Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 27.08.2011  (Luettu 1334 kertaa)

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 27.08.2011
« Vastaus #90 : 28.08.11 - klo:00:11 »

Kuinkahan paljon vesilinnut häiriintyy kun mökkirannoilta paukutellaan rakettipata tulitusta, sunmuuta paukutusta.  [:-I]

Ja sorsan metsästys alkoi jo jokunen päivä sitten... Eiköhän ne tässä vaiheessa syksyä ala olla jo valmiita vaihtamaan maisemaa ja valmistautumaan syysmuuttoon? Toivotaan ainakin niin!  [:-)]

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #91 : 28.08.11 - klo:00:14 »

Kuinkahan paljon vesilinnut häiriintyy kun mökkirannoilta paukutellaan rakettipata tulitusta, sunmuuta paukutusta.  [:-I]

Ja sorsan metsästys alkoi jo jokunen päivä sitten... Eiköhän ne tässä vaiheessa syksyä ala olla jo valmiita vaihtamaan maisemaa ja valmistautumaan syysmuuttoon? Toivotaan ainakin niin!  [:-)]

Toivotaan tosiaan et lähtevät jo muihin maisemiin.  [:-)] 
Vaikea varmaan huomenna onnistua sorsapaistia saamaan, sorsat voi olla kadoksissa.  [:-DD]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #92 : 28.08.11 - klo:00:16 »

Vaikea varmaan huomenna onnistua sorsapaistia saamaan, sorsat voi olla kadoksissa.  [:-DD]

Olisko sun ruokalistalla ollut sorsaa huomenna?  [:-DD]
Ei varmaan kannattaisi täällä mainita, mutta olen kerran syönyt sorsaa ja se oli ihan älyttömän hyvää!  [:-P]

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #93 : 28.08.11 - klo:00:26 »

Olisko sun ruokalistalla ollut sorsaa huomenna?  [:-DD]
Ei varmaan kannattaisi täällä mainita, mutta olen kerran syönyt sorsaa ja se oli ihan älyttömän hyvää!  [:-P]

Ei todellakaan mulla olis ollut sorsapaistia huomenna ruokalistalla.  :-)) 
En ole koskaan tietääkseni syönyt sorsaa, vois tosiaan olla hyvää luomuruokaa.  [:-)]
Haulikolla ampuvat järvelläpäin vieläkin. :-O
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #94 : 28.08.11 - klo:00:38 »

Ei näin pimeällä näe, mitä ampuu! Tyhmät äijät!  [NO]
Naapurissa bileet jatkuu. Meillä taidetaan kohta mennä puhtaiden peittojen, tyynyjen yms väliin nukkumaan!  [:60] [:60]

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #95 : 28.08.11 - klo:00:50 »

Samoin tällä, ampuma "bileet" jatkuu.  :-O
Kohta myös puhtaiden ja tuuletettujen petivaatteiden väliin nukkumaan.  [:-)]   Öitä.  [:6]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #96 : 28.08.11 - klo:01:52 »

Nukahdin sohvalle ja taidan mennä jatkamaan unia sänkyyn.

Joku kuusikymppinen nainen oli hukkunut. En tiedä vielä, oliko tuttu. Sen takia meni ambulanssi.
Kirjattu

Evis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #97 : 28.08.11 - klo:07:57 »

Evis, saitko sä sitten heti ruveta kävelemään operoidulla jalalla?
Keppien kanssa pari viikkoa osavarauksella. Olin s-lomalla 4 viikkoa, mutta parani nopsaan verrattuna siihen eka leikkaukseen. Mullakin oli kasvattanut molemmin puolin levyjen ja ruuvien päälle sidekudosta ja joutui kaivamaan ja poraamaan ne sieltä irti. Oli muutaman päivän kyllä tosi kipee, mutta sitten kun parani, niin kaikki kivut oli poissa. Edelleenkin suosittelen ruuvien ja levyjen poistoa [:-)]
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #98 : 28.08.11 - klo:11:32 »

Tässä tämä kuva vielä kerran. "pallukka" on tuon mustan pilkun alla, eli näyttäisi siltä että nuo levyt ei kenties ole koko kivun aihe vaan tuo "pallukka". Kyllä mä sittenkin seuraan sen mahdollista kasvamista ja siedän kipuja ennemmin kuin 6 vkoa pyörätuolissa ja lääkäti tosiaan sanoin että "viisas valinta". olisi pitänyt kysyä että miten niin?  Kysymyksiä nousi vasta kotona lisää vaan liian myöhäistä nyt [:-I] Ja mistä sen voi tietää etteikö se "pallukka" kasva takaisin taas 2-3 vuoden sisällä, ainakin niverikot on yleisiä näiden murtumisien jälkeen.

