Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Lauantai 15.10.2011  (Luettu 398 kertaa)

Laura

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Helsinki
Vs: Lauantai 15.10.2011
« Vastaus #15 : 15.10.11 - klo:10:18 »

Huomenia :-))
Aavistuksen pakkasella kävi mittari eilen illalla, mutta edes ahkeraliisat eivät ole kärsineet.
Callunat ovat odotelleet jo pari päivää kesäkukkien tilalle pääsyä ja joutuvat odottelemaan edelleen.
Pihan haravointi ei oikein kiinnosta, kun lehtiä on puissa ja pensaissa vielä vaikka kuinka paljon.
Taivas on paksussa sumupilvessä.
Leppeää lauantaita kaikille.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #16 : 15.10.11 - klo:10:32 »

Pihan haravointi ei oikein kiinnosta, kun lehtiä on puissa ja pensaissa vielä vaikka kuinka paljon.

Haravointi on ihan vastenmielisimpiä hommia, joita mä tiedän. Niinköhän taas käy niin, että ensin odotellaan, että loput kaksimiljoonaa lehteä putoaa, sitten sataa lunta ja me haravoidaan keväällä? No, keväällä se on "henkisesti" helpompi  :-)) homma, kun valmistaudutaan uuteen kesään. Ja kyllähän ne lehdet painuu ja kutistuukin talven aikana lumen alla!  [:-I]

Me ostettiin Amsterdamin kentältä 50 tulppaanin sipulia. Darwin hybrid mix. Ne pitäisi upottaa jonnekin!  [:-)]

Laura

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Helsinki
« Vastaus #17 : 15.10.11 - klo:10:45 »

Haravointi on ihan vastenmielisimpiä hommia, joita mä tiedän. Niinköhän taas käy niin, että ensin odotellaan, että loput kaksimiljoonaa lehteä putoaa, sitten sataa lunta ja me haravoidaan keväällä? No, keväällä se on "henkisesti" helpompi  :-)) homma, kun valmistaudutaan uuteen kesään. Ja kyllähän ne lehdet painuu ja kutistuukin talven aikana lumen alla!  [:-I]

Me ostettiin Amsterdamin kentältä 50 tulppaanin sipulia. Darwin hybrid mix. Ne pitäisi upottaa jonnekin!  [:-)]

Melkoinen upottelu :-)), mutta on varmaan upeat keväällä.
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #18 : 15.10.11 - klo:10:48 »

Huomenta.

Neljän aikaan hiipi uni silmiini.  Nyt on  [NUT] olo.
Paranemista sairaille ja kivaa kaikille. [:-)]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #19 : 15.10.11 - klo:11:07 »

Ei taas oikein hommat edisty, kun roikun vaan pöntöllä.... huokaus!  [:-I] Ja toisella silmällä vahdin ikkunasta, mitä tuolla automaatilla tapahtuu. Oravan jäljiltä yksi pala jo irtosi ja yritin sitä fiksailla.
Mokomat lurjukset!  [:-DD]

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #20 : 15.10.11 - klo:11:17 »

Päivää  [:-)]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Töyhtis

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Hämeen hidas
« Vastaus #21 : 15.10.11 - klo:11:52 »

Päivää  [:-)]

Täällä on kans mennyt aamupäivä miettiessä lähtisikö ulos vai ei ja mitähän sitten sisällä tekis jos ei mene ulos  [NUT]
Pyykkikoneen sentään olen saanut laitettua päälle ja yhden linturuokinta-automaatin pessyt.

Meillä on myös aika kuhina kahdella automaatilla...enimmäkseen talitinttejä ja pari oravaa.
On kyllä viherpeippo, pikkuvarpunen, hömötintti, töyhtötintti (mun suosikki) ja närhi käyneet tänä aamuna takapihalla.

Kivoja kuvia ketjussa  [:5]

Sairaille haleja  [:30]
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #22 : 15.10.11 - klo:12:07 »

Päivää. Nyt vasta heräsin kun ei meinannu millään tulla uni viime yönä. Ulkona on pilvistä ja 5° plussalla.
Nyt kahvin laittoon ja siitä nauttimaan.
Leppoisaa lauantaita [:-)]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #23 : 15.10.11 - klo:12:19 »

Ja toisella silmällä vahdin ikkunasta, mitä tuolla automaatilla tapahtuu. Oravan jäljiltä yksi pala jo irtosi ja yritin sitä fiksailla.
Mokomat lurjukset!  [:-DD]

Mä hävisin taistelun ekan osan oravalle: se alkoi nassuttaa sitä pudonnutta muoviosaa maassa. Menin pyytämään, että lopettaisi. No, se pinkoi 4 metrin korkeuteen ja pureskelee sitä muovipalaa siellä  [:-//]
Yritin ehdottaa vaihtokauppoja: puoli kourallista pähkinää mauttomasta muovin palasta. Ei kelvannut! Uhkasin hakea pienoiskiväärin. Ei mitään vaikutusta! Nyt on sitten eka automaatti rikki!  [:-/]

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #24 : 15.10.11 - klo:12:31 »

Aurinko paistaa ja länsituuli puidenlehtiä liikuttelee, lämpöä 6,5 astetta.  [:-)]
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #25 : 15.10.11 - klo:13:16 »

Menikin aamupäivä kirppiksillä, mutta tärkeintä siinä oli seura. Olin ystäväni kanssa joka eilen menetti koiransa, kuunnellen ja tukien toivottavasti pystyin häntä auttamaan, suru on syvä.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #26 : 15.10.11 - klo:13:26 »

Kaappikaupan synttärit olisi taatusti olleet kivammat kuin kolibrien ristäiset!  [:-DD]
Pakko saada kolmas kuppi kahvia.... mä olen taas ihan raivona noiden kuvien kanssa!  [:´((]

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #27 : 15.10.11 - klo:13:37 »

Menikin aamupäivä kirppiksillä, mutta tärkeintä siinä oli seura. Olin ystäväni kanssa joka eilen menetti koiransa, kuunnellen ja tukien toivottavasti pystyin häntä auttamaan, suru on syvä.
Iipalle ja ystävälleen  [:1] [:1]
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #28 : 15.10.11 - klo:13:55 »

Jaahas, jospa pikkuhiljaa jotain muuta vaatetta päälle kuin verkkarit ja sitten menoksi,
tätä katomaan: http://www.ttt-teatteri.fi/eila_rampe_ja_huonot_keenit/etu/    :-))

Mukavaa päivän jatkoa kaikille, heips.  [:75]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #29 : 15.10.11 - klo:14:17 »

Hippiäiselle oikein mukavaa teatteri-iltaa. Varmaan on hauska esitys.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.236 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.