Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Andien rinteiltä Amazonasin sademetsään... (bonuksena Galapagos)  (Luettu 2222 kertaa)

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo

Kiitos, Taina terveisistä, että KaijaPasin meno matka sujui hyvin.  [:-)]

Mitähän kaikkia hienoja haviksia siellä on jo kahden päivän aikana näkynyt ja missä mahtavat olla tällähetkellä?  [KIPPIS]
Kirjattu

Parus Major

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pori

Kuulumisia ootellaan täälläkin kieli pitkällä... [:-P]
Kirjattu
- tartu hetkeen -

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS

Jos keskellä viidakkoa ei olekaan nettiyhteyttä :-O :-O
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi

Taitaa siellä olla matkalaisilla niin monenlaista koettavaa etteivät ennätä paljon väliaikatietoja lähetellä.   [:-)]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa

Iltaa san isidrosta!
Täällä löytyy kenttää vain paikoitellen...
Faceen laitoin enemmän tietoa... Alkavat sulkea ravintolan tapaista, enkä tiedä, toimiiko wifi meidän mökissä. Sieltä voisi joku kultainen kopsia?

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna

FB:stä kopsattu:
Porukka on nähnyt kaikkiaan 280 lajia... Uusia lajiryhmiä ja lajeja tulee siihen tahtiin, että kaikkia ei ehdi millään nähdä :)
Eilen päästiin Termas de Papallactassa kuumaan altaaseen lämmittelemään. Oltiin sitä ennen käyty yli 4000 metrissä, missä oli +3 astetta, tuulta ja sadetta, eli ihan kauhea keli. Ilma oli ohutta: päässä huippasi ja sydän tykytti. Onneksi tultiin sieltä nopsaan alas kolmeen tonniin!
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo

Mukava kuulla KaijaPasin reissukuulumisia.  [:-)]

Kylläpäs on jo paljon lintuhaviksia  [KIPPIS]  olettepa käyneet korkealla  :-O onneks siellä yli 4000m korkeudella ei tarvinnut kauaa oleskella.

Turvallista matkan jatkoa. [:-)] [:-)]
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***

Kiitos terveisistä kaukomailta ja hyvää loman jatkoa Kaijalle ja Pasille!  [:5]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Sus

• Vieras

FB:ssä on Kaijalta pari uutta viestiä, oon ymmärtänyt, että ne saa sieltä kopsata Pöntölle, että se ois jopa toivottavaa? Kaijakin pääsee helpommalla, kun ei tarttis molempiin kirjoittaa. Siellä kun ei välttämättä kentät toimi ja muuta vastaavaa. Mä voisin kopsia, jos nyt vaan saan jonkunlaisen "luvan"...

Mitäs mieltä muut? Kaija tuolla aikaisemmin kirjoittaa, että jos "joku kultainen" sieltä kopsisi... Kai se pätee edelleenkin...?
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS

Eiköhän se päde edelleenkin jos samoja kavereita löytyy siellä ja osa onnettomista vain pönttölän puolella.
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***

Eiköhän se päde edelleenkin jos samoja kavereita löytyy siellä ja osa onnettomista vain pönttölän puolella.

Miten niin, Jarmo, onnettomista. [:-I] :-))

Eikös me olla ihan onnellisia, niin kauan kun pönttöfoorumi toimii.

Tv. Yks EI fb:ssa oleva. :)

-------------------------
Mutta tuohon, että saa kopsata, niin varmaan pitää paikkansa. :)
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Sus

• Vieras

Okei, mä käyn kopsaamassa. Luulen että Kaija toivookin sitä... [:-)]
Kirjattu

Sus

• Vieras

Tässä eka. Nämä on tulleet siis eilen. [:-)]

"Lounaalla! Kuvausolosuhteet täällä on just niin hankalat, kun pelättiin. Tänään kerittiin käydä kuvia läpi, kun kerrankin oli vapaata melkein 4 tuntia. Muuten ollaan oltu liikkeellä aamukuudesta iltakuuteen. Tänään aamuretki 6-9. Mukavia lintuja, kaksi antpittaa lisää listalle, mm erittäin harvinainen Peruvian antpitta."
Kirjattu

Sus

• Vieras

Tässä toka:

"Uskotteko, että mä olin niin hölmö, etten tajunnut, että retkeily Andien rinteiden sademetsissä tarkoittaa älyttömiä jyrkkiä nousuja ja laskuja..."

[:-I] [:-DD]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.235 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.