Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tiistai 13.09.2011  (Luettu 766 kertaa)

mir

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • kaikkimullehetinyt
Vs: Tiistai 13.09.2011
« Vastaus #30 : 13.09.11 - klo:18:02 »

Välillä sataa vettä ja välillä ei taas sada, semmosta säätä täällä.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #31 : 13.09.11 - klo:18:13 »

Talvikoti toivotti tervetulleeksi. Kesäkoti jäi hyvin peiteltynä  :-)). Haikea mieli, mutta eihän tässä ole kuin reilu puoli vuotta kun taas pääsee kuin vasikat kesälaitumelle.  :-)) :-))

Viime talvenahan te jossain vaiheessa kävitte siellä tunnelmoimassa lumen keskellä, jos mä muistan oikein? maltatteko pysyä puoli vuotta poissa?  :-))

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #32 : 13.09.11 - klo:18:17 »

Harvemmin tulee mieleen, että jos laittaisi kellon soimaan ja ottaisi pienet torkut, mutta nyt se ajatus houkuttaa  [:-DD]  No, en mä niin tee, mutta leikittelen ajatuksella!

Mä kun joskus vuonna yks ja kaks olin paperitehtaalla yövuorossa, ni oli onnenpotkaus, jos kone meni rikki. Korjaajat oli töissä vain päivisin. Töistä ei kuitenkaan ollut lupaa lähteä pois, mut voi mennä nukkumaan. :-)) Joskus oli kiusaus rikkoa se kone... khihi, no en kuitenkaan tehnyt niin.

Hyvä idea! Joku sähkö-/höyrykatko vaikkapa?  [:-I]
Ei vaan; jälkiselvittely on sen verran rankkaa, että helpommalla pääsee, kun pysyttelee hereillä ja tekee vaaditut työt!  [:-)]

Huomenta vaan kaikille. Nukuin ilmeisesti 7 tuntia yhteen menoon. Ihan kohtalaisen mukava olo nyt kahvin ja suihkun jälkeen!  :-))
Pasilla onkin tänään ruokavastuu... kaipa se jossain vaiheessa tulee töistä ruokakaupan kautta ja värkkää mulle makkarastroganovia tms. On vaan paha ongelma: vaikka ruoka olisi miten hyvää, mä en saa näinä iltoina syötyä... kunhan siirtelen ruokaa lautasella kuin joku oikukas kakara. Yöllä töissä sitten onneksi maistuu! Täytyy suosiolla pakata ruoka mukaan!  [:-P]

Uskaltaiskohan laittaa toisen kupin pikakahvia?  [:-I]

jatta

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #33 : 13.09.11 - klo:18:30 »

Talvikoti toivotti tervetulleeksi. Kesäkoti jäi hyvin peiteltynä  :-)). Haikea mieli, mutta eihän tässä ole kuin reilu puoli vuotta kun taas pääsee kuin vasikat kesälaitumelle.  :-)) :-))

Viime talvenahan te jossain vaiheessa kävitte siellä tunnelmoimassa lumen keskellä, jos mä muistan oikein? maltatteko pysyä puoli vuotta poissa?  :-))
Kirjattu

jatta

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #34 : 13.09.11 - klo:18:33 »

Meni haparoinniksi tuo kopiointi.
Mutta talvella on hieman hankalaa se kulkeminen siellä lumen keskellä. Kevättalvella sitten voisi vaikka käydä hiihtämässä. [:-)]
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #35 : 13.09.11 - klo:19:00 »

Pyyhältäjä kyllä tiesi ruusun ihan oikein.  [:-)]
Tässä olen vääntänyt ja muokannut tädin kuvaa muistotilaisuuteen. Tekisi mieli laittaa yksi toinenkin kuva, missä hän on pienenä tyttönä, se on niin ihana.
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #36 : 13.09.11 - klo:19:33 »

Tässä olen vääntänyt ja muokannut tädin kuvaa muistotilaisuuteen. Tekisi mieli laittaa yksi toinenkin kuva, missä hän on pienenä tyttönä, se on niin ihana.

