan verran myöhässä, siis kaiketi noi puolituntia. No, mullahan on aikaa. Tää käytävä on vaan niin tylsää katottavaa, harmaata.
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #38 : 26.08.11 - klo:13:38 »

Orttopedi näytti nilkan kuvaa josta näkyi pieni "pallukka". Sanoi että kirurgisen porauksen vaatisi. Samalla otettaisiin levyt ja mutterit pois. Pitäisi taas olla varaamatta jalalle 6 hkoa. Se tietäisi mun tapauksessa pyörätuolissa kun en osannut/pystynyt keppejä käyttämään. Mä sanoin että yritän jatkaa näin ja jos tilanne huononee niin palataan asiaan. Ortopedi sanoi että viisas päätös ja jos vaiva pahenee,  palataan asiaan.
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #39 : 26.08.11 - klo:13:38 »

Mun äiti oli lapsena lyönyt kirveellä polveen... ni se itki sitä, että sukkahousut meni rikki. [:-I] No ehkei siinä sitte ihan kauheen pahasti käynyt, mut kumminnii.
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #40 : 26.08.11 - klo:14:02 »

Keikahin minäkin tässä muuan talvi taaksepäin oikein komeasti, ketään ei näkyny niin ei kannattanu kirvatakaan.

Marlelle tsemppiä... nilkka kyllä on ilkeä juttu kipeänä. Mulla on onneksi aika parantanut ja taas mennään.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Sus

• Vieras
« Vastaus #41 : 26.08.11 - klo:14:06 »

Mä täällä siirtelen feisbukista pöntölle muitten laittamia juttuja - näköjään. :-))

Frankie (kissa) on masentunut... ( tai muuten vaan uninen...  :-)) [:-I] )

http://www.youtube.com/watch?v=iR6L256VyFQ&feature=player_embedded
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #42 : 26.08.11 - klo:14:07 »

Ai toi vissiin olikin jo eläinosastossa. No olokoon. :-))
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #43 : 26.08.11 - klo:14:33 »

Evikselle paranemisia  [:30]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #44 : 26.08.11 - klo:15:03 »

Viikon työt tehty, viikonlopun kauppareissu tehty ja nyt omassa pihassa  [KIPPIS]
Päiväunille suuntaan seuraavaksi, jos Pasi vaan malttaa pysyä töissä iltaan asti!
Naapurissa, 2 talon päässä, on huomenna remontinvalmistumisjuhlat. Ilotulituskin on illalla ohjelmassa! Ihan hauska kuulostella, millaiset pippalot pitävät! Naapureita ei valitettavasti kutsuttu, mutta ilmoituksen olivat jättäneet eilen postilaatikkoon!

Sivu luotiin 0.055 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.