Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 30.9.2011 Perjantai  (Luettu 574 kertaa)

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: 30.9.2010 Perjantai
« Vastaus #15 : 30.09.11 - klo:10:05 »

[:-DD]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #16 : 30.09.11 - klo:10:35 »

Huomenta.

Muurari katolla pellittämässä ja minulle tuotu päivän iltalehdet. :-)) Piippu valmistuu tänään. [:-)]
Mitä palvelua!  [:-)]

Huomenta.
Täällä on jo 13 astetta lämmintä.  [:-)]
Tänään on lähikaupassa täytekakkukahvit tarjolla, kun kauppa muuttaa omistajaa.  Onkin syy käydä kaupassa.  [:-DD]
Iloista mieltä kaikille.  [KIPPIS]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #17 : 30.09.11 - klo:10:43 »

Tosi Aurinkoista huomenta. Siis nyt on niin hieno aamu ja lämmin :-)), että ulkoilu maistuu.

Hieno on Pyriksen kuva [:-)] ja Susun muurarille [:5]

Toivotan mukavaa perjantaipäivää ja viikonloppua jokaiselle Pönttöläiselle. [:-)]

Anniinalla on Otso merkkinen herätyskello :-))

On se mukava huomata, kuinka meitä ihmisiä yhdistää koirankin menetys. Yks sun toinen aamulenkillä
pyyhki silmiään kun kerroin, että yksi on joukosta poissa. Osalle oli Essin omistaja itse laittanut viestiä
mikä tilanne heillä on. Surullinen on omakin olo. Aamulla Vera istui kun tatti polun päässä mistä Essi aina
tulla tupsahti lenkkiseuraksi. Nyt sain kertoa ja vakuutella, ettei sieltä enää koskaan tule pilkullista kaveria [:-(]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #18 : 30.09.11 - klo:10:56 »

Kyllä Vera tulee pitkään kaipaamaan Essiä. Meillä ainakin Unalla on aivan mielettömän pitkä muisti. Koirat ei ole nähneet ex-miestäni vuosiin, mutta Una saa aina mielettömän hepulin, kun ajetaan autolla entisen anoppilan ohi. Sama tapahtuu myös, kun ajetaan Unan parhaan koirakaverin luo, alkaa se vinkumaan autossa jo pitkän matkan päästä, vaikka hekin näkee enää muutaman kerran vuodessa. Kyllä se innostuu myös, kun mennään minun äidin luo. Häntä alkaa hakata viimeiselle tieosuudelle käännyttäessä. On sillä kyllä ihmeellinen paikkamuistikin  :-)) Aidasta ei vastaavaa huomaa.

Selvisikö Telkkinen mikä Essille tuli? Vai jäikö se mysteeriksi?
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #19 : 30.09.11 - klo:11:05 »

Hedelmäpelit pelattu. "Me" voitimme 20€. [:-DD] Kun pelipanokset vähennettiin, mä sain 9 €. Voe hallelujaa... ja mun siis on PAKKO ottaa raha vastaan, koska "me" voitimme. [NUT] [:-DD] Oon siis "tienannu" jo jotain parikymmentä euroa... [:-DD]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #20 : 30.09.11 - klo:11:08 »

Tää muurari pelaa vain pikkusummilla ja useimmiten jää voitolle. Hehe.
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #21 : 30.09.11 - klo:11:14 »

Hedelmäpelit pelattu. "Me" voitimme 20€. [:-DD] Kun pelipanokset vähennettiin, mä sain 9 €. Voe hallelujaa... ja mun siis on PAKKO ottaa raha vastaan, koska "me" voitimme. [NUT] [:-DD] Oon siis "tienannu" jo jotain parikymmentä euroa... [:-DD]
[/b]
Kohtahan verottaja puuttuu asiaan!  [:-DD] :-))
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #22 : 30.09.11 - klo:11:19 »

[/b]
Kohtahan verottaja puuttuu asiaan!  [:-DD] :-))

Joo, älkää hei kertoko kellekään, ei ees Hömikselle... [:-DD]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #23 : 30.09.11 - klo:11:24 »

Joo, ollaan ihan hilijaa.  [:-DD]
Täytyy ryhdistäytyä laittamaan paikkoja ojennukseen, niin ehdin vielä ulos nauttimaan päivän D-vitamiiniannoksen.  [:45]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #24 : 30.09.11 - klo:12:03 »

Huomenta Lahdesta! Aurinko paistaa ja +17,3 oli äsken mittarissa lämmintä, varjon puolella.

Kampaajalla kävin heti aamutuimaan ja nyt on uusi leikkaus ja uusi väri. Viiteen kuukauteen en ollut käynyt kampaajalla ja sen kyllä huomas, tukka oli ihan hirvee. Mutta nyt on taas kevyt kantaa.

