Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 28.9.2011 Keskiviikko  (Luettu 695 kertaa)

Titti

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Jyväskylä
Vs: 28.9.2011 Keskiviikko
« Vastaus #15 : 28.09.11 - klo:09:13 »

Huomenta  [:45] sesta keskimaasta. Vihervarpuset pörrää naapurin tuijassa  [:-)] Taivaalla oli parvi pikkulintuja matkalla kesämaahan. Kovasti tintiteilläkin on asiaa ja yksinäinen punarintakin juttelee. Olis aamutoimet tehtynä ja töihin lähtö edessä.
Sus teidän kannattaa tehdä lotto muurarin kanssa  [:-DD]
Kirjattu
-Hyvät kuolevat nuorena, ihan hävettää olla hengissä -

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #16 : 28.09.11 - klo:09:16 »

Ai nii, minunhan piti vielä sanoa, että Susullapa onkin mukava muurari. Mahtaakohan olla ainoa laatuaan?  [:-)]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #17 : 28.09.11 - klo:09:30 »

Juu, Titti, pitääkin ehdottaa hälle lottoa. :-)) Mesis, on tuo kyllä vissiin ainoa laatuaan. Kaiken lisäksi hää ajattelee koko ajan ihka ensin MINUN rahoja! Hän on "pienen ihmisen puolella". [:-)] :-))

Musta tuntuu, että hän tekee töitä ihan omaksi virkistyksekseenkin ja työn ilosta. Kun ikää on jo 70 v. Ja on kyllä ammattitaitoinen. Kustannusarviota tuossa kun laskeskeli ni kaikki tuli häneltä ku vettä vaan. Eilen autossa ihmetteli, että on se muuraaminen noille nuorille jannuille alussa vaikeeta... että kun hän on suunnilleen "jokaisen tilanteen kokenut"... Hää tiesi heti, että tähän menee kaksi päivää, tai kaksi ja puoli. [:-)] :-))
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #18 : 28.09.11 - klo:09:33 »

Juu, Titti, pitääkin ehdottaa hälle lottoa. :-)) Mesis, on tuo kyllä vissiin ainoa laatuaan. Kaiken lisäksi hää ajattelee koko ajan ihka ensin MINUN rahoja! Hän on "pienen ihmisen puolella". [:-)] :-))

Musta tuntuu, että hän tekee töitä ihan omaksi virkistyksekseenkin ja työn ilosta. Kun ikää on jo 70 v. Ja on kyllä ammattitaitoinen. Kustannusarviota tuossa kun laskeskeli ni kaikki tuli häneltä ku vettä vaan. Eilen autossa ihmetteli, että on se muuraaminen noille nuorille jannuille alussa vaikeeta... että kun hän on suunnilleen "jokaisen tilanteen kokenut"... Hää tiesi heti, että tähän menee kaksi päivää, tai kaksi ja puoli. [:-)] :-))
Puheiden ja syömisien kanssa kolme  :-))
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #19 : 28.09.11 - klo:09:39 »

Huomenta.
 [:45]
Sus, pidä vaan muurarin paidanliepeestä kiinni.  On niin ainutlaatuinen kaveri, että saa toista hakemalla hakea.  [:-)]
Iloa päiväänne. [:-)]  Mulle ilo on fysikaalinen.
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #20 : 28.09.11 - klo:09:45 »

Juu iipa... hän ottaa ilon irti päivästä. Ei laske tunteja, vaan laski heti aluksi urakkapalkan. Väliajat huvittelee pelaamalla hedelmäpelejä. [:-DD] (ei oo silti peliriippuvainen) Mut kun hän niin nätisti mulle eilen jutskasi, että kun ihmisten elämä on välillä aika synkkääkin, eikö vaan (sanoi hän) ja hänen mielestä iloinen positiivinen asenne on tärkeä. Siellä Prisman kuppilassakin koko ajan vitsailee kassaneideille sun muille. :-)) Aika ihme...

Kaarin, pidän paidanliepeestä kiinni. [:-)] Kyllähän täällä remppaa riitäis, mut rahojen riittäminen on eri juttu... [:-I]
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #21 : 28.09.11 - klo:09:51 »

Huomenta Pönttöön  [:-)]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Sus

• Vieras
« Vastaus #22 : 28.09.11 - klo:10:13 »

Tuli muurari. Autoin nostamaan tiiliä katolle, kuten eilenkin. Hän tikkaiden puolivälissä ja mie maasta ojentelin, hää siihen: Sä saat palkan tästä työstä. [:-DD] Joo joo, tokihan mulle tästä palkkaa pitää maksaa...

Ennen sitä toi mulle Iltalehden ja Ilta-Sanomat luettavaksi. Tiilien nostelun jälkeen: "Nyt otat nautinnollisen asennon ja menet lukemaan uutisia." Kyl musta nyt huolehitaan... [NUT] [:-DD]
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #23 : 28.09.11 - klo:10:25 »

Anteeks, kun nyt vähän mainostan. Minulla on tänään tällaiset kutsut http://www.meandi.se/fi/
Tuo firma siis myy laadukkaita lastenvaatteita, mutta myös naisille on oma mallistonsa.
Jo kaksi peruuntumista on tullut kutsuille ja vieraita ei ollut edes montaa tulossa  [:-(]
Minuu niin harmittaa sen esittelijän puolesta, kun hän tulee aika pitkästä matkasta...
Jos joku haluaisi tilata jotakin tuolta, niin ilmoitelkaa miulle. Tuotteet tulee parissa viikossa postissa ja maksetaan laskulla.

Tilasin vasta vähän aikaa sitten tuolta Otsolle paidan ja housut. Ne on aivan mainiot ja tosi laadukkaat. Ja ovat ihan kokoa vastaavia.
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #24 : 28.09.11 - klo:10:27 »

Syksy toi, syksy toi muurarin... [:-DD]
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #25 : 28.09.11 - klo:10:29 »

Aamupäivää aurinkoisesta Helsingistä [:-)]
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #26 : 28.09.11 - klo:10:29 »

Susun muurarille  :-))
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #27 : 28.09.11 - klo:11:15 »

Tuli muurari. Autoin nostamaan tiiliä katolle, kuten eilenkin. Hän tikkaiden puolivälissä ja mie maasta ojentelin, hää siihen: Sä saat palkan tästä työstä. [:-DD] Joo joo, tokihan mulle tästä palkkaa pitää maksaa...

Ennen sitä toi mulle Iltalehden ja Ilta-Sanomat luettavaksi. Tiilien nostelun jälkeen: "Nyt otat nautinnollisen asennon ja menet lukemaan uutisia." Kyl musta nyt huolehitaan... [NUT] [:-DD]
Voi mahoton! Ei tommosia olekaan  :-)) Sanoispa meidän isäntäkin joskus näin:"Nyt otat nautinnollisen asennon ja menet lukemaan uutisia."  :-))  Kyllä Susun nyt kelpaa.
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #28 : 28.09.11 - klo:11:17 »

Tää on kyl joo aika erikoislaatuista. Facebookissa kirjoitinkin, että ihan kuin joku maanpäällinen enkeli. :-))
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #29 : 28.09.11 - klo:11:21 »

[:-)]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.058 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.