Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sunnuntai 15.10.2010  (Luettu 739 kertaa)

Sus

• Vieras
Vs: Sunnuntai 15.10.2010
« Vastaus #45 : 16.10.11 - klo:17:26 »

Illansuuta.

Onpa pilvinen pimiä päivä.

Mä jo poltin leukaperän takkakamiinassa perjantaina... Opin, että se on aika kuuma... [:-I] No ei tuo kovin paha, mut on siinä semmonen 5-senttinen rupi.

Muksaa sunnuntai-iltaa! [:-)]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #46 : 16.10.11 - klo:17:32 »

Mä jo poltin leukaperän takkakamiinassa perjantaina... Opin, että se on aika kuuma... [:-I] No ei tuo kovin paha, mut on siinä semmonen 5-senttinen rupi.

Olis kyllä ihan mielenkiintoista kuulla miten tuo sulta onnistui :-O [:-I]
« Viimeksi muokattu: 16.10.11 - klo:17:39 kirjoittanut Tiina »
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Sus

• Vieras
« Vastaus #47 : 16.10.11 - klo:17:38 »

Olis kyllä ihan mielenkiintoista kuulla miten tuo suolta onnistui :-O [:-I]

Mä istuin sen vieressä ja kurkotin vaan yhtä halkoa lattialta, ni leuka hipaisi avonaiseen luukunkulmaan.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #48 : 16.10.11 - klo:18:56 »

Iltaa!
Pihahommia tänään: 50 tulppaaninsipulia piilotettu. Ruoka-automaatteja varten viritetty uudet paikat; rautalankaa ja haat. Haravahommia. Mukava oli puuhastella pihalla. Aika lämmin kelikin tänään, +9 astetta.
Nyt pitäisi pysytellä vielä pari tuntia hereillä... Seuraavaksi suihku ja iltakahvit  :-))

Sus

• Vieras
« Vastaus #49 : 16.10.11 - klo:19:02 »

Meikäkin keitteli just iltakahvit. Mitähän sitä sitte... taijan vaan tietsikkaa tuijotella.
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #50 : 16.10.11 - klo:19:05 »

Tuntuu tosi tylsälle tämä aikanen pimeys.
Olen yrittänyt virkata isoäidin neliöitäni, mutta Roosa puuttuu aina hommiin ja lanka on piilotettava visusti.
Nyt taidan lähteä pimeän turvin kantamaan ykden vanhan patjan tädin kellarista roskikseen, flokkipatja. Mutta alkoi kaikertaa mielessä, että millainenhan se päälikangas oli, siitä voisi jotain tehdä, ovatten retroa. Pitää ottaa otsalamppu varmaan mukaan.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #51 : 16.10.11 - klo:20:15 »

Iipan patjasta tuli mieleen, että miten hävitetään rikkinäinen, kova matkalaukku? Meillä on molempien matkalaukut paaaashana... Eihän ne mahdu edes roskikseen. Seuraavaksi ostetaan pehmeät matkalaukut!

Pyyhältäjä

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Sunnuntai 16.10.2011
« Vastaus #52 : 16.10.11 - klo:20:15 »

Samaa mieltä Iipan kanssa tästä aikaisin tulevasta ja aamuisin myöhään loppuvasta pimeydestä. Onneksi kynttilät on keksitty  [:-)]

Susun leualle pikaista paranemista. Ei tunnu minkäänlaiset palovammat mukavilta. Joskus olen polttanut käteni uunin reunassa ja kerran sormeni padan kahvoissa, kun olin nostamassa tulikuumaa pataa takaisin uuniin, eikä yhtään sytyttänyt, että patalaput olisi siinä hommassa erityisen tärkeät. En nyt tarkoita sitä, että Susun pitäisi kaiken varalta laittaa patalappu leuan alle, kun on nostamassa halkoja takkaan  [:-)]

Kaijalla onkin ollut aikamoinen homma piilottaa kaikki sipulit maahan. Keväällä pihanne taitaakin olla pieni Hollanti  [:-)] Kivoja muistoja matkalta.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #53 : 16.10.11 - klo:20:17 »

Pyyhältäjä, mä heitin Pasille, että pitäisi saada tuulimylly pihaan, että näyttäisi samalta kuin sipulipakkauksen kuvassa!

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #54 : 16.10.11 - klo:20:17 »

Iipan patjasta tuli mieleen, että miten hävitetään rikkinäinen, kova matkalaukku? Meillä on molempien matkalaukut paaaashana... Eihän ne mahdu edes roskikseen. Seuraavaksi ostetaan pehmeät matkalaukut!

Viemällä vaikka kaatopaikalle  :-))  tai nyt on syystalkoiden aika niin iltahämärissä jonkun taloyhtiön siirtolavalle  [:-DD] [:-DD] [:-DD]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #55 : 16.10.11 - klo:20:30 »

Juu patalappu leuan alle aina kun oon sytyttämässä kamiinaa. [:-DD] Ehkä mä en enää toista kertaa tuohon tule törmänneeksi...
Kirjattu

Pyyhältäjä

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #56 : 16.10.11 - klo:20:42 »

Sus  :-))

Kaija, ne pihaan tarkoitetut tuulimyllyt on hienoja. Haluaisin meillekin sellaisen.
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #57 : 16.10.11 - klo:21:26 »

Pesonen vietiin Kesälahdelle toipumaan nyt ainakin toistaiseksi.
Oli se vähän laihassa kunnossakin, mutta oikein pirteä eli ennuste toipumiselle on ihan hyvä.

Otson nuha on selvästi rauhoittunut päivän aikana eikä ole mieskään enään niin kiukkuinen  [:-)]
Kiitokset kaikille tsempeistä  [:-)]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #58 : 16.10.11 - klo:22:33 »

Hienon työn on Annika tehnyt Pesosen elämän jatkumiseksi. Hyvät teot tulevat bumerangina takaisin joten toivottavasti ne hyvät kohdistuvat pikku Otson tervehtymiseen. Kannattaisiko Otso viedä ihan lasten lääkärille joka on perehtynyt vähän laajemmin lasten sairauksiin. [:-)]

Päivällä kävin äidin luona ja voi, että miten tuli niin haikea olo jättää hänet sinne yksin kun poislähdön aika tuli.
Hän kertoi taas kerran lapsuudestaan ja nuoruudestaan.Siitä kun hän kohtasi isäni ja miten heidän yhteiselonsa alkoi. Ne asiat olivat niin tuoreessa muistissa mutta annas olla nämä tämän päivän asiat.
Ne eivät niin hyvin jää mieleen kun nämä vanhat asiat.
Serkun kanssa juttelin illalla puhelimessa ja hän totesi, että kaipaa kovasti kuolleita vanhempiaan, että työntelisi heitä vaikka pyörätuolissa jos eivät jaksaisi liikkua enää itse...siis kaipaa heitä vuosienkin jälkeen.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #59 : 16.10.11 - klo:22:44 »

Iltaa. Tulin vaan toivottamaan hyvää yötä ja kiva että Otso on paranemaan päin [:-)] Toivotaan että niin käy Pesosellekin [:-)]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.229 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.