Serillä on ollut kivaa Ja varmasti mesikselläkin
Kivaa oli meillä molemmilla . On se kumma, kun koiran riemusta nauttii vähintäänkin yhtä paljon kuin koira itse.
Kiva jos Marle alkaa toipua
Juu kyllä se tästä. Tuossa Kaarin kertoi menevänsä takkiostoksille. Mä en ole kun harvoin käynyt Second Hand - kaupoissa mutta viime keväänä kävin uteliaisuudesta. Löysinkin sieltä 3 takkia, kuin uusia. Puolipitkä musta nahkatakki, puolreisiin ulottuva kevyttoppatakki, viininpunainen ja Pusakkamallinen keinomokkatakki, vaaleanruskea. Kaikki todella kuin uusia tai ainakin erittän vähänkäytettyjä. Yhteensä n. 70 €uroa. Mallit ovat ajattomia joten menevät mooooonta vuotta jos vaan ehjinä pysyvät
Lisäksi löysin varsisaappaat, kuin uudet nekin 24 €uroa. Vähän sellaiset viulukotelomaiset, eivät siis muodissa mutta kyllä ne mun jalkaa passaa keväisin ja syksyisin ei talvisin.
Taisin tuossa jo kertoa että ostin uudet Pomar-nilkkurit mutta kerroinko sitä että niiden pohjissa on eroja? Toisten pohjat tuntuivat mielyttävän kumisilta ja toisten kovilta koppanoilta. Jopa pareissa oli tuo ero. Onneksi löysin "kumiset" molemmat kun tuumin josko noissa olisi pitoa liukkailla keleillä. Saa nähdä. Varmaan pohjaseos on erilaista eri erissä vai miten tuo nyt sanotaankaan
Nyt on Lidlliläinen syöty, yllättävän paljon oli juureksia, lihaa, perunoita ja herkkusieniä eli ei mitään vesivelliä. Olihan se sitten hyvääkin kun lisäsin hiukkasen kermaa sekaan. Mulla on tukka kamalassa kunnossa. Pitäis mennä sen kanssa suihkun alle. Jaksan kyllä.
Taas tuli tarinaa kerrakseen
Mutta nyt tiskaamaan lautanen, lusikka ja muki, sen verran päivässä tulee tiskiä, ei konetta tarvi kuin astioiden säilytykseen. Mää lähen än-yy-tee nyt!
ps. Serille rutistus ja rapsutus