Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Keskiviikko 21.9.2010  (Luettu 466 kertaa)

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Keskiviikko 21.9.2010
« Vastaus #15 : 21.09.11 - klo:11:14 »

Aamupäivää. Huono yö takana, päänsärkyinen. Pillereitä napsitu ja äsken otin taas yhden toivottavasti auttaa jomotukseen. Mää nääs olen taipuvainen migreenisärkyyn tosin nyt ikäihmisenä harvemmin. Mutta se näistä valituksista. Ulkona on pilvipouta, ei aurinkoa näy, pilkistipä sittenkin. Jossakin vaiheessa vuorokautta on sadellut koska maa on vieläkin jonkin verran märkä. Mutta nyt taaaas pannu tulelle ja kahvia nautiskelemaan.

[:-)]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #16 : 21.09.11 - klo:11:15 »

Paranemista Marlen päänsärylle.
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #17 : 21.09.11 - klo:11:52 »

Aamupäivää! Meilläpäin sataa taas! [:-(]

Kauppareissu tarttis kuitenkin jossain vaiheessa heittää. Sen kummempaa ei ohjelmassa olekaan.
Jotenkin niin syksyinen olo [?]. Johtuiskohan se siitä että on syksy :-)).
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #18 : 21.09.11 - klo:11:55 »

Aamupäivää  [:-)]

Ensimmäinen yö talviunilla nukuttu ja hyvin nukuttikin.
Vaihtelevaista näkyy sää olevan nyt paistaa aurinko ja äsken tuli oikein reipas sadekuuro.
Mitään kummoista ohjelmaa ei ole tiedossa, jospa vaikka sukkaa alkais kutomaan.  
Lapasia ja sukkia on lapsenlapsille aina tilauksessa.
Hyvää keskiviikkoa kaikille !
Kirjattu

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #19 : 21.09.11 - klo:12:29 »

Mielenaurinkoista kerstaita kaikille!  [:-)]

Hyviä kuvia taasen.

Positiivaritenavat:

Tulin väsyneenä töistä kotiin. Neljä-
vuotias Petja oli eteisessä vastassa
ja tokaisi: "Äiti - raakkaaseni, meillä
on iskän kanssa sinulle ilostus-yllätys.
Me siivottiin, jotta sinä saisit ilahtua!"
-Työ-äiti

:-))
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Sylvia

• Seniori
  • Poissa Poissa
« Vastaus #20 : 21.09.11 - klo:13:03 »

Päivää pönttöihin, aurinkokin hieman näyttäytyy. Varsin ihailtavia kuvia olette taas laittaneet. Ja Anniina oikein reippaana ollut eilen illalla, huh !
Marlen päänsärky johtuu nyt varmaan siitä, että hän on koko yön miettinyt, josko ostaa päräyttäisi naapurista Puotilan kartanon, kun on myynnissä  :-))
Alkaisi vaikka  kartanon rouvaksi :-)) Toivotaan, että särky helpottanut. Illaksi taas töihin, ei kummempaa. Moro !
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #21 : 21.09.11 - klo:13:51 »

Mielenaurinkoista kerstaita kaikille!  [:-)]

Hyviä kuvia taasen.

Positiivaritenavat:

Tulin väsyneenä töistä kotiin. Neljä-
vuotias Petja oli eteisessä vastassa
ja tokaisi: "Äiti - raakkaaseni, meillä
on iskän kanssa sinulle ilostus-yllätys.
Me siivottiin, jotta sinä saisit ilahtua!"
-Työ-äiti

On noi ipanat niin, niin vietävän ihania jutuissaan.  :-))
Hyvin meni aamupäivä fysikaaliseen asti.  Sen jälkeen alkoi satamaan.
Sateen loppumista odotellessani aloin katselemaan kirppiksen ikkunoita.  Tuttu, entinen naapuri tuli hakemaan mut sisälle.  Olipa kiva turista.  Kännykkätelineen löysin.  En mä osaa kirpparilta ostaa. Täytyy joku päivä käydä SPR- kirpparilla.  Siellä on väljempää ja tavarat paremmin esillä.
Kotona oon ja hyvillä mielin.  [:-)]
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #22 : 21.09.11 - klo:14:20 »

