Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: TORSTAI 8.9.2011  (Luettu 554 kertaa)

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
Vs: TORSTAI 8.9.2011
« Vastaus #30 : 08.09.11 - klo:17:30 »

Päivää vaan,
Aamu oli kiireinen, ei kerinnyt koneelle, piti joutua kuudeksi töihin.

Nyt on vähän tyhjä olo, että pitäiskö jotain tehdä. Hautajaisjärjestelyistä välttämättömät tehty, vielä valokuva tätistä pitäisi valita ja tehdä ja siihen kehys, kukat, vaatteet, kuolinilmoitus. Mietinnässä valokuvaus hautajaisissa, miten sen hoitaisin, yleensä valokuvat eivät ole näistä tilaisuuksista niitä katsotuimpia, mutta muutama kuva pitäisi ottaa jonkun.
Papin tapasin eilen ja laulut valittu, ihan ei mennyt pain kanssa yksiin valinnat, mutta kompromissilla mennään.

Kaksi ja puoli metriä burettea likoo mustamarja-aroniassa, sen tietysti vois huuhtoa pois.

Eli hyvin "katkonaisia ajatuksia"
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #31 : 08.09.11 - klo:18:52 »

Ihan hirveä nälkä, mutta nyt on Pasin vuoro tehdä ruokaa, kun mä kuittasin kolmen päivän kokkaukset sillä kiusauksella!  :-))

Nälkään olisin kuollut, jos en olisi itse aloittanut  [:-/]

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #32 : 08.09.11 - klo:22:41 »

Olis sittenkin pitänyt mennä, videolla sen verran komeaa katseltavaa, ainakin tuo ensimmäinen:

http://www.nelonen.fi/ohjelmat/nelosen-ilotulitus/etusivu/kotimaa/t%C3%A4m%C3%A4k%C3%B6-suomen-paras-ilotulitus-katso-ensimm%C3%A4inen-esitys
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #33 : 09.09.11 - klo:16:41 »

Auto tankattu ja katsastettu.

Ai että, miten mä olin iloisesti yllättynyt, kun Pemppu meni ekalla yrittämällä katsastuksesta läpi.  :-)) :-)) :-)) Keskiviikkonahan me vaihdettiin siihen parkkivalon polttimo ja eilen se osasi teeskennellä kilttiä autoa katsastuksessa.  [:6]

Onnea kesti eilisestä iltapäivästä tähän aamuun; reilut 13 tuntia. Aamulla hyppäsin autoon: Huomenta kulta! BLING! Etuajovalo pimeänä!  [:-//]
Autoa ei pitäisi "inhimillistää", mutta kyllä musta tuntuu, että tuo Vaahteramäen Eemeli tekee mulle kiusaa ihan tahallaan!  [:-/]

No, kävin sitten taas polttimokaupassa... nää onneksi saa Tarjoustalosta, kun taas parkkivalon polttimo on sen verran special, että piti hakea merkkihuollosta!  [:-/]

Sivu luotiin 0.052 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.