« Viimeksi muokattu: 28.08.11 - klo:12:22 kirjoittanut Marle »
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #99 : 28.08.11 - klo:11:42 »

Sacha Lodgessa on perhostalo: http://www.larc1.com/ecuador/sacha/sl_bflys.html
Niinköhän sitä pääsee kuvaamaan perhosiakin?  :-))

Tuttava pariskunta oli aikoinaan käynyt Equadorissa ja kertoi että siellä suunnallla oli katseen kokoisia HÄMÄHÄKKEJÄ.   :-O [:-DD]

Juu, ne on kuulemma niin isoja, että voivat napata pikkulinnun saalikseen. :-O  Sit toi meidän hämppä-kammoinen pelkää vain ja ainoastaan Sacha Lodgen kapok-puuhun rakennettua lintutornia. Niin, sillä on myös korkean paikan kammo!
http://www.larc1.com/ecuador/sacha/index.html. Etusivulla näkyy se järkky torni; olisko 56 metriä. Ja riippusilta 36 metrin korkeudessa!

Pitäiskö mun listata kaikki, mitä mä pelkään? Alkaen koko reissun ajan 12 noususta ja laskusta lentokoneessa? Sitten esim Sacha Lodgeen parin tunnin venematka, ei vessaa. Anakondia. Hyttysiä. Kämppä pitää varmaan tsekata tosi huolella aina taskunlampun kanssa ennen nukkumaan menoa. Ecuadorin ruokaerikoisuus on MARSU! Kuolenko mä nälkään, sillä mä en halua syödä marsua.  [:´((]

Valot päälle nukkuessa, ötökät ei tule niin herkästi. Kokovartalopuudutus lennoilla  :-)). Marsua syödessä mielikuvitus päälle ja ajattele että se on poroa  [:-P]
Pasin korkeanpaikankammo on vähän vaikeampi tapaus, no ei katso alaspäin, laput silmille kuin hevosilla (Tainalta saa varmaan lainaan  :-)))

luin, että ....pomoa.  [:-DD] :-))
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #100 : 28.08.11 - klo:17:46 »

Messilään varmasti palamme taas keväällä, paikka on viihtyisä ja hyvin hoidettu.  [:-)]
Miinuksena Karavaanarit ohjelman anti, meitä taviksia se ei todellakaan kiinnosta.

Varmaan teitä normi karavaanareita on suurempi porukka kun tätä julkkuporukkaa. [:-)]
Itsekin Messilän rannassa olen aika usein uimassa käynyt ja Veran kanssa kiikaroimassa tipusia
siellä rannoilla.

Hieno viikonloppureissu oli. Kevättä ootellaan.  [:-)]
Jotenkin "tökki" juuri tuon ohjelman vuoksi meno sinne. Minulle ei siis toiminut mainoksena, onneksi paikka oli ihan yhtä mukava kun ennenkin.  [:-)]
Kirjattu

Mutunen

• Seniori
  • Poissa Poissa
« Vastaus #101 : 29.08.11 - klo:09:19 »

Onnittelut Kirstille, kun merkkipäiväkin on ollut.  :-))[KIPPIS]
Kirjattu

Kukkanen

• Jäsen
  • **
  • Poissa Poissa
« Vastaus #102 : 02.09.11 - klo:02:07 »

Kiitoksia kaikille onnitteluista.
Ihanaa oli juhlia merkkipäivää välimerellä.  [KIPPIS] [KIPPIS] (Nuo ovat shampanjalaseja)
Kirjattu

Sivu luotiin 0.058 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.