Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 6.10.2011 Torstai  (Luettu 555 kertaa)

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
Vs: 6.10.2011 Torstai
« Vastaus #30 : 06.10.11 - klo:13:20 »

Samoin, lääkärin "määräys" minullakin on kalkin suhteen. Astmaatikkona saan hyvin herkästi taudin näin syksyisin. Kaarin varmaan sinullakin on hengitystiet kovilla nyt kun kylmät ajat alkaa.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Laura

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Helsinki
« Vastaus #31 : 06.10.11 - klo:13:56 »

Torstaita!
Kurja syyssää, vettä vihmoo välillä vaakatasossa.
Hulluille päiville (Vantaan Jumbossa) tehtiin täsmäisku ja sitten äkkiä pois [:-)].
Aivan hirveesti ihmisiä kymmenen maissa. Eikö kukaan käy enää töissä, vai onko
kaikilla liukuva työaika? (Minullahan ei todellakaan ollut  [:-DD])
D- ja C-vitamiinia syön minäkin. Ja tänään ostin omppuja, vaikka en niistä
ihan hirveesti pidäkään: "Omena päivässä... jne"
Mukavaa päivää säästä huolimatta :-))
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #32 : 06.10.11 - klo:15:43 »

Kiitos toivotuksista  [:-)]

Otso syö d-vitamiinia meillä, muut ei. Paitsi ei Otsokaan valitettavasti suostu aina sitä ottamaan...

Tää päivä oli yhtä hulinaa. Työt on ihan levällään, mutta pakko olis kotiin lähteä... En millään malttais, mutta "pakko" on mennä kipeän Otson luo, kun toinen kuulemma kaipailee hirveesti syliä  [:30]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #33 : 06.10.11 - klo:15:44 »

Te, jotka käytätte rypsiöljyä päivittäin, niin milloin sitä otatte, aamuisinko?
Pitäisköhän minunkin alkaa lipittämään sitä?  Mites, kun mulla on ollut pari tukosta jalassa? 

Mä käytän rypsiöljyä ruuanlaitossa ja salaatinkastikkeissa, mutta en mä sitä pysty sinällään nauttimaan, siis ihan pelkiltään. Jos haluaa rypsiöljyä nauttia, niin sen voi tietty laittaa lettutaikinaan, aamupuuroon yms. missä se menee niinkuin luonnostaan.
Mä otan sensijaan joka päivä kalaöljykapselin.                               
Jos on verenohennuslääkitys (Marevan tms.) niin silloinhan ei saa noita kalaöjyvalmisteitakaan yleensä ottaa. Kannattaa varmaistaa lääkäriltä, mutta tavallista rypsiöljyä voi varmaan käyttää paistamiseen ja ruuanlaittoon Marevan-potilaatkin.

Oikeesti mulla on todella hyvä vastustuskyky, kai ihan luontaisesti, koska tosi harvoin olen flunssassa. Kuumetta mulla on ollut viimeksi 34 vuotta sitten :-O [:-DD].

Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #34 : 06.10.11 - klo:15:55 »

Päivää Lapista! Mukavan aurinkoinen syyspäivä. Aamusta lähdin tuonne metsään kävelemään. Mukava yllätys olikin kun yhtäkkiä eteen tupsahti lapinpöllö männyn oksalla nuokkumassa. Siinä tuijoteltiin puolin ja toisin tovi. Harmikseni jätin ison kameran autoon ja äkkiä vaan känny käteen ja lähemmäs. Peloton pöllö päästi melkein kymmenen metrin päähän ja sain kuvankin. Sitten se leuvahti vähän sivummalle. Jätin sinne ja jatkoin matkaa. Kuukkeleita näkyi mukavasti ja kun istahdin eväitä syömään tuli pikkuinen oravanpoikanen uteliaana ihan lähelle naksuttamaan. Pari kolme teertä näin ja yhden poikametson. Lehti alkaa karata puista ja aamulla oli melko viileetä +3 astetta, päivällä lämpesi jo +8 asteeseen.
Tämmöisiä pieniä suolampia kiertelin reissullani, jo vain!

Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #35 : 06.10.11 - klo:15:56 »

TOTT! Ikeasta tuli mulle apupöytä keittokomeroon eli alan tekemään selkääni kipeeksi kun kokoon sen, se on vissi varma, tai sitten kokoon sitä tosi rauhallisesti niin voipi olla että pääsen pelkällä säikähdyksellä [:-)] Toivottavasti mollaa sinne nurkkaan. Ainakin mittojen mukaan pitäisi.
Kirjattu

Punarinta(Pettirosso)

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #36 : 06.10.11 - klo:16:15 »

Tällä mummelilla oli kamala päänsärky aamusella.Itse asiassa heräsin siihen ja sitten oli kamalaa huimausta muutama tunti mutta kyllä se siitä meni ohi .
Kävin kyllä jo Itiksessä kun piti hakea suutarilta yhdet popot,muuten olisin ne unohtanut.
Ja kun tänne kotiin ehdin ni aivan mahoton kaakatus alkoi kuulua,meni mahtava hanhiparvi yli.Muutama sata jossei tuhat kunta hanhea.Eiköhän mahtaneeet olla matkalla Viikkiin...

Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #37 : 06.10.11 - klo:16:23 »

Samoin, lääkärin "määräys" minullakin on kalkin suhteen. Astmaatikkona saan hyvin herkästi taudin näin syksyisin. Kaarin varmaan sinullakin on hengitystiet kovilla nyt kun kylmät ajat alkaa.
Juu, kovilla on pakkasella hengitys.  Samoin viima käy mun henkeen. 
Mut nyt ottaa henkeen laiskuus!  [:-DD]  Roskat kun saan vietyä ja kierrettyä kotiin mutkan kautta, niin olen tyytyväinen itteeni. 
Onpas komeen - syksyn- värinen maasto mesen kuvassa.
Otsolle terkkuja ja pikaista paranemista.  [:30]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #38 : 06.10.11 - klo:16:30 »

Syksyistä pihanäkymää meidän parvekkeelta.

Elelen nyt täällä ruusutarhassa :-)).

Eiliset mummelit toi näin ihant punaiset ruusut.

Ja Repeteukselta sain nämä ruusut tiistana.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #39 : 06.10.11 - klo:16:34 »

Hieno näkymä Tiinalla ja ihania ruusuja.
Vettä ilmassa koko päivän, laiskanpullea päivä.
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #40 : 06.10.11 - klo:16:37 »

Upee näköala Tiinan ikkunasta. 
Ja mitkä ruusut!  [:35]
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #41 : 06.10.11 - klo:16:39 »

Vettä täälläkin on sadellut ja tuulee.
Mittarissa nyt +12,4 astetta.

No niin, tulihan sitä muutama askare vielä toimitettua. :)
Kohta on taasen päivällisen laiton vuoro, joten hetken päästä sitä.  [:25]  [:20]

Hämärää on ulkona ja sisällä.

Meseltä hieno suomaisema kuva! [:-)]

Tiinalta hieno parveke kuva ja ihanat ruusut! [:-)]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #42 : 06.10.11 - klo:16:58 »

No niin, pöytä kasattu ja kuten arvelinkin sain selkäni kipeäksi. Onhan se hiukkasen ison näköinen mutta kun tarvitsin sellaista. kun ei ollut kunnollista paikkaa käteen laskettaville, pieni sähkögrillikin läysi paikan. Nyt on ja samassa tasossa kuin tiskipöytä. Ihan hyvä juttu kunhan silmä tottuu.

Tämäkin on TOTT [8-)]

PS. kamala ilma ulkona [:-I]

KAuniita ruusuja ketjussa myös ja syksuinen maisema [:-)]
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #43 : 06.10.11 - klo:17:47 »

Gagga! Uusin eilen Spotifyn ja ihan varmana klikkasin "unlimited" namiskaa jolloin kk-hinta 4.99 €. Sepäs tilluutti mulle "Premiumin" kk-hinta 9.99 €. Ainoa ero noiden välillä on se että Premiumilla sain Spotifyn kännykkääni. Tiedä vaikka olisi onnistunut unlimitedilläkin [:-I] Nyt sitten ootan kuukauden josko jostakin löytäisin jonkinlaisen muutos-näppäimen jolla saisin premiumin vaihdettua unlimidet:iin. Tuo summa veloitetaan automaattisesti kerran kuukaudessa. Mulla on musiikkia siellä tällä hetkellä 573 raitaa ja lisää saisin jos vaan jaksaa hakea ja muistaa suosikkimusiikkiaan ja onhan se kiva kännylläkin kuunnella jos jonnekin joskus menen ja on verkkoa.

Tämäkin on TOTT [8-)]

Jees, sainkin muutettua Spotifyn unlimited muotoon marraskuusta lähtien, katotaan mitä kännykässä sitten tapahtuu.
« Viimeksi muokattu: 06.10.11 - klo:18:29 kirjoittanut Marle »
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
Kirjattu

Sivu luotiin 0.149 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.