Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Maanantai 5.9.2011  (Luettu 697 kertaa)

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Maanantai 5.9.2011
« Vastaus #15 : 05.09.11 - klo:10:39 »

Huomenta.
Sen verran puista lentelee keltaisia lehtiä, että on kauniin näköisiä kultahippuja auringonpaisteessa.  [:-)]

iipa,  [:30]
Hyvää maanantaipäivää kaikille.  [:45]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #16 : 05.09.11 - klo:10:49 »

Maanantai aamupäivää. On oikein hieno aurinkoinen aamu. Käytiin lenkillä rannassa ja yllärinä siellä oli tylli rantaviivalla hyönteisiä
napsimassa. Viime syksynä sama ihanuus ilahdutti minua. [:-)]

Iipalle tähänkin päivään jaksamista.. [:30]

ja kaikille pönttöläisille Hyvää alkavaa viikkoa toivotan.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #17 : 05.09.11 - klo:12:43 »

Hyvvää Positiivareiden virallistammaa Positiivisuusviikkoo kaikille!   :-))

Aurinkoinen paistelleepi ja hellettä on luvassa, siis 18 pussaa.  :-))

Otsolle pittää sannoo, että laittaa huomenna sen tutin taskuun.
Kulukee siellä mukana vähemmällä vaivalla. Ja on helepompi
tarvittaessa otaa käyttöön.  :-))

Positiivarit

TENAVATUOKIO

Neljävuotiaan poikani ja vuotta
häntä nuoremman kaverinsa leikit
muuttuvat miltei aina kinastelusta
kovaääniseksi riitelyksi. Ohjeistin
poikaani puolustamaan mielipidettään
fiksummin. Jonkin ajan kuluttua oli
taas täysi kina käynnissä ja kuulin
poikani sanovan painokkaasti: "Tämä
on minun mielipiteeni tästä asiasta!"
Kaveri tunsi jäävänsä häviölle ja
kysyi hädissään: "Missä mun on?"

-Äitee

:-))
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #18 : 05.09.11 - klo:15:29 »

Käytiin työkaverin lapsen rotinoilla  [:-)] Johan tuo lapsikin on kerennyt neljän kuukauden ikään, mutta päätettin, että mennään kesälomien jälkeen, niin kaikki pääsee mukaan, muttei päässyt sittenkään. Mukavahan sitä oli pientä miestä sylissä pidellä. Toinen vaan meinas syödä miun hiukset  [:-DD]
Kirjattu

Matkijalintu

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #19 : 05.09.11 - klo:16:37 »

Olin Suomessa hautajaiskeikalla, mutta sain 4 elistä. Myös löysin nuoria lintuja Haagassa. Merkkasin tän punarinnaksi, tuliko oikein.

ehdin tavata Karri Scops Jutilan joka kyläpöllösen löysi, koska tunsin Karrin jo ennen.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #20 : 05.09.11 - klo:16:55 »

Käytiin työkaverin lapsen rotinoilla  [:-)] Johan tuo lapsikin on kerennyt neljän kuukauden ikään, mutta päätettin, että mennään kesälomien jälkeen, niin kaikki pääsee mukaan, muttei päässyt sittenkään. Mukavahan sitä oli pientä miestä sylissä pidellä. Toinen vaan meinas syödä miun hiukset  [:-DD]

Kuulostaa huolestuttavalta  [:-DD]

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #21 : 05.09.11 - klo:17:02 »

Iltapäivää peiton alta!
Mä olen ihan herne nenässä, kun auto pitäis katsastaa tällä viikolla. Viime viikolla siitä paloi parkkivalon polttimo ja mä olen sen jo kertaalleen avannut ja katsonut, millainen on H10 12V 10W, joka siihen sopii. Tarjoustalossa on vaikka mitä muita, mutta ei tuota!  [:-//]
Huomenna varmaan taas väsy ja töiden jälkeen kampaaja. Keskiviikkona vapaa-aika menee hammaslääkärissä. Nyt täytyy melkein pyytää Pasilta apua...

Väsyneenä on sietokyky aika nollassa! Hyvä etten alkanut  [:´((] siinä lamppuhyllyjen välissä ihan kiukusta!

Illan jauhelihakiusaus valmiina uunia varten. Kipeä teini nukkuu ja mä jätin lapun pöydälle, että jos herää, laittais sen uuniin sopivasti ennen Pasin tuloa. Mä aion kanssa huilata hetken. Tod.näk. Pasi joutuu sen hoitamaan uuniin, kun kaikki väki nukkuu ja silleen!

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #22 : 05.09.11 - klo:17:21 »

Kuulostaa huolestuttavalta  [:-DD]

Ei kuulosta  [:-DD] Vaikka äiti olenkin, niin vauvakuumetta ei pienet vauvat aiheuta  :-O
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #23 : 05.09.11 - klo:18:26 »

Iltaa!

