Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tiistai 6.9.2011  (Luettu 1120 kertaa)

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Tiistai 6.9.2011
« Vastaus #45 : 06.09.11 - klo:21:23 »

minäkin tästä alan taas valmistautumaan Oulun reissua varten, onneksi saan nyt
kulkea taksilla päivittäin kotoa kun paineet aivoissa nousee niin vähän on olo kuin karkuun päässeellä ilmapallolla  :-))

Varmaan aika oudon tuntuinen olotila. Tsemppiä ja hyvää oloa toivottelen.  [:30]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #46 : 06.09.11 - klo:21:27 »

Meselle kiitokset Kuusamon ja Pyriksen terkuista. Mukava viettää päivää samanhenkisen immeisen kanssa [:-)] kuvat puhuvat jossain vaiheessa teidän reissustanne.

Marlelta aika syksyisen näköisiä kuvia..ehkä uimari ei ihan syksyä enteile...mutta polvesi vamma ei ihan hyvältä näytä, enempi kipeeltä. [:1]

Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #47 : 06.09.11 - klo:21:30 »

Voi miten kaunis kuva Telkkiseltä.
Marlelta myös kauniita kuvia.
Toivottavasti polveesi ei tullut mitään pahempaa.
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #48 : 06.09.11 - klo:21:42 »

Kiitos mese Kuusamon ja Pyriksen terkuista.  [:-)] [:-)]
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #49 : 06.09.11 - klo:21:44 »

Töistä ja organisaatioista puheen ollen, Kaijako se on suunnitellut Valio Olon uuden mainoksen  :-)) Se on aivan mielettömän hyvä  [:-DD] Siis se missä ne "bongarit" kuuntelee parabolilla murisevaa mahaa.

Mä en ole edes nähnyt moista mainosta! Idea kuulostaa hyvältä!  :-))
Mainostoimistohan nuo varmaan ideoi. On Valiolla kyllä yksi kovemman luokan bongari; damsa.

Ei näköjään ollut vielä youtubessakaan mainosta. Eilen taisin nähdä kaksi kertaa.
Niin varmasti on mainostoimisto ollut asiassa, tää oli ihan hyvin onnistunut  [:-)]

Marlelle, Tahmatassulle, iipalle ja kaikille muillekin tarvitseville  [:30]
Meselle ja Pyrikselle kiitokset Kuusamon terkuista  [:-)]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #50 : 06.09.11 - klo:21:58 »

Tahmatassulle myös minulta paljon lämpimiä aatoksia [:30]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #51 : 06.09.11 - klo:22:09 »

Tahmatassu on mullakin ajatuksissa!

Pasi tilasi Lontoosta sähkötupakan, joka tuli tänään. On toiveikas, jos sen kanssa voisi päästä tupakadta eroon. Mun makuun mentolikapseleista tulee liian hyvä maku. No, kai siihen tottuisi? Eipähän tarvisi talvipakkasilla mennä pihalle.

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #52 : 06.09.11 - klo:22:58 »

Ai, onko se sähkötupakka semmoinen, että antaa kunnon sätkyn kun sen "sytyttää", vois loppua sauhuttelu. [:-DD]
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #53 : 07.09.11 - klo:08:51 »

Tahmatassu on mullakin ajatuksissa!

Pasi tilasi Lontoosta sähkötupakan, joka tuli tänään. On toiveikas, jos sen kanssa voisi päästä tupakadta eroon. Mun makuun mentolikapseleista tulee liian hyvä maku. No, kai siihen tottuisi? Eipähän tarvisi talvipakkasilla mennä pihalle.