Meillä oli muistotilaisuudessa kaksi kuvaa äidistä, 80-vuotissynttäreillä otettu ja sitten sellainen missä äiti on noin 17-vuotias nuori tyttö.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #37 : 13.09.11 - klo:19:39 »

Edelleen sataa ja tuulee.
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #38 : 13.09.11 - klo:19:56 »

Iltaa Lapista! Aamulla ei satanut kun lähdin seitsemän korvilla ajelemaan metsään. Sitten kilometrin päässä alkoi tihuuttaa. Hienoista tihuutusta kesti koko päivän. Kastuin melkein kokonaan. Onneks oli lämmintä +12-14 . Kävelin taas muutaman kilometrin reppu selässä. Välillä piti tulla autolle kuivattelemaan. 10 riekkoa, 6 metsoa ja pari teertä näin ja rastaita. Kahdentoista jälkeen sade sitten yltyi ja lähin pois.Nyt ei sada, mutta pilvessä on.
Eilen kävin hyvinvointimessuilla ja mittautin verenpaineen, verensokerin ja hemoglobiinin. Muut oli ok, mutta verensokeri älyttömän korkea! yli 12. No mä söin kyllä just sitä ennen pari metriä lakua  [:-DD], enkä juuri muuta syönytkään sitä ennen.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Töyhtis

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Hämeen hidas
« Vastaus #39 : 13.09.11 - klo:20:03 »

Sataa, sataa ja sataa sekä väliin tuulee ...

Töissä ja kotona ihan tavallista arkea [:-)]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #40 : 13.09.11 - klo:20:13 »

Repe just vasta muisti kertoa että oli nähnyt aamulla töihin lähtiessä tässä meidän kerrostalon pihassa ihan oven vieressä ketun :-O.

Sade vaan jatkuu ja kovin on syksyisen oloista, minä jo kynttilöitä polttelen iltojen iloksi.

Repe rupesi taas maalaushommiin, kylppärin myrkynvihreät seinät saavat vaaleampaa sävyä pintaansa.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Laura

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Helsinki
« Vastaus #41 : 13.09.11 - klo:20:26 »

Terve!
Kynttilöitä polttelen minäkin. Äsken tuli taas vettä kaatamalla ja melkoisen kova tuulikin on.
Ystävän kanssa paranneltiin maailmaa lounaalla ja muita ystäviä tapaan illallisella torstaina. Sitä ennen on kampaaja ja sitten viikonloppuna [:75].
Jännää, miten tapahtumat tuppaavat kasautumaan ja sitten on taas hiljaista. :-))
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #42 : 13.09.11 - klo:20:28 »

Täällä on virolaiset oviasentajat yhtä ahkeria kuin Repe maalaushommissa, työn ääniä kuuluu vielä varastorakennustyömaalta ulkoa pimenevässä ehtoossa  :-))
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #43 : 13.09.11 - klo:20:31 »

Iltaa jälleen! [:-)]
Sää muuttui pilviseksi ja sateiseksi iltapäivällä tai alku illasta. Tuulta on kanssa ollut.
Mittarissa päivän ylin lukema oli +16,9 astetta ja nyt +12,9 astetta.

Iltapalalla olen ja kohta sitten taasen nukkumaan. :)
Hetken selailen täällä kirjoituksia. [8-)]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Titti

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Jyväskylä
« Vastaus #44 : 13.09.11 - klo:20:35 »

Sateinen ilta täälläkin  [:-)]
Koko päivän oli satamatta ja sit klo 17 jälkeen onkin tullut vaihtelevalla menestyksellä vettä. Lämmintä kuitenkin....en tiedä asteista....enkä jaksa nousta katsomaan  :-))
Kirjattu
-Hyvät kuolevat nuorena, ihan hävettää olla hengissä -

Sivu luotiin 0.072 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.