Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Lauantai 1.10.2011  (Luettu 365 kertaa)

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
Vs: Lauantai 1.10.2011
« Vastaus #15 : 01.10.11 - klo:12:16 »

Missä Jarmo, onko Jarmo lähtenyt lomalle? FB:stä luin jotain Perusta... muutama päivä pois pöntöltä niin on jo ihan ulalla.

Taitaapi tosiaan lomalla olla, mutta ei halunnut siitä hälyä nostaa.

Jälkikäteen varmaan saamme kuvia ja jospa ihan kerrontaakin.  [:-)]
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #16 : 01.10.11 - klo:12:30 »

Huomenia. Ulkona on kaunista. Tänään tiedossa siskokokous. Nyt kaffia jotta heräisi. Menin nääs viime yönä nukkumaan noin klo 02.30 kun olin ylikierroksilla tulostimen vuoksi.

Lepuisaa lauantaita [:-)]
Kirjattu

Evis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #17 : 01.10.11 - klo:16:10 »

Lauantain iltapäivää  [:-)]
Enpä onneksi ehtinyt huomaamaan pöntöpimentoa, kun en aamulla täällä käynyt lainkaan.  :-)) Ikkunan pesua aloiteltu taas ja keittiössä nyt puhtoiset akkunat  [:-)] HAutuumaalla käytiin äitiliinin kanssa laittamassa havuja, ruusut kukkivat vielä siellä kauniisti, joten jätettiin ne sinne kukkimaan vieläkin  [:-)] Monikymmenpäinen rsatasparvi huilailee tässä pihapiirissä.  Muuttaako ne muuten sekaparvissa?
No jospa lähtisi hakemaan kuivat pyykit naurulta ja sitten ruoan laittoon. Mies on siskon miehen kanssa karpalosuolla, saas nähdä minkälainen saalis heillä on kun palaavat  [:-)]
Lokoisaa lauantaita  [:-)]
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

jatta

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #18 : 01.10.11 - klo:17:41 »

Illansuuta pöntölle. Olen siivonnut, leiponut pullaa, laittanut makaronilaatikkoa, havaroinut pihamaata. Kutonut sukkaa, pönttöillyt.
Nyt olen ihan tööt, ei vaiskaan.  :-)) :-))
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #19 : 01.10.11 - klo:17:47 »

Moi!
En ole tänään vielä käynyt muuta kuin lukemassa, joten moikkailin nyt vasta  :-))

Ihanan aurinkoinen syyspäivä on ollut tänäänkin. Olin tuossa pihassa, ja katselin aurinkoa vasten hämähäkin seittejä ja mietin, että kuinka paljon hämähäkkejä oikein on yhdessä pihassa, kun eilen ajoin nurmikon, ja tänään oli koko piha täynnä seittiä. Sitä oli myös syreenipensaat täynnä.

Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #20 : 01.10.11 - klo:18:04 »

Yks nukkumistyyli (Nöpö ja Jaska vielä pentuja...) :-))

Kirjattu

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #21 : 01.10.11 - klo:18:10 »

Nöpö ja Jaska tuumaa, että: "Nuku sinä mun pyllyn päällä.
Minä haistelen muuten vaan."  Tai sitten ihan päinvatsoin!  :-))
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Sus

• Vieras
« Vastaus #22 : 01.10.11 - klo:18:22 »

Tää oli silloin se tilanne, että Jaakkokulta kertakaikkiaan alkoi suojelemaan Nöpöä, jo pentuna, molemmat siis pentuja. Mutkun ääriarka Nöpö tuli taloon, Jaska ryhtyi äidiksi, vaikka oli itse vielä kissanpentu ja poika-sellainen. Tässä sit sitten suojellaan... [:-)] :-))
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #23 : 01.10.11 - klo:18:23 »

Nöpö ja Jaska tuumaa, että: "Nuku sinä mun pyllyn päällä.
Minä haistelen muuten vaan."  Tai sitten ihan päinvatsoin!  :-))

PäinVATSOIN. Jees. :-))
Kirjattu

Laura

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Helsinki
« Vastaus #24 : 01.10.11 - klo:19:08 »

Onpa ollut upea päivä ja valtavan hieno ruska, ainakin täällä pääkaupunkiseudulla.
Hieman pihahommia ja anopin viihdyttämistä matkakertomuksilla on kuulunut päivään.
Ilta hämärtyy ja äsken sytytin kynttilät viiteen pihalyhtyyn.
Huomenna taas uudet kujeet :-))
En ole liittynyt Facebookiin (jääräpää), mutta tänään, kun Pönttö ei auennut, tuli mieleen, että ehkä kuitenkin pitäisi.
Pitäisikö?

« Viimeksi muokattu: 01.10.11 - klo:19:11 kirjoittanut Laura »
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #25 : 01.10.11 - klo:19:31 »

Facebookiin liittyminen ei maksa mitään, eikä oo erityisen vaarallistakaan... Miksi ei edes kävisi katsomassa mikä on se juttu, josta joka toinen puhuu...? Miksi ei? Pääseehän sieltä pois jos haluaa. Se toimii myöskin suomenkielellä. Ihan totta - en oikein ymmärrä "periaatetta", ettei asiaan voisi tutustua... [:-)]

Facebookissa on pönttöläläisille oma suljettu ryhmä. Suljettu osasto siis. :-))
Kirjattu

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #26 : 01.10.11 - klo:19:35 »

Hellou, kävin tuossa äsken ulkona syysilmaa haistelemassa ja kyllä olikin kaunista. Nyt on täällä etelässä aikas kaunis ruska  [:-)]
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #27 : 01.10.11 - klo:19:37 »

http://www.nelonen.fi/uutiset/kaikki/kotimaa/tilkkupeittojen-vyöry-peitti-tuomiokirkon-portaat

Oli kiva käydä elokuvissa ystävän kanssa - elokuvana Nalle puh - niin ihana.
Toivottavasti huomenna on aurinkoista, aion tehdä tilataidetta hetkeksi ulos. Mulla on n 160 nuttua lähdössä Etiopiaan ja yritin saada niistä näyttelyn liikekeskukseen, eivät antaneet. Yritän huomenna ainakin osan niistä laittaa näytteille ja ottaa kuvia. Ne on yhtä ilosia kuin nuo peitot linkissä.
Etiopian kummiperheestäkin sain kuvan ja kuulumisia. Laitan pian yv:tä osallistuville.  [:34]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #28 : 01.10.11 - klo:19:42 »

Eikä sinne feissariin tarvi ees kertoo omaa nimeä, voi kirjautua millä vaan "tekaistulla" nimellä. Ja vaaroista... turha uskoa kaikkia iltalehtien lööppejä.  [:-)]
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #29 : 01.10.11 - klo:19:45 »

En ole liittynyt Facebookiin (jääräpää), mutta tänään, kun Pönttö ei auennut, tuli mieleen, että ehkä kuitenkin pitäisi.
Pitäisikö?

Minä olen siellä tällä pönttönimelläni ja liityin aikanaan juuri varmistaakseni jonkinlaisen "pönttöilyn".
Nyt kun pönttöryhmä on "suljettu osasto", suosittelisin. Oli se vaan aamulla helpottavaa saada jotain kautta yhteys muihin pönttöihin.  :-))
Annulix Pönttöläinen suosittelee !  [:-DD]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.224 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.