Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 27.08.2011  (Luettu 1367 kertaa)

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 27.08.2011
« Vastaus #45 : 27.08.11 - klo:14:13 »

Grillaisko nuo naudanpihvit nyt vai just kolmen maissa, kun naapuriin saapuu mahdollisesti nälkäisiä juhlijoita?  [:-DD] Jos siellä onkin varattu vieraille isot kulhot salaattia patongin kanssa ja pihalla leijuu ihana grillatun lihan tuoksu!  [:-P]

Kylläpä mä olen pirullinen ihminen  [;-)]
Ei vaan, pilkka saattaa käydä omaan nilkkaan: varmasti illalla, kun itselle tulee uudestaan nälkä, siellä laitetaan grilli kuumenemaan!  :-))

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #46 : 27.08.11 - klo:14:15 »

Olipa tänne tullut hauskoja juttuja kuninkaasta ja kuningattaresta :-))

Olisi tarvinnut siivota, mutta sitten jämähdin telkun viereen katsomaan uusintoja neljän tähden illallisista. Ajelin vielä nurmikon ja kävin suihkussa kun tuli niin hikiki, ja nyt ei viitsi ruveta siivoamaan. No, ei meillä nyt niin hirveän likaista ole. Siivoan sitten kun saan inspiksen.
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #47 : 27.08.11 - klo:14:41 »

Grillaisko nuo naudanpihvit nyt vai just kolmen maissa, kun naapuriin saapuu mahdollisesti nälkäisiä juhlijoita?  [:-DD] Jos siellä onkin varattu vieraille isot kulhot salaattia patongin kanssa ja pihalla leijuu ihana grillatun lihan tuoksu!  [:-P]

Ei vaan, pilkka saattaa käydä omaan nilkkaan: varmasti illalla, kun itselle tulee uudestaan nälkä, siellä laitetaan grilli kuumenemaan!  :-))

[:-DD] :-))
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #48 : 27.08.11 - klo:14:50 »

Viimeksi, kun paistoin lettuja, niin tuli mieleeni, että kuinkahan moni on ves kielellä, kun letun tuoksu täyttää rappukäytävän?
Ainakin tässä rapussa tietää, jos joku tekee voimakastuoksuista ruokaa.

Mulla on ihme väsymystä.  Pää painaa ku synti.  Johtuisko tuosta hapettomasta ilmasta?  Ruuan tein ja söinkin. 
Siinäpä ne tärkeimmät tekoset.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #49 : 27.08.11 - klo:14:52 »

Välissä oleva naapuri alkoi häärätä painepesurin kanssa... Oliskohan kuitenkin kannattanut kutsua naapurit edes pistäytymään lasillisella?  [:-DD]

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #50 : 27.08.11 - klo:14:53 »

Viimeksi, kun paistoin lettuja, niin tuli mieleeni, että kuinkahan moni on ves kielellä, kun letun tuoksu täyttää rappukäytävän?

On muuten oikeesti inhottavaa tuntea lätynpaiston tuoksut!  [:´((]
Kannattaa laittaa taikinaan ihan hiukan vaniljasokeria, niin tuoksu on vielä ikävämpi!  [:´((]

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #51 : 27.08.11 - klo:14:56 »

Välissä oleva naapuri alkoi häärätä painepesurin kanssa... Oliskohan kuitenkin kannattanut kutsua naapurit edes pistäytymään lasillisella?  [:-DD]
:-)) Hitsi sun kanssas!!  [:-DD]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #52 : 27.08.11 - klo:15:01 »

On muuten oikeesti inhottavaa tuntea lätynpaiston tuoksut!  [:´((]
Kannattaa laittaa taikinaan ihan hiukan vaniljasokeria, niin tuoksu on vielä ikävämpi!  [:´((]
Enhän mä ole tuota vaniljasokeria älynnyt laittaa lettutaikinaan.  Kiitti vinkistä! 
Seuraavalla kerralla kun paistan  [:25] lettuja, niin varmasti tulee nami tuoksut rappukäytävään.
Täytyy laittaa väliovi auki, jotta varmana tuoksu leviää.  :-))
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #53 : 27.08.11 - klo:15:05 »

Toinen vastustamaton tuoksu on, kun joku leipoo pullaa. Aaaaaah namnam.
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #54 : 27.08.11 - klo:15:35 »

Nymmää katoan vähintään pihalle puuhasteleen. Moikka. [:59]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #55 : 27.08.11 - klo:16:18 »

Litra sylkeä valuu suuhun kun ajattelenkin lettuja. Nam.... [:-)]
Minun puoliso kyllä tekee maailman parhaat letut...laittaa niihin aavistuksen kanelia ja voi että ne on hyviä.
Ihan on naapuritkin saaneet niitä maistaa, siis olen vienyt maistiasia muutamille [:-)] ja erittäin maukkaaksi ovat ne todenneet.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #56 : 27.08.11 - klo:16:31 »

Kuitenkin Kaarin pönkkäsit vielä postiluukunkin raolleen.  [:-DD]
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #57 : 27.08.11 - klo:17:03 »

Mitenköhän minun silmät nyt osuvat kaiken aikaa näihin törkyihin luonnossa. Nämä roinat olivat Vääksyssä ihan rantaviivalle jätetty. Onko se niin vaikeaa viedä roskansa kaatopaikalle jos ei roskiksia omasta pihasta löydy [:-I]

Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #58 : 27.08.11 - klo:17:16 »

Tuo on kyllä niin kamalan näköistä.

Onko meidän tietsikka jotenkin seonnut, vai mikä on, kun minun pitäisi kirjoittaa googleen vaikka esimerkiksi "sieni", niin kirjoituskenttään ei tule mitään, mutta kirjanmerkeissä värittyy siniseksi ässällä alkava sana, esim. "sää"
Mitähän minä olen painanut, että se noin toimii?
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #59 : 27.08.11 - klo:17:26 »

Minun kone tekee joskus samaa. Sammutan koneen ja käynnistän uudelleen niin toimii normisti.
Joskus ei suostu edes tekstiä kirjoittamaan kuten äskenkin tapahtui sammutin ja käynnistin uudestaan nyt pelittää [:-)]
Kirjattu
Arvo Ylppö

Sivu luotiin 0.053 sekunnissa. 17 kyselyä tietokannasta.