Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sukupuolitesti  (Luettu 294 kertaa)

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
Vs: Sukupuolitesti
« Vastaus #15 : 13.09.11 - klo:09:59 »

56% nainen 44% mies   :-))  [:-)]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #16 : 13.09.11 - klo:11:39 »

76% nainen
24 % mies

ihmettelen tätä kyllä suuresti... :-O
jos sitä vanhemmiten mummoutuu...

otsikon oon lukenu koko ajan:

Sukupuolitautitesti...   [:-DD]

Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Sus

• Vieras
« Vastaus #17 : 13.09.11 - klo:12:17 »

Meni jako tasaisesti  :-)) sukupuolineutraali vaiko hyvä jätkä? Parhaat kaverini ovat lapsesta asti olleet poikia/miehiä.

Mä oon muutes aina kokenut olevani "hyvä jätkä", yleensäkin tulen ehkä jotenkin paremmin toimeen miesten kanssa, tai no paremmin ja paremmin, mutta mua ei esim. koskaan ole kiinnostanut naisvaltaiset alat... [:-I] Mähän lähin ekaksi opiskelemaan metsänhoitajaksi. [:-DD] No optikkoulussa oli kyllä ylivoimainen naisten enemmistö, niin se nykyään on, mutta aiemmin ala on ollut miesvoittoinen. Vielä mun töissäoloaikana asiakkaat tuppas oottamaan miestä tulevaksi, kun kysyivät optikkoa. Siinä oliki mageeta sanoa nuorena flikkana, kun kysyttiin "missä optikko on?", ni vastata "tässä". Haha.
Kirjattu

mir

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • kaikkimullehetinyt
« Vastaus #18 : 13.09.11 - klo:12:42 »

Toi testi nyt tuli vähän tollee. Varmaan siksi, että tiesin armeijan kapiaiset, ja ossaan taskuparkkeerauksen.
Mutta oonha mä opetellut noita miesten juttujakin elämän aikana, niinku auton merkkejä ja moottorisahan käytön ja mitäs niitä muita tossa olikaan.
Miesten hommista seisten pissaus ei ehkä onnistu, en ole kyllä kokeilutkaan. [NUT]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.05 sekunnissa. 17 kyselyä tietokannasta.