Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 13.10.2011 Torstai  (Luettu 609 kertaa)

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 13.10.2011 Torstai
« Vastaus #15 : 13.10.11 - klo:09:56 »

Huomenta!  [:-)]
Nyt vasta pääsin koneelle. meillä oli herätys jo 8.15 ja Pasi kehtasi sanoa, että kodinhoitohuoneen kaaokselle (ei juurikaan vapaata pöytäpintaa, vaan röykkiöittäin tavaraa) pitäisi tehdä jotain  [:-//]  Huomautin suloisesti, että kyllä herra saa järjestää ne kamat  [:-/]  No, olen kuitenkin yrittänyt HIUKAN saada jotain aikaiseksi, vaikka alunperin olin suunnitellut, että jos joskus joulun alla yrittäisi tehdä sille jotain!  [:-I]

Kuvien setvimistä pitäisi jatkaa, huokaus!

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #16 : 13.10.11 - klo:10:11 »

Tsempit Kaijalle! [:-)]

Kaffeet justiin join ja nyt mietin mihin alkaisin. :))
Ulkona näyttääkin nyt tuulevan aikas lailla, mutta pilvet osittain kaikonneet. [:-)]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #17 : 13.10.11 - klo:10:23 »

Nyt on ollut kukkien kannalta hyvä syksy, kun vielä tänään kukki näin.

Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #18 : 13.10.11 - klo:10:48 »

Torstai tervehdys. [:-)] Harmaata on taas kerran kastuttiin Veran kanssa aamulenkillä.

Onnea Susun uudelle lämmönlähteelle [:-)]

Vautsi mikä kukkaloisto on Mesiksellä vielä tähän aikaan vuodesta [:-)]

Astma tutkimukset jatkuu tänään..
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #19 : 13.10.11 - klo:10:54 »

Kodinhoitohuoneen pidempi taso on tyhjennetty ja pesty; kai se riittää tälle aamulle?  [:-I]
Join toiset kahvit, pyykkikone pyörii hiljalleen. Jos vaikka nyt siirtyisi kuvien pariin? Saanko mä hypätä toiselle viikolle, ja laittaa Pöntölle esille yhden kolibrin soidintansssin, vai hermostuuko mun ah, niin järjestelmällinen mieheni?  [:-DD]

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #20 : 13.10.11 - klo:10:56 »

:-O Voi miten komeet kukat sulla vielä on, Mesis.  Nuohan kukkii kuin kesällä.  [:-)] Siis kerrassaan komeet on!  
Mä en ole enää liiemmin omiani hoitanut.  Orvokit joutaa jo roskikseen.
Maljaköynnökset annan - ehkä - kavereille.  Ei mulla ole tilaa niille.

Huomenta, meinas unohtua.

[:-/] Pihalla kaatavat hopeapajut wex.  Olivathan ne jo vanhoja.  Ehkä kaatumisvaaran vuoksi ne kaadetaan.  
Toivottavasti tuohon viereen ei rakenneta toista taloa.  Tässä ollaan oltu kuin herran kukkarossa, puiden suojassa.  Nyt meni yksityisyys.  [:-(]

Ei sit muuta ku hyvää päivää kaikille.
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #21 : 13.10.11 - klo:10:57 »

Onnea Susun uudelle lämmönlähteelle [:-)]
Niin, onnittelut. Se kävikin äkkiä, tuo paikalleen asennus. Kyllä nyt kelpaa lämmitellä ja nautiskella. (Pieni varoituksen sananen:Varo, ettei kisut hypi kuumalle liedelle) Eikös se sellainen ole, että siinä on keittolevykin, vai olenko ymmärtänyt oikein?
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #22 : 13.10.11 - klo:11:11 »

Ei näistä mun hommista tule nyt mitään.... unohduin selailemaan edellisvuosien Pönttölän Pikkujoulu-ketjuja!  [;-)]

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #23 : 13.10.11 - klo:11:12 »

Miten Kaarin maltat antaa maljaköynnökset pois, kun se on niin kaunis kukka. Eikö se missään menisi talvea?

Mua oikein hävettää. Kaija on tehnyt jo kamalan siivouksen ja minä vain nökötän tietsikalla. Kai tästä minunkin täytyy jotain ruveta tekemään.
Ja nyt mua naurattaa. Sain juuri kirjoitettua tuon, niin Kaija olikin ehtinyt laittaa oman viestinsä  :-))
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #24 : 13.10.11 - klo:11:20 »

Minäkin istun tässä koneella ennenkuin pitää lähteä terkkariin...ja ihan hyvällä omallatunnolla [:-)] :-))
Puoliso siivoaa kaappeja eli laittaa omia käyttämättömiään vaatteita kierrätykseen menevään pussukaan..
Tosin itse olen oman osuuteni tehnyt ja aiemmin. Pussukat odottavat pois vientiä.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #25 : 13.10.11 - klo:11:30 »

Mesis, jos saan maljat nätisti mahtumaan jonnekin, niin pidän ne.  En tykkää, jos ikkunat on liian täynnä kukkia, kun uusiakin haluaisin.  [:-)]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #26 : 13.10.11 - klo:11:31 »

[:-)]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #27 : 13.10.11 - klo:11:32 »

Minäkin istun tässä koneella ennenkuin pitää lähteä terkkariin...ja ihan hyvällä omallatunnolla [:-)] :-))

Tsemppiä kuitenkin, vaikka hyvällä omalla tunnolla menetkin  [:-)]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #28 : 13.10.11 - klo:11:44 »

Kiitti Mesis tsempistä  [:-)] Hyvillä mielen menen terkkariin. Spirometria tulokset eiliseltä olivat hyvät, samoin omat
pef mittaukset joten uskon ettei mitään lisätutkimusta tule. (astman tila ok)
Ehkä saan tähän hengitystie infektion hoitoon jotain hengitettävää lääkettä että pääsen eroon tästä nuhasta ja yskästä, mikä on vaivannut jo viikkotolkulla.

Eilen lähti sitten Veran, Remu koirakaveri Essin seuraksi koirien taivaaseen. Meidät lenkit ovat nykyään yhtä itkua ja halaamista näiden koiriaan menettäneiden omistajien kanssa. Vertaistuki on parasta lohtua heille. [:-(]
Kirjattu
Arvo Ylppö

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #29 : 13.10.11 - klo:12:04 »

Komiat kukat mesiksellä. Mäkin olen miettinyt että hommaisin partsille laaatikon ja siihen kanervia, taidan vaan tuumata ja tuumata ja..
Pyykkikone laulaa ja sain imuroituakin, petivaatteet vaihdettu, peitto partsilla raikastumassa. Nyt on hyvä sairastaa koska pöntöltä päässä tuntuu. Tosi kovassa flunssassa ei kyllä voisi tehdä muuta kuin käpertyä peiton alle eli mun fluu ei vielä ole niin kova. Parin päivän sisällä se selviää että kumpaan suuntaan kääntyy, pois tai pahemmaksi. Telkkiselle myös paranemisia ja kaikille muillekin poteville.

[:-)]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.263 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.