Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 2.9.2011 - Perjantai  (Luettu 869 kertaa)

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: 2.9.2011 - Perjantai
« Vastaus #30 : 02.09.11 - klo:14:44 »

Kiitokset toivotuksista  [:-)

Oma olo onkin paljon parempi jo, kun sain nukuttua melkein kaksi tuntia.
Otso jäi vielä köllöttelemään, en raaskinut väkisin herättää.
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #31 : 02.09.11 - klo:15:35 »

Ai päivää Lapista! Kylmää on, ihan paleli kun ulkona kävin. Ei kiva, syksy tulee ja pimee märkä talvi, yäk.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Evis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #32 : 02.09.11 - klo:16:42 »

Perjantain iltapäivää  [:-)]
Ny on jumpattu ja uitu taas sytämen kyllyydestä.  [:-)] Massu täynnä ruokaa ja karkkipussi koneen vierellä seurana, joten ei valittamista elossa tällä hetkellä  [:-)] Edelleen ulkona sataa ja paistaa vuoronperään, just kun ehtii ajatella että ulos menisi, niin jo tullee vettä taivaan täydeltä ... No tietenkin se on pukeutumiskysymys, mutta kun sitten ei muuta ehtisi kuin pukemaan ja riisumaan niitä saderensseleitä  :-)) eli parasta pysytellä tupa-akkana  [:-)] 
Mukavaa kun Anninnan olo jo kohentunut, toivottavasti Otsokin paranee pian
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #33 : 02.09.11 - klo:16:48 »

Alku iltaa jälleen! [:-)]
Täällä tulee kanssa nyt justiin taivaan täydeltä vettä ja välillä aurinko paisteleepi puolipilviseltä taivaalta. :)
Mittarissa nyt +14,1 astetta.

Hyvä ollakin nyt sisätöissä, no nyt se sitten melkeen lopahti. Se sade siis.  [:-DD]  [:-)]
Kohta laittamaan päivällistä, kunhan saan nää muutamat paprut tästä hoidettua. :)

Hyvää iltaa vielä toivotaan kaikille! [8-)]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #34 : 02.09.11 - klo:17:03 »

Kävin kuulemassa verikokeen ja pissikokeen tulokset. Kaikki loistavia. VHH sopii mulle, kuituja pitää syödä vähän enemmän ja rypsiöljyä.
Nyt laitoin marja-aroniakattilan huvimajaan levylle, muhikoon siellä, huomenna siilaan ja laitan langat.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #35 : 02.09.11 - klo:17:19 »

Huomenta,

Maha on hirveän oloinen, kun en saanut nukuttua kuin muutaman tunnin. Otso on vähän kipeänä, joten ei oikein uni maittanut ja minulla liian vähät unet käy mahaan. Otsolla on flunssaa ja pikkaisen lämpöä. Ollaankin tänään kotona. Jospa se siitä viikonlopun aikana menisi ohi.

Mulle taas tulee huonoista unista (aamuvuoro) ihan krapulainen olo. Se menee aaltoina; välillä menee tosi lujaa ja tuntuu, että voisi lentää.... Ja hetken päästä toivon kuolemaa! Onneksi tällä viikolla sai suht hyvin nukuttua, eikä tarvinnut nukkua päikkäreitä= yöllä ei sitten nukuta!

Toinen aamuviikko tulossa perään. Oletteko koskaan kuulleet mun kehuvan, miten on ihanaa mennä hammaslääkäriin? No, nyt olen toooosi iloinen keskiviikon klo 12 hammaslääkäristä, kun sain yhden päivän vaihdettua iltavuoroksi  :-))

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #36 : 02.09.11 - klo:17:34 »

Otsokin on ollut ihan pirteä unien jälkeen eikä tauti ole ainakaan pahempaan suuntaan mennyt  [:-)]

Vai ootelee se Kaija hammaslääkäriä  :-O  [:-DD]

Telkkisen ystävä oli saanut hyviä uutisia  [:5]
Iipan tuloksille myös [:5]
Kirjattu

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #37 : 02.09.11 - klo:17:37 »

Ymmärrän kyllä tuskasi Sus.  [:-/]

Yritin tännään ehtiä errään firman tietoja netistä, että olisin vaihtanu nimen, tunnuksen ja liittymän. Sukupuolta en nyt justiinsa kehtoo vaehtoo.

Kuuteen (6) vuoteen en oo saanu sieltä mittään muuta ku laskun kerran vuojessa. Enkä kettään kiinni. Vaikka oon yrittäny ehtiä yhteystietoja joka vuos. Suurinpiirtein tähän sammaan aekaan. 