Tänään sitten viimeistä kertaa Pertunmaan Koluun, sunnuntaina hallintaoikeus paikkaan muuttuu uusille omistajille ja yksi luku meidän elämässä on luettu loppuun. Ihan niin vaikealta ja haikealta ei ainakaan nyt tunnu kun olin kuvitellut, mutta kai se auttaa kun on saanut totutella ajatukseen jo jonkun aikaa. Toisaalta sunnuntaina kun pitää viimeistä kertaa pois lähteä niin olo voi tietty olla ihan toinen.

Meidän auto on korjaamolla koska siinä oli vikoja joiden takia se ei mennyt läpi katsastuksesta. Toivottavasti saadaan se tänään pois, jotta päästään vielä edes kerran sinne Pertunmaalle.

Mukavaa viikonloppua ja nauttikaa tästä aurinkoisesta perjantaista!
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Laura

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Helsinki
Vs: 30.9.2011 Perjantai
« Vastaus #25 : 30.09.11 - klo:12:08 »

Päivää :-))

+19.4 näyttää mittari.
Sauvakävelylenkiltä palasin noin tunti sitten ja silloin oli taivas
pilvessä, eikä lämmin ollenkaan.
Nyt kuitenkin paistaa täydeltä terältä. Ihanaa [:45]

Korjasin vuosiluvun. (Vilukko oli huomannut virheen)
« Viimeksi muokattu: 30.09.11 - klo:18:30 kirjoittanut Laura »
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #26 : 30.09.11 - klo:12:19 »

Ihana ilma tuli ja lämmintä. Pitäs vissiin lähteä ulos, jos sais ketutuksen pienemmälle.
Kävin toimittamassa perikunnan asioita ja kiersin kirppiksen ensin yksin ja sit siskojen kaa kun ilmestyivät sinne. Ei löytöjä.
Tiinalle ja Repelle viikonloppu on haikea, mutta uusin tuulin eteenpäin ja niin kai se on meikäläisenkin tehtävä, kunhan saa karistettua yhden paskamaisen tunteen mielestäni.
Kirjattu

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #27 : 30.09.11 - klo:12:19 »

Mielenaurinkoista perjantaita joka pönttöön!  [:-)]

Paistaa ja tuulee, melko lämmintäkin on.

Positiivarit:

TENAVATUOKIO

Olin kahdeksanvuotiaan poikani,
Santerin kanssa sienimetsässä.
Sienien nimet olivat vähän hakusessa.
Iloisesti hän kuulutti, että "tuolla
on yksi haiteroinen ja tuolla paljon
naperoita!" -Arja-äiti

Naperoitahan ne...
 :-))
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #28 : 30.09.11 - klo:12:32 »

Kyllä Vera tulee pitkään kaipaamaan Essiä. Meillä ainakin Unalla on aivan mielettömän pitkä muisti. Koirat ei ole nähneet ex-miestäni vuosiin, mutta Una saa aina mielettömän hepulin, kun ajetaan autolla entisen anoppilan ohi. Sama tapahtuu myös, kun ajetaan Unan parhaan koirakaverin luo, alkaa se vinkumaan autossa jo pitkän matkan päästä, vaikka hekin näkee enää muutaman kerran vuodessa. Kyllä se innostuu myös, kun mennään minun äidin luo. Häntä alkaa hakata viimeiselle tieosuudelle käännyttäessä. On sillä kyllä ihmeellinen paikkamuistikin  :-)) Aidasta ei vastaavaa huomaa.

Selvisikö Telkkinen mikä Essille tuli? Vai jäikö se mysteeriksi?

Anniinalle kiitos.
En tiedä mikä Essille tuli.Omistaja (Veran kummi) ilmoitti viestillä ettei pysty asiasta puhumaan.
Ehkä pitkäaikaiset sairaudet ja lääkkeet tekivät tehtävänsä, on minun ajatukseni.

Tiinalle onnea uudelle tukalle, mukavaa viimeisen viikonlopun oloa Koluun. Ehkä se pitkään luopumisen ajatus on antanut voimia tähän viikonloppuun. [:-)]
tähän viimeiseen hetkeen [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #29 : 30.09.11 - klo:12:38 »

Tiinalle ja Repelle viikonloppu on haikea, mutta uusin tuulin eteenpäin ja niin kai se on meikäläisenkin tehtävä, kunhan saa karistettua yhden paskamaisen tunteen mielestäni.

Kyllä viime ajat on mulle tuoneet sellaisen varmuuden, että mikään muu ihmisen elämässä ei ole pysyvää kuin muutos. Vanhassa ei pidä väkisin roikkua ja kaikkiin asioihin ei vaan kertakaikkiaan pysty itse vaikuttamaan. Ja nykyisin yhä enemmän uskon siihen, että kaikilla asioilla on tapana järjestyä, ennemmin tai myöhemmin.
Kaikkia niitä tuntemuksia mitä mulla nykyään on, on tosi vaikea toiselle mitenkään kuvailla, mutta ehkä jos sanon, että mun mieli on nykyisin jotenkin levollinen, niin se kuvaa asiaa parhaiten. Kaikki järjestyy kun vaan jaksaa odottaa.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Sivu luotiin 0.123 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.