Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Jatkokertomus  (Luettu 298 kertaa)

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
Jatkokertomus
« : 22.09.11 - klo:09:24 »

Tehtäiskös taas tällainen jatkokertomus, että minä vaikka aloitan, ja jokainen laittaa siihen aina pienen, tai vähän isommankin lisän, mistä taas seuraava jatkaa.

Syystuuli tuiversi puiden oksistoissa. Sade pesi viimeisetkin unenrippeet kasvoiltani, kun kiirehdin kohti bussipysäkkiä. Minulla piti tänään olla vapaapäivä, mutta jouduinkin tuuraamaan sairastunutta työkaveriani.
Sateessa ja tuulessa tarpoessani mietin, kuinka ihanaa olisi löhötä lämpimässä vuoteessa ja vetää peittoa korville, mutta ei auta, töihin on riennettävä. Saapuessani bussipysäkille huomasin.........
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Jatkokertomus
« Vastaus #1 : 22.09.11 - klo:09:49 »

... että olinkin unohtanut työpaikan avaimet kotiin. Ei voi olla totta, tämä päivä ei taida olla niitä parhaimpia, ajattelin, vaikka en vielä tiennyt mitä muuta tämä päivä tuokaan tullessaan. Ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin lähteä takaisin kotiin noutamaan avaimia. Ulko-ovesta sisään astuessani...
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #2 : 22.09.11 - klo:09:51 »

Huomasin, että eteisen väliovi oli onnistunut loksahtamaan lukkoon!! Apua! Mitä mä nyt teen??
Kirjattu

Punarinta(Pettirosso)

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #3 : 22.09.11 - klo:09:57 »

No,eipä auta muu kuin soittaa huoltomiehelle/isännöitsiälle ja pyytä oven aukaisua.
Ja sitä odotellessa katselen kuinka edelleenkin sade piiskaa talojen kattoja ja oksat taipuvat tuulessa.
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #4 : 22.09.11 - klo:10:15 »

Voih! Eihän mulla ole edes kännykkäkään mukana!
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #5 : 22.09.11 - klo:10:21 »

Mietin hetken mitä tehdä ja päätin soittaa naapurin ovikelloa. Ovikellon soidessa kuului asunnosta ääntä, joten siellä oltiin kotona. Odottaessani oven avautumista, kerkesin pohtia minkälainen ihminen oven tulee avaamaan. En ollut koskaan nähnyt naapuriani, mutta ovessa luki nimi Surakka. Se herätti mielikuvan keski-ikäisestä mieshenkilöstä. Yllätykseni olikin suuri, kun oven avasi....
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #6 : 22.09.11 - klo:10:38 »

(ei se mitään vaikka välillä ollaan omakotitalossa ja välillä kerrostalossa. [:-DD] )
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #7 : 22.09.11 - klo:11:09 »

(ei se mitään vaikka välillä ollaan omakotitalossa ja välillä kerrostalossa. [:-DD] )
Niinpä!  :-))
..pieni tyttö, joka oven avattuaan lähti säikähtäen karkuun ja hoki mennessään:"Iti, itiii!" ja meni jykevän papparaisen syliin. 
Selitin pappareiselle asiani.  Ilmeisesti hänellä oli huono kuulo, kun jouduin monesti, melkein huutaen kysymään, että onko hänellä lainata kännykkää?  Kohta ovelle tuli ...
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #8 : 22.09.11 - klo:11:40 »

... talonmies, joka kysyi: "Mitä ihmettä täällä huudetaan?" Hän oli saanut pelästyneen soiton naapurilta.
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #9 : 22.09.11 - klo:12:41 »

Yritin selittää talonmiehelle, että tulin pyytämään kännykkää lainaksi naapurista, koska välioveni oli lukossa ja avain törrötti lukossa asunnon puolella. Kännykkäni oli myös unohtunut kotiin, kuten myös työavaimeni ja nyt minun pitäisi päästä sisään asuntooni, että saisin napattua sieltä avaimet ja kännykkäni. Talonmies mutristeli suutaan ja nosteli kulmiaan. Eikö se uskonut selitystäni, tuumin. Hetken hiljaisuuden jälkeen talonmies sanoi...
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #10 : 22.09.11 - klo:12:45 »

"Minä olen talonmies."

( [:-DD] )
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #11 : 22.09.11 - klo:12:51 »

Ja niinpä talonmies avasi oven ja laski minut sisään. Huh! Helpotuksen huokaus. Mutta samassa kännykkä soi! Siellä oli työkaveri, joka sanoi: "Kuule hei. Kun sua ei näköjään vielä oo kuulunut tänne työpaikalle, ni aattelin vaan soittaa ja sanoa, että täällä on tänään niin vähän tekemistä, että pysy sä vaan kaikessa rauhassa kotona."
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #12 : 22.09.11 - klo:12:52 »

(Saaks tähän laittaa sen pituinen se? [:-DD] )
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #13 : 22.09.11 - klo:12:57 »

Älä laita ihan vielä.
Jospa iltaan mennessä joku vielä jatkaa tuota.
Tosin minusta toi loppu on nyt  [:-DD] :-))
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #14 : 22.09.11 - klo:13:21 »

Mun mielestä vois laittaa, ja se, joka lopettaa, aloittaa uuden jutun, vai mitä?  :-))
Tästä tuli tooooosi hieno  [:5]
Mutta jos joku haluaa jatkaa, niin sekin sopii  [:-)]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.056 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.