Ihana aurinkoinen syyspäivä on ollut!
Mulla vaan on joku ihme vaiva lonkassa/nivusessa tai jossain siellä suunnalla, ja välillä sattuu niin ettei meinaa päästä kävelemään.

Nyt alkaa vahvasti näyttää siltä että Pertunmaan Kolulle on löytynyt ostaja, huomenna ratkeaa. Pitäkääs kaverit peukkuja pystyssä!

Repe kävi katsastamassa meidän auton tänään, eipä mennyt läpi, mikä oli jo tiedossakin. Korjaamolle pitää viedä, koska takapäästä on kuulunut jo pidemmän aikaa kolahdus kun ajaa johonkin töyssyyn.

Kyllä nää päivät on lyhyitä, juuri mitään en saa aikaiseksi, vaikka en aamulla nuku edes pitkään vaan nousen tuossa 7-8 maissa viimeistään. Sit vaan yhtäkkiä huomaan että on iltapäivä ja kello jotain 15 ja Repe tulee töistä.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #24 : 05.09.11 - klo:19:05 »

Hellouuu... jo oli tänään ankeaa lähteä aamulla töihin, oli ihan hämärää ja 8 astetta lämintä. Selkeästi syksy koittanut. Iltapäivällä olikin ihan toinen meno, aurinko mollotti ja 20 oli lämmintä.

Oli niin ihana viikonloppu, oltiin Jarin kanssa mun äidin luona ja päästiin mukaan tekemään ihan oikeaa rosvopaistia. Hitsi kun oli hyvää. Maanantai-aamu koittikin sitten liian nopsaan ja arki oli totisesti työntäyteistä ja aika rankka työpäivä oli.
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #25 : 05.09.11 - klo:19:11 »

Ihana aurinkoinen syyspäivä on ollut!
Mulla vaan on joku ihme vaiva lonkassa/nivusessa tai jossain siellä suunnalla, ja välillä sattuu niin ettei meinaa päästä kävelemään.

Nyt alkaa vahvasti näyttää siltä että Pertunmaan Kolulle on löytynyt ostaja, huomenna ratkeaa. Pitäkääs kaverit peukkuja pystyssä!

Kyllä nää päivät on lyhyitä, juuri mitään en saa aikaiseksi, vaikka en aamulla nuku edes pitkään vaan nousen tuossa 7-8 maissa viimeistään. Sit vaan yhtäkkiä huomaan että on iltapäivä ja kello jotain 15 ja Repe tulee töistä.

Kaunis sää oli täälläkin, koetin täysipäiväisesti nauttia. [:-)]

Toivottavasti vaiva helpottaa nopsaan !  [:72]
Kolun myynnin edistymiselle !  [:72]

Ajatteles Tiina, työssäollessa ennätit hoitaa samat asiat ja vielä hoitaa äitisikin asiat.
Niin sitä oppii tähän hiukan joutilaampaankin oloon.  :-))

Kirjattu

jatta

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #26 : 05.09.11 - klo:19:20 »

Tiina, kun jäin pois töistä, tuli samanlainen vaiva kuin sinulla jalkaan/lonkkaan.  [:-(]

Kävelin innoissani liikaa, kun oli vapaata. On jo vaivannut melkein vuoden. Jalka pettää joskus väärässä asennossa. Lääkäri lupasi keväällä lähettää lähetteen jonnekin, ei ole vielä kuulunut mitään.
Kunnes palataan täältä kesämaasta Keravalle on mentävä uudelleen tohtorin puheille.
Rtg-kuva on otettu ja siinä ei ollut mitään näkyvissä, normaalia ikäkulumaa vain.

Tosin selkä saattaa olla myöskin yksi syy. Nikamat kuluneet jne.. Tietty on jo kaikenlaista.
Mutta on mentävä näillä voimilla ja tuntuu vieläkin aivan ihmeelliseltä ja uskomattomalta tämä vapaus. Olen vieläkin ihmeissäni voiko olla näin mukavaa.  [:-)]
Äidin vointi kyllä tosin pitää asiat tärkeysjärjestyksessä. Muisti on mennyt nopeasti alaspäin.  [:-(]

Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #27 : 05.09.11 - klo:19:35 »

No voi, paranemista Jatta sun jalalle.
Hirvittää jos tää mun vaiva kestää kans noin kauan [?]. Lääkärissä en oo vielä käynyt mutta jos ei tokene niin täytyy mennä.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #28 : 05.09.11 - klo:19:56 »

Kolun myymiselle peukutuksia [:72] Tiinan lonkalle/nivuselle pikaista paranemista.  [:1]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Risto

• Vieras
« Vastaus #29 : 05.09.11 - klo:20:27 »

Olin Suomessa hautajaiskeikalla, mutta sain 4 elistä. Myös löysin nuoria lintuja Haagassa. Merkkasin tän punarinnaksi, tuliko oikein.

Meidän pihassa punarinnat ovat punarintaisia, mutta tuosta linnusta en tiedä sanoa?
Kirjattu

Sivu luotiin 0.058 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.