Mikä ihme on sähkötupakka? En oo ikinä kuullutkaan tuollaisesta. Mutta hyvä kapine tietty jos auttais teitit irti tupakista. [:-)]

Mä myös lähetän Tahmatassulle lämpimiä ajatuksia.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #54 : 07.09.11 - klo:09:12 »

http://www.gecigarette.com/

Sähkötupakasta ei tule savua, mutta höyryä tulee. Siitä saa nikotinia, mutta ei tervaa ja häkää.  [:-I]

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #55 : 07.09.11 - klo:10:09 »

Kattelin sen esittelyvideon ja vähän nauratti se tyyppi joka tuotetta esitteli, jotenkin ei kovin "myyvän" näköinen heppu.  :-))
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #56 : 07.09.11 - klo:10:15 »

Mun veli sairastui keuhkoahtaumatautiin ja tupakointi loppui kuin seinään. Apuna sillä oli jonkin aikaa nikotiiniä sisältävä imuke tjs. Ei se sitä kauaa imenyt kun lopetti senkin. Tauti ei parane mutta hiukan on helpompi hengittää. Keuhkot toimivat 50% kapasiteetilla, nou guud [:-(]
Kirjattu

tahmatassu3

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylivieska
« Vastaus #57 : 07.09.11 - klo:12:03 »

Kiitos teille taas kaikille lämpimistä ajatuksista, kyllä ne kantaa ja jaksaa menemään eteenpäin.

Olen aina täällä kotona ja perheen keskuudessa sanonut ja tehnyt selväksi sen että tämä ei saa
vaikuttaa meidän normaaliin perhe-elämään mitenkään vaan eletään ihan tavallista arkea eikä mua saa
kohdella sairaana eikä mitenkään erkoiskohteluin.  Mutta kyllä minun on pakko nyt tunnustaa että vaikuttaa
se,  keskittyneisyys on  heikentynyt, tilalle on tullut hajamielisyys ja asioiden moneen kertaan tarkistelu.

Mutta olen suunnnattoman onnellinen siitä, että tämä ei sanottavasti ole vaikuttanut siihen, että joku
vieras ihminen heti huomaisi, että mua jokin vaivaa, mitä nyt vähän kortisoni turvottaa  [:-)] (turhamainenko),
no joo, vai vaakanainenko  :-))
Totta iskee sitten taas huono omatunto siitä että olen jostain pienestä ihan turhamaisesta asiasta onnellinen,
saanko olla, millä oksalla se "mörkö" istuu ja milloin se  romahdus tulee.

Ajatuksia olis vaikka kuinka paljon pyörimässä tuolla päässä ja niistä on tarve puhua ja purkaa, mutta mulle on
kuitenkin helpompi niistä kirjoittaa, niinpä aukaisin itselleni illalla blogin jonne voin niitä sitten kirjoitella.
Ei siellä vielä mitään ole mutta ajatuksen kanssa sitä sitten rakentelen.  [:-)]

Jopas tästä tuli taas pitkä ja vaikeselkoinen, en tarkoita tätä valitukseksi, nää nyt on mun ajatuksia ja
näillä mennään eteenpäin  [:-)]

Jaksellaan, hymyillään ja ollaan onnellsia elämän pieneistä hetkistä  [:-)]
Kirjattu
Kaikkea saa tehdä, kaikkea pitää tehdä, kaikkia ovia täytyy tempoa, kaikkia kuita kurkotella.
On vain yksi ehto, elinehto; Värisevää sielua ei saa tallata.
- Tommy Tabermann -

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #58 : 07.09.11 - klo:12:21 »

Ihailtava asenne Sinulla. Tottakai asia pyörii mielessä ja siitä haluaa joskus puhua/kirjoittaa.
Se ei ole valittamista. Jaksamista ja paljon hyviä hetkiä Sinulle !  [:30]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #59 : 07.09.11 - klo:12:32 »

Sehän on todella terapeuttista kun voi, osaa ja pystyy puhumaan omia tuntemuksiaan lähimmäisilleen..tai kirjoittaa niistä. Varmasti omaan olotilaan tulee helpotusta kun voi kipeitäkin asioita jakaa jonkun kanssa.

Tämähän on suurta luottamusta meitä pönttöläisiäkin kohtaan, että Tahmatassu haluat meille voinnistasi kertoa ja me jokainen omalta osaltamme haluamme olla rinnallasi päivittäin ja olemme lähimmäisen rakkauteen vedoten kiinnostuneita miten jakselet ja voit. [:30] (näin ainakin itse uskon)

Jaksellaan, hymyillään ja ollaan onnellsia elämän pieneistä hetkistä  [:-)]

Tähän viimeiseen lauseeseesi on helppo yhtyä [:-)]
Kirjattu
Arvo Ylppö

Sivu luotiin 0.12 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.