Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Maanantai 5.9.2011  (Luettu 699 kertaa)

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
Vs: Maanantai 5.9.2011
« Vastaus #30 : 05.09.11 - klo:20:36 »

Iltaa jälleen! [:-)]
Täällä ollut sitten puolipilvistä ja hieman tuulta.
Mittarissa päivän ylin lukema oli +18,9 astetta ja nyt +12,7 astetta.

Iltapalalla olen ja sitten jonkin ajan päästä nukkumaan.

Hyvää maanantai iltaa toivotaan vielä kaikille!    [:22]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #31 : 05.09.11 - klo:20:44 »

Iltaa Vanhankylänniemen terv.k. päivystyksestä. Tuotiin teini taas lääkärille... Mikähän konitohtori sillä on eilen ollut, kun olo vaan huononee?
Aamulla aikainen herätys; toivottavasti täällä ei mene pitkään!

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #32 : 05.09.11 - klo:20:46 »

Taas on DC-netissä villiä menoa muutamassa ketjussa. Saa nauraa turvallisesti näytön takana.   [:-DDD]

Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #33 : 05.09.11 - klo:20:47 »

Iltaa Vanhankylänniemen terv.k. päivystyksestä. Tuotiin teini taas lääkärille... Mikähän konitohtori sillä on eilen ollut, kun olo vaan huononee?
Aamulla aikainen herätys; toivottavasti täällä ei mene pitkään!

Toivotaan että saisi kunnon tropit jotta olo helpottuisi!
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #34 : 05.09.11 - klo:21:09 »

Tiinalle paranemista! [:-)]

Kaija, toivotaan, ettei siellä teillä mene kauaa. Paranemista teinille! [:-)]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #35 : 05.09.11 - klo:21:15 »

Kiitokset toivotuksista!
Soitin töihin ja siellä on tilanne hallinassa, vaikka menisin myöhemmin töihin! Mun oppipoika on ollut reipas illalla! Ties vaikka tässä tulisi Hyvinkäälle lähtö; sit kyllä mä menen kotiin ja Pasi saa jatkaa ilman mua!

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #36 : 06.09.11 - klo:00:15 »

Ennustajaeukko täällä!  [:-DD]
Pasi ja Jenni lähtivät Hyvinkäälle; mä luovutin! Kävin suihkussa ja nyt mietin, miten osaan mennä nukkumaan, kun en tiedä, missä vaiheessa Pasi kolistelee kotiin!

Risto

• Vieras
« Vastaus #37 : 06.09.11 - klo:00:33 »

Pasi ja Jenni lähtivät Hyvinkäälle; mä luovutin! Kävin suihkussa ja nyt mietin, miten osaan mennä nukkumaan, kun en tiedä, missä vaiheessa Pasi kolistelee kotiin!

Eihän tuossa mitään hätää ole. Mene vain nukkumaan ja herää sitten, kun Pasi tulee kotiin.  [:-)] [:-)]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #38 : 06.09.11 - klo:00:41 »

Eihän tuossa mitään hätää ole. Mene vain nukkumaan ja herää sitten, kun Pasi tulee kotiin.  [:-)] [:-)]

Mä EN halua herätä parin tunnin unien jälkeen!
No, just Pasi soitti: ne käännytettiin Hyvinkäältä Meilahteen. Jippii! Hyvinkäällä ei ole ketään paikalla, joka ymmärtäisi kurkku-korva-jutuista! Olis niiden J-pään terkkarissa luullut tietävän sen?  [:-//]

Risto

• Vieras
« Vastaus #39 : 06.09.11 - klo:01:58 »

No, just Pasi soitti: ne käännytettiin Hyvinkäältä Meilahteen. Jippii! Hyvinkäällä ei ole ketään paikalla, joka ymmärtäisi kurkku-korva-jutuista! Olis niiden J-pään terkkarissa luullut tietävän sen?  [:-//]

Minun tyttäreni laittoi viestiä juuri Keski-Suomen keskusairaalasta, että toivottavasti hän pääsee kotiin, siis tänne meille jo ihan kohta.  [:-I]
Kirjattu

Risto

• Vieras
« Vastaus #40 : 06.09.11 - klo:03:09 »

Minun tyttäreni laittoi viestiä juuri Keski-Suomen keskusairaalasta, että toivottavasti hän pääsee kotiin, siis tänne meille jo ihan kohta.  [:-I]

Niin tyttö tuli kotiin.  [:-)] [:-)]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #41 : 06.09.11 - klo:08:34 »

Mä menin nukkumaan 02 ja heräsin 05.30, kun Pasi tuli kotiin ja laittoi kahvia. Istuttiin pihalla tupakalla ja juttelemassa; Jenni jäi Meilahteen sisään ja tänään tehdään nukutuksessa keuhkojentähystys tms ja otetaan ilmaa pois. Eli tää onkin nyt hiukan pahempi juttu...  [:-(]
Nyt mä olen taas nukkunut pari tuntia ja olen kahden vaiheilla, että otanko palkattoman vapaan. Ei huvita lähteä ihan tötteröpäänä  [NUT] ajamaan pariksi tunniksi töihin tekemään yhtä tuotetta ja sitten kiireellä takaisin kampaajalle tuohon meidän kulmille. Meillä on töissä aika hyvä tilanne, kun just "mun vastuualueella" huoltoa huomenna....

Onneksi Pasi tuntuu nyt nukkuvan ihan sikeästi!

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #42 : 06.09.11 - klo:10:51 »

Johan Jenniä koetellaan.  [:-(]  Onneksi vihdoin pääsi hoitoon.
Sietäis antaa huomautuksen aikaisemmille lekureille, kun pitkittivät taudin etenemistä.
Tietääkseni astmaa sairastavien, flunssaa potevien hengitysvaikeudet on otettava vakavasti.

Hyvä, että Riston tytär pääsi kotiin.  [:-)]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #43 : 06.09.11 - klo:16:50 »

Mä olen ihan herne nenässä, kun auto pitäis katsastaa tällä viikolla. Viime viikolla siitä paloi parkkivalon polttimo ja mä olen sen jo kertaalleen avannut ja katsonut, millainen on H10 12V 10W, joka siihen sopii. Tarjoustalossa on vaikka mitä muita, mutta ei tuota!  [:-//]

Keravan BMW:n huollosta löytyisi tuo polttimo. Ja hintaa 27€!  [:-/]
Mä olen noita yrittänyt guuglata; ei taida olla tavallisimmasta päästä?  [:-I]

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #44 : 06.09.11 - klo:19:46 »

Mä olen ihan herne nenässä, kun auto pitäis katsastaa tällä viikolla. Viime viikolla siitä paloi parkkivalon polttimo ja mä olen sen jo kertaalleen avannut ja katsonut, millainen on H10 12V 10W, joka siihen sopii. Tarjoustalossa on vaikka mitä muita, mutta ei tuota!  [:-//]

Keravan BMW:n huollosta löytyisi tuo polttimo. Ja hintaa 27€!  [:-/]
Mä olen noita yrittänyt guuglata; ei taida olla tavallisimmasta päästä?  [:-I]

Pasi kävi mun ohjeiden mukaista polttimoa hakemassa, mutta siitä huolimatta möivät MERKKIHUOLLOSTA väärän... eihän siinä auttanut muu kuin ajaa Keravalle vaihtamaan sitä. Nyt palaa taas parkitkin ja auton voisi katsastaa, jos saisi aikaiseksi!  [:-I]
Mitä tästä opimme: usko autoasioissa omaa vaimoa; älä huollon heppuja!  [:-DD]

Sivu luotiin 0.058 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.