Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tiistai 6.9.2011  (Luettu 1087 kertaa)

telkkinen

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
  • Lahti
Vs: Tiistai 6.9.2011
« Vastaus #30 : 06.09.11 - klo:15:13 »

Tiistaipäivää. Tuulee aikas kovin ja taivasta verhoaa tummat pilvet, että sadetta taitaa enteillä.
Päivä meni kampaajalla oikein rattoisasti. Parin tunnin aikana tuli taas maailmaa parannettua kummasti [:-)]
Ja kyllä hiuksetkin saivat vähän uutta väriä ja uudenlaisen leikkauksen.

Iipalle edelleenkin jaksamista [:30] kysäisenpä miten pikku koiruutesi jakselee [:-)]
« Viimeksi muokattu: 06.09.11 - klo:17:12 kirjoittanut telkkinen »
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #31 : 06.09.11 - klo:15:40 »

Hyvin jakselee!  :-)) Häntä nimitän vielä pieneksi vähä-älyiseksi, mutta on hää oppinut käskystä istumaan ja palloa hakee, kun vaan heitellä jaksaa. Pureminen on niin mukavaa, se on nyt ongelma, ei sana ei tehoa ja hampaat onkuin naskalit. Oikea tehotyttö, kunhan saadaan rokotukset kuntoon, me lähdetään katsomaan tokoa kun pentukoulua ei täällä järjestetä. Lindasta poikkee myös siinä että rakastaa peiton alla ja mielummin mun korvan juuressa nukkumista. Kai se älykin tuosta pikkuhiljaa kasvaa ja on se ihana ja lohdutus nyt, että on olemassa.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #32 : 06.09.11 - klo:16:34 »

Töistä ja organisaatioista puheen ollen, Kaijako se on suunnitellut Valio Olon uuden mainoksen  :-)) Se on aivan mielettömän hyvä  [:-DD] Siis se missä ne "bongarit" kuuntelee parabolilla murisevaa mahaa.

Mä en ole edes nähnyt moista mainosta! Idea kuulostaa hyvältä!  :-))
Mainostoimistohan nuo varmaan ideoi. On Valiolla kyllä yksi kovemman luokan bongari; damsa.

Nyt mulla on helppohoitoinen viidakkotukka. Tai sademetsätukka. On niin lyhyt, että rakkaan aviopuolisoni reaktio hiukan huolettaa.... se kun tykkäisi pitkästä tukasta  :-O [:-DD]

Ekaa kertaa elämässä annoin oikein nyppiä kulmakarvat ja nyt on ihan outo olo. Kulmat on ihan punaiset ja turvoksissakin. Niistä tuli aika ohuet....
Aika väsy olin, kun hankalassa asennossa hiusten pesupaikalla hoitoaine päässä kulmien nyppimisen aikana oli mukavan uninen ja raukea olo. Pidin silmiä kiinnin ja huilasin. Likka kysyi, että eikö ollenkaan satu...  :-O

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #33 : 06.09.11 - klo:16:44 »

Kotona taas   [:-)]
Pilvistä on ja vettäkin muutaman millin tipauttanut, nyt just ei sada ja melko lämmintä 16,5 astetta.
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
  • Lahti
« Vastaus #34 : 06.09.11 - klo:17:16 »

Hyvin jakselee!  :-)) Häntä nimitän vielä pieneksi vähä-älyiseksi, mutta on hää oppinut käskystä istumaan ja palloa hakee, kun vaan heitellä jaksaa. Pureminen on niin mukavaa, se on nyt ongelma, ei sana ei tehoa ja hampaat onkuin naskalit. Oikea tehotyttö, kunhan saadaan rokotukset kuntoon, me lähdetään katsomaan tokoa kun pentukoulua ei täällä järjestetä. Lindasta poikkee myös siinä että rakastaa peiton alla ja mielummin mun korvan juuressa nukkumista. Kai se älykin tuosta pikkuhiljaa kasvaa ja on se ihana ja lohdutus nyt, että on olemassa.

Miten toi kuulostaa ihan minun Veruskan ensimmäisen vuoden elämältä [:-)] :-)) nyt on Vera itse rauhallisuus. Ystävät sanovatkin, että taatusti olet koiran vaihtanut ettei voi olla sama koira kun pentuaika oli tooodella vauhdikasta ja tuntui ettei mikään oppi mennyt perille. Kohta voisin johonkin tottis kisaan ottaa osaa niin on nöyrä koira nyt minulla. Lempeällä puheella opetettu. :-))
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #35 : 06.09.11 - klo:17:48 »

Kiitos telkkinen, sanasi ovat lohduttavat!  :-))
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
  • Lahti
« Vastaus #36 : 06.09.11 - klo:17:53 »

Laita Iipa neidosta kuvia. Ihan ilolla niitä katselisi. Niin äkkiä pentuaika menee ohi.  [:-)]
Kirjattu
Arvo Ylppö

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #37 : 06.09.11 - klo:19:01 »

Iltaa ja terkkui Kuusamosta Pyrikseltä koko poppoolle! Mukava oli päivä, lintuja nähtiin sadoittain! 61 joutsenta, 40 kurkea, 18 riekon parvi, pyitä, teeriä, koppeloita ja kaks koskikaraa, joita kuvattiin tuntitolokulla. Aurinko paistoi ja oli lämmintä lähes 22 astetta. Nii ja nähtiin me vielä vareksia ja sepelkyyhkyjäkin yks puolensataa per laji. Pyriksen paratiisissa lintuja riittää  [:-)]. Kuvia laitan kuhan ehin, sauna ensin.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #38 : 06.09.11 - klo:19:06 »

Nyt on sellainen fiilari että on päästävä ulos vähäksi aikaa, merenrannalle. Aurinkokin näyttäytyy, sade meni ohitse. Varmaan ilmassa on raikas syksyn tuoksu  [:-)]
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #39 : 06.09.11 - klo:19:09 »

Kiitos Pyriksen terkuista.  [:-)]
Tiedossa siis paljon hyviä kuvia.  [:-)]
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #40 : 06.09.11 - klo:19:25 »

Kyllä vielä löytyy mereen menijöitä

Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #41 : 06.09.11 - klo:19:28 »

Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #42 : 06.09.11 - klo:19:47 »

Iltaa jälleen! [:-)]
Sadetta tuli iltapäivällä ja tuuli hieman rauhoittui, mutta nyt rakoilua pilvissä jo.
Mittarissa päivän ylin lukema oli +19,3 ja nyt +13,7 astetta.

Kohta laittamaan iltapalaa. :)
Paljon oli juttua tässä ketjussa sekä hauskaa että sitä elämän toistakin puolta.

Marleenalta hauska lasten juttu jälleen! :-))

Kivoja kuvia oli kanssa! [:-)]

Kiitos Pyriksen terkuista!  [:-)]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #43 : 06.09.11 - klo:20:18 »

Mellunkylänpuroa

Olin selkä puroon päin ja ykskaks lipesi jalka alta, hyvä kun en valunut puroon asti, maa vieri alta

Vaihteeksi toinen polvi, huomanette sorjan sääreni :-))

Mikä, oli iso

Mereen laskee

Kuulin oli iso

Hyttyset syö, kotiin siis.
« Viimeksi muokattu: 06.09.11 - klo:20:47 kirjoittanut Marle »
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #44 : 06.09.11 - klo:20:22 »

Kaunista
Kirjattu

Sivu luotiin 0.229 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.