Tännään tuli taas postia vanahalla nimellä. Etu- ja sukunimi oli väärin. Ei siis paljoo. Keljuilivat postin mokomat, vaikka osote oli ihan oikee.  Ossaavatpahan postista semmosen vähänki laskunnäkösen kantaa kottiin ihan iliman apuja.  Niin ne onnettomat luuli tätäki laskuks, vaan erehtyvätpä tällä kertaa.  [:-DD]

Mutta ku oot saamassa jostain jottain, ni yhen kirijaimen väärinkirijotus tyssää koko homman. Ja jäät iliman sitä kuulussaa Amerikanperintöö. Eiköhän ne ymmärrä  suomee, eikä savvoo. Ei hilijaa, eikä kovvoo. [:-DD]

No löysin yhen ns. ASIAKASPALAVELUNUMERON, johonka soitin. No siellä oli enämpi hurrinkielinen tytteli, joka ei ymmärtäny ongelmastani yhtään mittään. Eikä varmaan tästä minun suomenkielestä. Eikä varsinkaan tästä Oulun murteesta.  Hän sano äkkiä, että hänpä yhistää yhelle gurulle, joka ihan varmasti tietää. Oottelin hyvin toiveekkaana.  Kun olin aikani oottanu, ni paninpa puhelimen kiinni. Jos olisin jääny oottammaan, ihan takkuulla vieläki oottasin.  Ja vaikka maaliman tappiin asti. Heijän kans on sitten niin pirun vaikeeta informoitua. Puolin ja toisin.  [:-I]

Nyt ihan syvästi ja maahan asti harkihen siirtymistä jonkun toisen firmarukan vaivoiks. Ja justiinsa ruppeen tässä arpommaan, kuka onnellinen minut tännään saa. Ne kun ei raukat ollenkaan tiiä mikä niitä ootta. Mihinkä ne ruppee. Ja kenenkä kanssa. Tapani tulevat tuntemmaan. Niinku sano kerran yks kaveri. Tapani nimeltään.

[:-DDD] [:-DDD] [:-DDD]
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #38 : 02.09.11 - klo:18:02 »

Voi Marleena, miten osaatkaan näistä harmillisistakin asioista kertoa pilke silmäkulmassasi [:-)]

Iipalle hyville uutisille [:5]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

-muru-

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kotka
« Vastaus #39 : 02.09.11 - klo:19:19 »

Puhelimessa minäkin tässä pari päivää viettänyt. Odotellen. "Teitä palvellaan pian. Kiitos kärsivällisyydestänne!" Enkä minä oikeastaan enää ollut ollenkaan kärsivällinen mutta minkäs teet. Pakko odotella. Ja eilen lupasivat sitten soittaa kun ihminen joka viimein vastasi ei tiennytkään mitään. "Ei osannut sanoa".
Arvatkaa soittiko tänään ????
.
No EI !   Se olin minä kun soitin TAAS.  "Teitä palvellaan kohta. Kiitos kärsivällisyydestänne!"  Voiko tässä muuta kuin  [:-DD] [:-DD] [:-DD]
Ja laitos jonne soittelin oli paikallinen PUHELINLAITOS . Haloooo, hyvin menee!

Muuten vähän alamaissa. "Farmikin" katkolla. Ei jaksa. Harvinaista minulle.

Katsoin noita omia aiempia kirjoituksiani. Eikö kukaan "uskalla" kirjoittaa perään kun minä olen jotain kirjoittanut ?  :-O Murun synkkiä yksinpuheluita  [:-DDD]
Ei tarvi pelätä. En nielaise, ainakaan purematta.

Mutta kyllä se tästä.
Mukavaa viikonlopun alkua pönttöläisille!
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #40 : 02.09.11 - klo:22:09 »

No mie uskallan nyt ainakin Murun perrään kirjoittaa  [:-)]

Eipä tässä kyllä erityisiä asioita ollut. Nukuttaa, joten pötkölleen.
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #41 : 02.09.11 - klo:22:48 »

Kaupungin kupeessa oli tällaisia lintuja aivan älyttömästi.

Mitä lintuja noi on?  Varpusiako?  Väri on jotenkin outo.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #42 : 03.09.11 - klo:07:49 »

Kaarin, kyllä ne on varpusia!  [:-)]

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #43 : 03.09.11 - klo:10:33 »

Kiitos, Kaija.  [:-)]
Mua hämäs toi väritys.  Miellän, että varpuset on pulleita, pieniä harmaankukertavia lintuja.
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #44 : 03.09.11 - klo:10:36 »

Nyt kun tarkemmin katoin tuota aikaisempaa kuvaa, niin kyllä linnuissa samaa on. 
Alempi on ollut useammin ruokaaikana kotona.  :-))
Kirjattu

Sivu luotiin 0.054 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.