Päivää pönttöihin, aurinkokin hieman näyttäytyy. Varsin ihailtavia kuvia olette taas laittaneet. Ja Anniina oikein reippaana ollut eilen illalla, huh !
Marlen päänsärky johtuu nyt varmaan siitä, että hän on koko yön miettinyt, josko ostaa päräyttäisi naapurista Puotilan kartanon, kun on myynnissä  :-))
Alkaisi vaikka  kartanon rouvaksi :-)) Toivotaan, että särky helpottanut. Illaksi taas töihin, ei kummempaa. Moro !

Hiukkasen vielä kolottaa mutta se on minimaalista mutta...PUOTILANKARTANO MYYNNISSÄ! No hetihän sitä on paineltava kauppaa hieromaan, tai, toisaalta mä en kyllä halua asua "Birgitan" kanssa, sellainen siellä yläkerrassa kolisteleepi. Kysyttiin aikoinaan tarjoilijalta siitä ja se sanoi olevansa ainoa kuka uskaltaa mennä vintille. Mun kaverit jotka olivat taloyhtiössämme siivoojina näkivät ja kuulivat esim. vauvan itkua kartanolta ja valon leimahduksia kartanon puistossa kun tulivat töihin kartanon ohitse. Mä luulen että siellä on aikoinaan pelattu spiritismiä ja sen seurauksena sinne on jääny jokin piru asumaan.  Tämä tarina on tosi.
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #23 : 21.09.11 - klo:14:45 »

[:67]
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #25 : 21.09.11 - klo:16:01 »

Taas tulj ruokailunjälkeinen äkkilössähys ja äkkipyssähys, mut se menee yleensä puolessa tunnissa ohi... Sen jälkeen pitäis kyl aikansaada edes jotakin... [:-I]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #26 : 21.09.11 - klo:16:08 »

Keskiviikko morjenstus. Äkkiä se päivä tähän illansuuhun vierähti. Ystäväni tuli puoli kymmenen aikaan meille.
Laitoin ruoan ja kahviteltiin sekä juteltiin asioita sydämen kyllyydestä [:-)]

Hienoja on kuvat taas tämänkin päivän ketjussa, sekä Marleenan positiivarit taattua hymyn aihetta [:-)]

Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #27 : 21.09.11 - klo:16:12 »

Mulle tulikin sitten pikalähtö, kun yks liikehuoneiston ostajaehdokas soitti ja piti lähteä näytölle. Kyllä on työn ja tuskan takana tuon liikehuoneistonkin kauppaaminen. Kolulle ja toiselle liikehuoneistollemme on jo ostajat löytyneet, mutta tuolle minkä arvelin ensin menevän kaupaksi, sille ei meinaa ostajaa löytyä. Se on siis se huoneisto missä mun kauppa oli. Paikka on kuitenkin ihan hyvä, eikä kaukana toriltakaan, ja hintakin pitäis olla kohillaan, joten eiköhän sillekin vielä joku ottaja löydy.

Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #28 : 21.09.11 - klo:16:21 »

Paikka on todella hyvä mitä olet myymässä tai olette. Toivottavasti ostaja löytyy, se helpottaa kovin elämää kun nämä asiatkin
ovat kunnossa. [:72]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #29 : 21.09.11 - klo:19:48 »

Kymmesestä puoli kolmeen käytiin läpi tädin papereita, eikä ne vieläkään loppuneet.
Joku järki toivottavasti pysyy päässäni että heitä vanhat tarpeettomat kuitit veks enkä jätä niitä perillisen setvittäväksi onko tärkee vai ei. Nyt tosiaan selattiin vain paperia, vaatteet ja kamat on vielä erikseen.
Hesarin pienessä kuolinilmoituksessa oli kaksi painovirhettä ja riemastuin kun näin ne, no huomenna se on uusiksi korvauksena.
Siinä se päivä menikin. Huomenna on tehtävä jotain muuta ja vaikka perjantaina jatkettava.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.052 sekunnissa. 17 kyselyä tietokannasta.